Прибрах се, почистих масата оставих бележка на Сам
" Излизам с Итън да си търся работа"
Облякох черен панталон с тъмно синя риза, сложих си спирала и бях готова.
Точно след час Итън ме чакаше пред вратата.
- Готова ли си?-промълви той, а аз едва дишах от силният му парфюм.
-Защо направо не изсипе цялото шише върху себе си?-помислих си аз и му отговорих
- Да, готова съм къде отиваме първо?
- Ако искаш да обядваме преди това в някоя закусвалня?
- Съгласна съм и без това съм ужасно гладна.
Тръгнахме пеша и стигнахме до малко улично кафе,където предлагаха обяд.
- Да седнем тук?
- Добре.
Настанихме се на първата маса до прозореца.
- Добър ден! Какво ще желаете? - попита млада червенокоса жена с престилка и бележник в ръка.
- За мен бургер №13 и кола. Ти какво искаш Адриана?
- И за мен бургер №13 и Fanta orange.
Момичето се върна зад бара и извади напитките, като след това се обърна към кухнята и поръча бургерите. С Итън заобсъждахме къде ще потърсим работа.
- Мисля да отидем после по-надолу да питаме?
В същият момент момичето се отдръпна от бара и пред мен се откри табелка:
"Търсим персонал"
- Тук ще работим! - извиках аз, а Итън се обърна към бара и видя бележката.
След 10 минути дойде червенокосото момиче и донесе поръчката ни.
- Какъв персонал търсите?-попита Итън.
- Трябват ни барман и сервитьор, едва се справям и с двете длъжности. Днес имам късмет, че заведението не е пълно и успявам-някак.
- Ние си търсим работа ако може да дойдем на интервю?
- Не няма нужда. Може да започнете веднага! Само трябва да си разпределите длъжностите.-каза сервитьорката с видимо облекчение.
- Благодаря Ви! - рекох и аз, а тя с усмивка влезе в кухнята.
- Итън, става ли ти да си барман, а аз сервитьор. Не ме бива в правенето на питиета-особено коктейли. Затова на партито имаше само уиски.
- Няма проблем!
След 5 мин червенокосото момиче се върна с две черни престилки в ръка.
- Заповядайте, това са вашите престилки в Сряда започвате работа отваряме в 8:30! Аз съм Мелани.
- Аз съм Адриана.
- Итън.-изрече тихо той и подаде ръката си.
И от Сряда сме на работа. Имаме късмет работата ни е на 500 метра от жилищния блок. Решихме, че ще се прибираме. Дойде си точно на мястото и без това бях обещала на Сам да отидем на басейн. Когато се прибрахме заварихме Сам на масата четейки книга.
- Сам, получихме работа в малко заведение за бързо хранене на 500м от тук.
- Радвам се за вас! Браво!
- И да знаеш, уговорката за басейн утре остава. Започваме в Сряда.
- Каквоо?- попита съмнително Итън.- Уговорка за басейн без мен!!
- Идвам и аз. В колко часа да ви чакам?
- Ами 11ч например- отговори Сам - Не ми се става рано за басейн. Пък и още няма да се е стоплил.
- Добре. Към 15ч заповядайте вкъщи!
- Ще дойдем. - казах му аз.
YOU ARE READING
Вампирска любов
VampireАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.