Е, след като сам изхвърча от апартамента с Итън останахме сами... перфектният момент да разбера какво му стана изведнъж.
- Хеей, кой филм ще гледаме??
- Не знам.
- Знаеш ли всъщност не искам да гледаме филм.
- Но, защооо??
- Ами... знаеш изглежда като среща, останахме сами. Даа изглежда като среща.
- Е, й?? Никой няма да ни види?!
- Така ли??? Ами когато Сам се върне?
- Тя няма да дойде тук.
- Дали? Щом забележи че ме няма ще дойде.
- Добре, значи... не искаш срещаа.-каза той и се обърна към гардероба.- Излез!
- Но... защо, какво...
- Просто излез!- прекъсна ме той- Ако не искаш да гледаш как се преобличам разбира се.
- Охх, добреее!- излязох и отидох на дивана, след известно време Итън се появи с един страшно широк анцуг, сива тениска и горнище, дори си беше разрошил косата... Защооо какво има предвид???- Хеей?! Какво по дяволите е това??
- Нашата НЕсреща.- отговори подсмихвайки се. - Добрее, какви филми харесваш??
- Ужаси, комедии и романтични. Защо питаш??
- Е, ще гледаме драма.
- Но... защо тогава ме попита за любимите ми жанрове??
- За да не гледаме тях. Просто е! Ще правим обратното на това което правят хората на среща.
- О, чудесен план.- искаше ми се да му кажа: понякога логиката ви е толкова трудна за разбиране а понякога просто сте предсказуеми. Но се сдържах.
- Е, отивай да се преоблечеш като за НЕсреща!
- Да!! Веднага се връщам!
Отидох си вкъщи, прерових гардероба и измъкнах 3 анцуга 1 син... страашно сладък, 1 сив... не толкова, 1 червен ... идеален за НЕсреща. Беше ми широк и маалко дълъг... само малко. Потърсих си тениска, намерих черна с някакъв бял надпис на нея взех горното и отидох при Итън.
- Е, сега може ли да отидем някъде??
- Ами филма?- изненадано попитах аз
- Той може да почака!
- Добре, къде отиваме??
- Хайде да отидем в "При Джон"??
- Какво??
- Да, чух че е ново заведение за бързо хранене. Правят "Американски бургери" собственикът е американец.
- Добре! Хайде!
Докато вървяхме на там започна да става студено, имах чувството че вървях с часове. Облякох си горнището за да се стопля.
- Какво има? Да не би да ти е студено??
- Да.- Тогава Итън хвана ръката ми. Ох това чувствоо!!
- Боже мой! Ръката ти е ледена. Май наистина ти е студено. - той продължи да стиска ръката ми докато не влязохме в " При Джон"- с американските бургери.
- Нали нямаше да е среща?- попитах аз
- Е, не е среща.
- Тогава защо стискаше ръката ми през целия път???
- Защото ти беше студено и се опитвах да те стопля?
- Тогава благодаря!
YOU ARE READING
Вампирска любов
VampireАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.