Беше станало към 13 часа, тъй като нямахме какво друго да правим реших да разкажа на Сам за новата си работа.
- Мястото е близо, както вече чу, имам си колежка-червенокосо, красиво момиче с бадемови очи. Изглеждаше ми добра, държа се много мило с нас. Мисля че ще се разбираме.
- Не съм видяла кухнята нямам си на представа какви са готвачите, но останах доволна, че само след час и полувина вече бях назначена-без дори да си правя труда да търся на друго място.
- Какво искаш да правим до 15ч?
- Можем да се плескаме със сметана например?!! Вчера купих.
- Но за да ни е по-интересно ще си задаваме въпроси - от типа "Колко ме познаваш"
- Добре, отивам да се преоблека. Идвам след 5 мин ти приготви въпросите си, защото на всички ще отговоря правилно.
Облякох бели къси панталони с цветни мотиви и потник, вързах косата си небрежно за да не я изцапам-ако случайно не отговоря правилно на някой от въпросите й и бях готова. Отидох при сам и играта започна. Когато ни се изчерпаха въпросите решихме да изядем това по лицята си и останалата сметана и да отидем нагости на Итън.
- Готова ли си? - измънка Сам.
- Не, не съм готова-цялото време на света е наше. За къде бързаш?
- Не бързам за никаде, ако обаче не си забелязала стоя и те чакам от 15 минути права.-измърмори недоволно тя.
- Никой не те кара, защо стоиш права и въобще защо ме чакаш? -скарах й се аз.
- Как без теб да отида у тях? Ти си възлюбената му.
-Стига!-смъмрих я аз
След 15мин караници накрая решихме да преместим караниците си в другия апартамент. Влязох без да почукам и заварих Итън на дивана да гледа футбол. Той явно обичаше да си се разхожда полугол, тъй като отново се стресна и скочи да се облича.Извинявам се за късата глава, но ще се постарая да качвам нови. Ако историята Ви харесва можете да дадете вотове или да коментирате.
С много обич: Marielka34
YOU ARE READING
Вампирска любов
VampireАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.