Сам донесе закуски от закусвалнята в града и с Итън се настаниха вън около квадратната дървена маса, аз донесох чашите с бразилско кафе, чиито аромат се носеше надалеч из къмпинга. Настаних се при тях и отпих от чашата си. Стоях спокойно и съзерцавах Итън, докато Сам вече беше сложила слушалките си, отхапваше от кроасана си и проверяваше социалните си мрежи. Той усети, че го гледам, усмихна се и след това ме погледна, отпивайки от чашата си с кафе.
-Така и не разбрах, позволи ли на онази нещастница Кортни да те целуне?- попитах го, отправяйки погледа си право в неговия и се усмихнах.
- Не, дори напротив, избутах я от себе си и изчезнах от там. - каза той, присвивайки очи, но не ги отдръпна от погледа ми. Усмихнах се, знаех , че не й е позволил още сутринта, когато ми спомена и не сметнах за нужно да повдигам темата.
- Разбира се, това е моето момче. - казах, и отпих голяма глътка от топлото кафе. Той се усмихна и продължи закуската си.
След като се нахранихме обилно се сетих, че храната ни намалява. Трябваше да ходим до магазина, наложи се и да почистим хладилника.
- Сам, идваш ли с мен до маркета? Трябват ни някой неща.- Не мога сега, Ад. Трябва да тръгвам, Алекс ме чака навън, покани ме на разходка из града. Отидете двамата с Итън!- каза тя, ставайки от масата.
- Добре, разбирам. Отивай! Забавлявай се! - отговорих й, взех чинията й и я занесох вътре.
-Обичам те!- каза, взимайки чантата си и тръгна. Аз се усмихнах, станах, взех чинията и приборите й и отидох да ги оставя на кухненския бокс. Итън донесе останалите и застана зад мен. Обви ръце около тялото ми и забучи нос в косата ми.
- Страшно ми липсваше, бебчо.- прошепна, вдишвайки.
- И ти на мен.- казах и понечих да се обърна. Той вдигна глава, и ми позволи, след което улови лицето ми в дланите си, наведе се и сля устните ни в целувка. Леко допря език към тях, аз отворих уста и го допуснах вътре. Езиците ни се докоснаха, той си играеше със сетивата ми. Посегнах към ризата му, започнах да я откопчавам, а той продължаваше да целува. Откопчах всички копчета и поисках да я сваля. Той пусна лицето ми от дланите си и ми отдаде възможност да го направя. След миг спря да ме целува и ме погледна.
CZYTASZ
Вампирска любов
WampiryАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.