Това беше върха на сладоледа! Бях страшно превъзбудена-дори не ми се спеше. Прибрах се удома и скачах докато не се изморих. Веднага след това се обадих на Сам. Беше късно, но това не е важно. Не можех да повярвам, че той ме целуна ЦЕЛУНА МЕ!!!! Сам пристигне след 30 мин. И прекарахме нощта заедно, от толкова вълнение започнахме да умуваме дали пък да не си купим един батут и да скачаме, ще спестим някоя заплата-въпреки че аз все още нямам работа.
- Целуна ме! Той ме целуна. Приближавеше се все повече и повече, а с всяка секунда ударите на сърцето ми се учестяваха.
- Може би си почувствала любовта?!
- Любовта - отвърнах аз и гласът ми затрепери. – Двама души, а сякаш са един. Мъж и жена, слети в ангел.
- Ах, влюбеното ми гълъбче!!! Какво стана ще си купуваме ли батут??
- Веднага след като започна работа.
- Добре да си лягаме!
Сутринта станах рано, в стремежа си да не събудя Сам се спънах в сака й с дрехи. Щях да се изпотроша, за щастие не я събудих. Купих FANTA ORANGE и приготвих закуска когато стана 8 часа сложих кифличките на масата, но Сам все още спеше. Взех си книга и MP3 playera и пуснах любимата си песен. След 20 минути Сам дойде и седна на масата. След закуска тя изчезна някъде, а аз отидох в Итън. Позвънях на звънеца и зачаках-както обикновенно. Итън ми отвори вече готов за тръгване.
- Добро утро, веселячке!! Снощи не можах да спя от теб.
- Извинявай!! Просто... приятелката ми беше на гости и си вдигнахме малък купон.
- Без мен??? Дали ще позная какъв е случая?
- Незнам, опитай!
- Като например снощната ни "среща"?
- И да не четешш мисли??
- Незам да имам такава способност, но бързо загрявам какво се случва.
- Чакай малко! Снощното среща ли беше?
- Разбира се! Направих я напълно съзнателно!!
- О, значи имаш планове, така ли да го разбирам?
- Разбирай го като искаш, хубавото е, че живееш близо до мен, мога да те виждам всеки ден, и беше на среща с един много голям красавец.
- Самохвалко!
- Кажи, инатке!
- Стига!!
- Кога ще тръгваме? Като те гледам май не си готова?
- Да. След час?
- Съгласен!
- Значи след час ме чакай тук!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Вампирска любов
VampiroАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.