Излязох да го потърся, обиколих целия басейн. Нямаше го. Изведнъж някой отново ме вдигна и ме пусна във басейна. Луд човек.
- Ти не си добре! Ще престанеш ли най-сетне?
- Не. - отговори ми той смеейки се.
- Спри!
- Няма.
Излязох отвън и седнах на шезлонга. Сам и Итън ми се смееха, но на мен въобще не ми беше смешно. Защо сега му хрумна да ме сваля? Или го е правел и преди? След малко Итън дойде и започна да ми се умилква.
- Сърдита ли си ми? Или само се цупиш?
Аз се правех, че не го чувам и въртях главата си така, че да не го виждам.
- Не се прави, че не ме чуваш!
- Ако продължаваш така ще се правя и, че не те виждам. Какво ти става, Итън?
-Какво мислиш че ми става? Забавлявам се!
- А аз влизам в твоите забавления, така ли?
- Ама естествено, че влизаш.
- Моля те намери други начини да се забавляваш! - изкрещях му аз. А, той отново се усмихна, идиот- аз му крещя, а той се смее. И все пак харесвам позитивното му настроение независимо какво правиш и как го правиш той винаги се усмихва. Сладко е! О, не, не мога вечно да му се сърдя- не съм толкова силна.
-Хайде Адриана, не ми се цупи. Мислех, че ти харесва, а се оказа обратното.
- Напротив, харесва ми. - казах аз и избягах.
След минута Итън беше близо до басейна, а аз го бутнах във водата. Да си призная забавно е да гледаш как някой се опитва да не падне и изведнъж се "пльосва" в басейна.
Прибирането беше неизбежно... въпреки че ние не искахме да си тръгваме се наложи, тъй като на Сам й прилоша, а басейна щеше да затваря.
- Е, как беше хареса ли ви??-поисках да разбера.
- И още как! Може ли да повторим някой ден?-попита Сам
- Да! Определено ще повторим!- засмя се Итън
- Умирам от глад, не мога да стоя гладна повече да отидем да хапнем някъде!!- поисках аз
- Къде да отидем?? Пицарията на Жак? - попита Сам
- О, не само не и там!!! Да отидем у дома има лазаня майка ми прави чудесна лазаня. - предложи Итън
- Искате ли да я опитате?
- О, да идваме след малко!
Итън отиде в апартамента си да ни приготви кафе, а ние взехме малко сладки които мама беше донесла преди около седмица... трябва да се изядат все пак! След 2 мин. позвънихме на звънеца му.
- Влизайте! - дочу се отвътре
Отворихме вратата, Сам естествено веднага се настани на стилното черно канапе, а аз отидох да занеса бисквитките на Итън. След минути той донесе кафето с бисквитките и започна да говори.
- Е, какво ще кажете да излезем тази вечер???-поиска да разбере Сам
- О, страхотна идея хайде, Адриана!!- с радост опита да ме обеди Итън
- Не! В никакъв случай... не мисля да закъснявам за работа утре, забрави ли Итън?! Утре е сряда!!!
- О, дааа вярно! Е, явно няма да излизаме и аз ще закъснея за работа утре добре няма да ходим никъде. А, какво ще кажете за един филм след вечерята?- попита Итън.
- Чудесна идея, така съм по- съгласна!- отговорих аз.
- А, не моля ви... филмите са толкова скучнии! Искам да изляза след като изям лазанята!! Ще се обадя на Кортни. - каза Сам
-Коортни???- попита стреснато Итън
- Даа, нещо против!?
- О, не нищо, само, чее... с Кортни?!
- Да, чао ,мамо!!- тогава тя отвори вратата и тръгна след нея настъпи един смях...
YOU ARE READING
Вампирска любов
VampireАдриана се премества в нова квартира в квартал "Монпарнас", там се запознава с Итън, а живота й се преобръща на 180 градуса.