8.Bölüm

1.1K 86 289
                                    

"Levent bey peri hanımı dövüyordu. Levent beyin o kadar gözü dönmüştü ki bizi bile fark etmedi.  Ali bağırarak yengesini yanına aldı."

***********************************
"Amcaaaa! Naptığını sanıyosun sen, hani söz vermiştin, hani birdaha bunun tekrarı olmuycaktı?"

"Oğlum"

"Sus amca sus açıklama yapma,mira al yengemi çıkın yukarı bi elini yüzünü yıkasın, daha sonra yengemin eşyalarını hazırla gidiyoruz."

"Ali evladım gerek yok"

"Yenge sana fikrini sordum mu? Hadi mira bakma öyle"

"Tamam. Benimle gelin peri hanım lütfen."

"Korkuyordu. Yüzünden bu ifade çok belirgin bir şekilde okunuyordu. Asım beyin gözlerine bakarak,"

"Öfke dolu bakışlarınızı üzerimizden çekerseniz daha rahat hazırlana biliriz."

"Amca, bahceye geçelim hanımlarda rahat rahat hazırlansın"

"Olur evlat olur. "

************************************

"Ali ve amcası bahçeye çıkınca ben ve peri hanımda peri hanımın odasına çıktık."

"Yüzünüzü yıkayalım ne dersiniz?"

"Ben bi duş alsam daha iyi olur,sende rica etsem benim için bir kaç parça bir şey hazırlarmısın tatlım?"

"Tabiki, giyisi odanız neredeydi?"

"Soldan ikinci kapı canım."

"Tamam diyip odadan çıkıp giyisi odasına geçtim. Peri hanımın eşyalarını hazırlayıp çıkacakken aliyi karşımda gördüm. Kapıyı kapatıp yanıma yaklaştı."

"Napıyosun bakalım küçük hanım?"

"Peri hanımın için kıyafet hazırladım"

"Yengem nasıl oldu?"

"Pek iyi değil, senin nasıl bir amcan var bu gördüklerim neydi böyle benim, bu nasıl bir caniliktir."

"Gel buraya"

"Anlamadım?"

"Bi kerede ikiletme be kızım, sana sarılmaya ihtiyacım var."

"Bana bak ali biz gerçekten nişanlı degiliz, bende senin o bildigin tek gecelik ilişkilerinden degilim. Bana istedigin zaman dokunamazsın. "

"Miraaa! Kendine gel sen kendini onlarla aynı kefeye nasıl koyarsın. Sakın sakın birdaha bu tarz şeyler duymuyum o dilini keserim yemin olsun."

"Sen. Sen kimsinde benimle bu sekilde konusuyosun. Sakın birdaha bana sesini yükseltme."

"Adamı çıldırtma olum sende. Bundan sonra beni ikiletmiyosun ben ne dersem o gercekten nisanlı olmayabiliriz ama 15 gun sonra gercekten evleniyoruz o zaman öpüp sarılmaktan çok daha fazlası olucak unutma."

"Bu kadar pislik bi insan olamazsın?"

"Çıkalım hadi"

"Emrin olur"

"Öyle olucak"

************************************
"Gözlerim dolmuştu. Bu durumdan nefret ediyorum. Beni bu sekilde görüpte dalga geçmesinden çok korkuyorum. "

"Ben bir peri hanıma bakayım"

"Neden yüzüme bakmıyorsun?"

-Çenemi eli ile kaldırarak yüzüne bakmamı sağladı.

"Ağlıyormusun sen?"

"Hayır"

"Basbayağı gözlerin dolmuş"

"Yok bir şeyim"

-Tam yanından ayrılacakken kolumdan tutup beni kendine çekti. Çok çok yakındık bu yakınlık heyecandan çok korku veriyordu. Bağlanma korkusu. Benim duyabilicegim bir ses tonu ile;"

"Özür dilerim. Anla beni  İlkkez böyle hissediyorum ve ne yapmam gerektigini bilmiyorum, bana ne yapmam gerektiğini öğretebilir misin?"

"Bu çok yalnış bu kadar hızlı ilerliyemeyiz. Birden bire benden uzaklaştı."

"Yengeme bak hazırsa çıkalım"

"Noldu ki şimdi"

-Yok bir şey yengeme bak dedim

"Tamam deyip peri hanımın odasına geçtim."

************************************
"Hazırmısınız peri hanım? Ali sizi bekliyor"

"Hazırım güzelim eşyalarım hazır mı?"

"Evet,evet buyrun"

"Teşekkür ederim canım, çıkalım mı?"

"Tabi buyrun. Peri hanım önden, ben ise arkasından çıktım. Aşağı indiğimizde ali ortalıkta görünmüyordu.
Asım bey yanımıza yaklaştı".

"Ali arabada sizi bekliyor."

"Asım beye cevap vermeden arabanın bulunduğu yere dogru ilerleyip arabaya bindik. Arka kapıyı açıp peri hanımın yanına binicekken"

'Hayatım yengem iyi, onun yanına binmene gerek yok"

"Evet mira ali haklı hadi geç ön tarafa"

"Peki diyip ön tarafa oturdum. Ben oturunca ali sonunda arabayı çalıştırıp hareket etti."

***********************************

"Ali oğlum nereye gidiyoruz?"

"Bağevine"

"Hayır lütfen ben oraya gitmek istemiyorum."

"Neden?"

"Yaşadığımız olaydan dolayı, tekrar o yoldan geçip aynı korkuları yaşamak istemiyorum."

"Güven bana size bir şey olmasına izin vermem"

"Ben bize bir şey olmasından korkmuyorum. Ölümden dönen sendin biz değil."

"Bana bir şey olmaz"

"Cevap vermeden yüzümü astım oturdum. O halimi fark etmiş olmalı ki;"

"Tamam baş belası tamam. Bizim otele geçelim."

"Masum bir gülümseme ile ,
çok teşekkur ederim"

"Rica ederim."

Eveeeeeet benim minnoş okurlarım tekrar aranızdayım. Sizleri çok özledim. Nasılsınız? Hadi biraz yorumlarda konuşalım. Nasıl buldunuz bölümü? Mira kızımızın bu dik başlılıgı ne olucak dersiniz? Peki ya ali onun gibi sert bir adamı bile yumuşata biliyor?
Diger bolumde ne olucak dersiniz?

Ceenel8
rmysadncll
llllledaalllll
RamilEliyev187
karakalem82

#zorrakievlilik
#ask
#dram
#romantikkomedi

Zorla Atılan İmzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin