-Hala inanamıyordum biz şimdi ciddi ciddi ali ile evlenmeye karar vermiştik. Aslında ne kadar doğru ne kadar ne kadar yanlış bilmiyordum, tek bildiğim bu adamı sevdiğin ve bi ömrü onunla geçirmek istememdi.
" Mira güzelim hadi zeynoyla hazırlanın nikah için önce bizim hastanede işlemleri kısa bir şekilde halledelim, hemen sonrasında gelinlik ve damatlık işini halledelim. "
"Mira biraz benimle yukarı gelir misin ?"
-Belli ki zeyno benim bu acele kararımı sorgulayacaktı.
"Tabiki tatlım hadi çıkalım ". Deyip yerimden kalktım zeyno da hemen arkamdan ayaklandı. Yukarı zeynonun odasına çıktık, odaya girer girmez zeyno konuşmaya başladı. "
" Mira sen naptığının farkında mısın, bu kadar çabul evlilik teklifini kabul etmeni beklemezdim bu çok ani bi karar değil mi? "
"Haklısın çok erken ama ben aliye aşık olmuş olmasaydım da tam 1 hafta sonra düğünüm olucaktı, şimdi ise koşullar değişti ben aliyi seviyorum e alide aynı şekilde beni seviyor. Ha 1 hafta sonra ha yarın be farkı var? "
"Kuzum bu düğün de ailen, sevdiklerin olmayacak hatta bu düğün bile değil nikah "
"Beni sevenler yanımda ve beni destekliyo ve bana lütfen bak lütfen sakın bidaha onları savunma. Belki hislerimi kolayca ortaya sunan birisi değilim, belki siz aileme olan sinirimin,kızgınlığımın geçtiğini düşünüyorsunuz ama geçmedi geçmeyecekte zeyno onlar beni para karşılığı bu adama sattı, onlar beni bir mal bir eşya görerek hiç baba fikir sormadan sattılar, şimdi sorarım sana ailem beni gelinlikle mutluyken görmeyi hak ediyolar mı? "
-Göz yaşlarımı tutamamış bağıra bağıra içimdekileri zeynoya söylemiştim ve söylediklerimin en ıç kelimesine kadar haklıydım. Her ne kadar aliye aşıkta olsam seviyorda olsam bu onların beni aliye sattıklarını değiştiremez. Ben her aliye baktığımda mahçup oluyorum, ben para denen o lanet şey yüzünddn aliyle tanıştım şartlar ne olursa olsun bu değişmiycek. Aylarda ,yıllarda geçse ben aliye satılmıştım bu gerçek asla değişmeyecekti.
-Zeynonunda gözleri dolmuş gelip bana sarılarak ağlamıştı, sıkıca sarılıp iyice ağladım.
*************************************************
"Miram, ben çok özür dilerim, sadece seni düşündüğüm ve daha fazla acı çekmeni istemediğim için bu şekilde konuştum. "
"Biliyorum zeynom biliyorum içim doldu öyle birden çıktı kelimeler ağzımdan. "
-Bu tatsız ortamı dağıtmak istiyordum artık
"Hadi hazırlanalım çok işimiz var " deyip gözyaşlarımı silip güldüm.
-Zeyno kolumdan tutup giyisi odasına doğru götürdü. Elime kırmızı göğüs dekoltesi dantelli bir mini elbise verdi.
"Bunee zeyno ben bunu giyemem fazla iddialı bu "
" Giyersin giyer diyip zorla soyunma kabinine soktu "
-Elbiseyi giyip aynanın karşısına geçip şöyle bir kendime baktım. Aslında elbise o kadar hoş durmuştu ki ama bi o kadarda iddialı, kararsız kalmıştım çıkarıp çıkarmamak için. Kabinden çıkıp zeynoya nasıl olmuş gibisinden bir bakış yolladım.
"Bebeğimm çok güzel olmuşsuun bayıldım "
"Öyle mi dersin ki kararsız kaldım ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?