-Ali'nin elinde çiçek ve neredeyse benim boyumda elinde kutuyla duran ayıcığı görünce şoka girdim.
"Bu öküz yaptığının farkına varıp pişman oldu ve senden çok özür diliyo, bu öküzü affedebilicekmisin?"
"Gülerek, düşünmem lazım dedim."
"Kızım al içeri artık, biri beni bu durumda görse yeminle karizma yerle bir"
"Kahkaha atarak, tamam ağam buyur"
"Ağa mağa hayırdır sen diyip içten bir gülümseme ile gözlerime baktı.
-Daha fazla bekletmeyip içeri aldım. Kapıyı örtüp çiçek ve ayıcığı da elinden aldım bu ayıcık çok tatlıydı.
-Ufakta olsa bi öpücüğü hak etmişti. Ben 1.50 boyumla aliye yetişemiyordum tabi, ayaklarımın ucunda yükselerek yanağına bir buse kondurdum.
"Bu kadar mı? diye söylenip sinsice güldü."
"Çok bile"
"Peki efendim, nasıl derseniz. Şimdi sizin için bir mahsuru yoksa bir duş alıp yatıcam çok yorgunum."
"O zaman ben otelin içinde birazcık turluyum"
"Kızım manyak mısın gecenin bi köründe otelde turluycakmış, geç yatağa uyu delirtme insanı"
"Aynı yatakta uyumuycağız ama"
"Oda da bir tane yatak var o yüzden aynı yatakta uyuycaz"
"Saçmalama"
"Ne o cazibeme dayanamamaktan mı korktun"
"Gerizekalısın ali"
"Mızmızlanma geç yatağa."
"Pes edip başımla onayladım."
************************************
-Ali elindeki eşyaları ile banyoya geçti. Hazır ali duştayken kıyafetlerimi değiştireyim. Dolabı açıp puantiyeli pembe bir pijama takımı çıkarıp üzerime giydim.
-Yatağı açıp kendimi içine fırlattım. Tam mayışmışken sıcak bir göğüs ile karşılaştım. Ali yatağa girmiş hatta beni kendine çekmişti. Ne yaptığını öğrenmek için ona doğru döndüm. Yanağıma ufak bir öpücük kondurdu.
"Hadi prensesim uyu, çok yorgunum."
"Ali uzak dur benden"
"Bunu artık, istesemde yapamam."
"Nee?"
"Şşş lütfen uyu."
-Dediğini yapıp uyudum. Elleri ile belimi iyice kavradı. Allahım bu bir rüyaysa bile uyandırma beni.
-Resmen aliye sırılsıklam aşık olmuştum ve bunu sonunda kendime de itiraf edebildim. Onun sıcacık kollarında güne gözlerimi açtım. Ben kıpırdanmaya başlayınca;
************************************
"Rahat dur hala çok uykum var""Tamam bırak beni, uyu sen"
"Olmaz bu güzelliği bırakamam"
"Güzelim demek öylemi"
"Eh biraz işte" diyip güldü.
"Pisliik".
-Gözlerimin içine bakarak;
"Bu sahte zoraki evliliği gerçek bi evliliğe çevirmeye ne dersin?"
"Seni seviyorum ali" diyerek karşılık vermiş oldum.
"Mira, sen benim serendipçemsin"
"One ki? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?