-Ali kolumdan tutarak beni kendine çekip dudagımdan öptü.Geri çekilmek istedim bir süre buna izin vermedi. Biraz bu şekilde kaldıktan sonra...
"Napıyorsun bana?"
"Ne. Napıyomuşum ben sana. Bana bak Ali dua etki şuan hem hasta hemde misafirsin o yüzden bir şey demiyorum ama birdaha sakın bu hareketi yapma sakın."
"Neden nişanlım değilmisin?"
"Nişanlım olman beni öpebileceğin anlamına gelmiyo"
"Kızım farkındaysan 1 aya kadar evleniyoruz"
"Olabilir ama bu şuan bana yakalaşa biteceğin anlamına gelmiyo"
"Bana emir veremezsin!"
"Emir vermiyorum olacakları söylüyorum"
"Kapatalım konuyu. Çorba soğuyacak hadi getirde içiyim"
***********************************
-Tepsiyi komodinden alıp yatağın kenarına geçip oturdum."
"Aç bakalım Ali bey ağzını"
"Sen içirmeyi düşümüyosun galiba?"
"Yo gayette düşünüyorum. Ben içiricem senin hareket etmemen lazım."
-Aliyi ikna edip çorbasını içirdim. 2-3 kaşık kala çocuk gibi mızmızlanmaya başladı.
"Yeter mira doydum."
"2 kaşıkçık kaldı. Bitirmek zorundasın hem ilaç içiceksin."
"Yeter dedim!"
"Alii çocuk gibisin aç şu ağzını"
"Kolaysa aç ve içir"
'Allahım sinir ediyi bu adam beni. Çocuk gibi zorla ağzını açmaya çalışıyordum ama yok ketum gibi ağzı var açmıyoduu uyuz. Madem o çocuk gibi davranıyo bende ona çocuk muammelesi yaparım.
"Bak Alii uçak geliyo kocaman aç ağzını hem eğer çorbanı içersen sana şeker alırım(!)"
"Ne diyon kızım sen koskoca Ali Demiroğluna çocuk muammelesi yapıyosun"
"Ver şu kaşığı"
-Ali elimden kaşığı alarak çorbayı bitirdi. Çok şükür koca bebek yemeğini yemişti.
"Çorba bittiğine göre sıra ilaçlarımızï almakta"
"Allah aşkına şu ilaçları ver biran önce bitsin bu işkence gidiyim artık."
"Sanki biz sana bayılarak bakıyoruz."
-Hiç bir şey demeden elimdeki ilaçları alıp içti.
***********************************
-O sırada odanın kapısı tıklatıldı; Asım bey ve Peri hanım içeri girdi.
"Oğlum bizim evimiz yokmu ne işin var senin burda?"
-Ali tam konuşucaktı buna izin vermedim.
"Ali iyileşene kadar burada kalıcak Asım bey"
"Gelin hanım sana fikrin soruldumu?"
"Amca yeter gitme bu kadar kızın üzerine"
"Evlaat bu kız senden bu kadar yüz alıpta konuşuyo, şu kıza benimle bu şekilde konuşmaması gerektiğini öğret!"
"Amca bunun ne yeri nede zamanı gördüğün gibi iyiyim ben, şimdi gidebilirsiniz. Yarın uğrarım sana.
"Amcanı kovuyorsun öyle mi evlat!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?