🦋Selam canlar
🦋Nasılsınız ?
🦋Keyifli Okumalar
Miradan devam;
–Gözlerim ve ellerim tekrardan bağlanmıştı. Açlıktan düşüp bayılabilirdim ama onların verdiği yemeği yemektense ölmeyi tercih ederdim. Ah be ali nerdesin acaba? Biliyorum beni burda bu haydutların eline bıralmazsın ama bu kadar geç kalmış olman ne kadar normal ?
–Sakin ol mira mutlaka ali seni burdan kurtaracak, diren. Ne kadar diren desemde gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu. Daha fazla dayanamıyıp kapandı.
–Uğultular duymaya başladım.
"Bu kıza hiç bir şey olmayaca demedim mi ben size !"
"Ağbi ne yemek yedi ne su içti, açlıktan bayıldı sanırım"
"AÇIN GÖZLERİNİ VE AĞZINI !"
–Gözlerim ve ağzım tekrar açılmıştı ama benim göz kapaklarımı açmaya mecalim yoktu.
"Su getirin"
–Başımdan aşağı bir soğukluk hissettim. İrkilip hatta üşüyüp yerimden sıçradım. Gözlerimi açıp;
"Napıyorsun sen ?"
"O adi kocan gelene kadar sana ölmek yok"
"Bırak beni Allah aşkına, bırakta gideyim"
"Yemek getirin"
–Adamlar dediğini yapıp yemek getirdi. Bir sandalye çekip ve sehpa koyup tam karşıma geçti.
"Ye"
"Tokum"
"Hay hay sen bilirisin" deyip oturduğu sandalyeden kalkıp yanıma yaklaştı. Zorla ağzımı açıp çorba içirdi. İçirdiği çorbayı yüzüne tükürdüm.
"SEN KİMSİN BU CÜRRETİ NERDEN BULUYOSUN KENDİNE"
–Tıpkı onun bağırdığı gibi bağırıp;
"ALİ DEMİR OĞLUNUN KARISIYIM UNUTTUN MU ?"
–Çok öfkelenmişti belinden silahı çıkarıp bana doğrulttu. Hayır ama şimdi olmaz ben daha kocama doymadan ölemem. Yapma bunu diye içimden söylendim.
Aliden devam:
–Otelde mirayla kaldığımız odaya girdim. Yatağın üzerinde ona aldığım ayıcık duruyordu. Elime alıp ona sarıldım. Napıyosun acaba güzelim, be durumdasın şuan, kim bilir nasılda korkmuşsundur sen? Affet beni güzelim ben seni bulsamda affedemeyeceğim kendimi. Dayan birtanem bulacağım seni. Sana söz seni bulduktan sonra o kansızı her gün yavaş yavaş acı çeke çeke öldüreceğim.
–Deliye dönmek üzereydim. Kimdi bu kansız? Kimdi kimm ? Cebimden telefonu çıkarıp yusufu aradım.
"Ağbi"
"Buldunuz mu bir şey"
"Maalesef"
–Telefonu kapatıp cebime koyacağım sırada tekrar telefonum çaldı. Arayan asım beydi. Heh bir bu eksikti ne deyecektim ben şimdi adama, ya kızını sorarsa ? Kusura bakmayın kızınız kaçırıldı ortalıkta yok ben koruyamadım mı diyeceğim ne diyeceğim?
–Telefon ısrarla çalmaya devam ediyordu.
"Alo"
"Buyrun asım bey"
"Nasılsın ali oğlum"
"İyiyim efendim siz nasılsınız ?"
"Bende iyiyim teşekkür ederim, mirayı aradım açmadı yanındaysa eğer verirmisin uzun zaman oldu kızımın sesini duymayalı özledim."
"Mira duşta şuan müsait değil"
"Ali benim kızım duştaysa senin o odada ne işin var ?"
"Kocasıyım ya hani ben onun"
"Kocasıyım ne demek ?"
"Evlendik biz"
"NE !!"
"Sesinizin tınısına dikkat edin"
"Bizim neden şimdi haberimiz oluyor bu durumdan ?"
"Mira size söylemek istemedi. Asım bey inanın çok fazla işim var mira müsait olursa eğer arar sizi iyi günler"
"Dur kapatma. Bugğn mira ile bize gelin yemeğe"
–Hayda buyur burdan yak. Laftanda anlamazki şimdi bu adam ne diyeceğim şimdi ben buna ?
"Bugün olmaz işimiz var"
"İptal edin o zaman ben kızımı görmek istiyorum. Ne bu tavırlar ? Ne telefona veriyorsun be getiriyorsun bir şeymi oldu kızıma bir şey mi yaptın?"
"Asım bey ben onu gözümden sakınıyorum bir şey yapmakta ne demek? Bugün iş yemeği var ve eşimle oraya katılacağım müsait olduğumuz gün geliriz i günler deyip telefonu kapattım."
–Aynen ali sen mirayı gözünden sakınıyorsun. Ama ne hikmetse kıza sahip çıkarmıyorsun.
–Miradan Devam;
"Bak mira kocan gelene kadar bana lazımsın rahat dur yoksa tetiği çekerim. Benim daha fazla sabrımı sınama"
–Bana doğrultuğu silahı indirip tekrar beline koydu. Nazik bir ses tomu ile;
"Hadi şimdi güzelce karnını doyur."
–Manyağın teki sanırım yada çift karekterli bir adam bi öyle bir böyle sinirlerimi zıplatıyor bu hareketleri dengesiz adam.
"Tokum , canım istemiyor"
"Ben sana soru sorduğumu hatırlamıyorum? Ye dedim yiyeceksin,ikiletme beni. Yada ben yediririm seçim senin"
"Tamam yerim ben"
–Elime kaşığı alıp bir yudum çorbadan aldım. Ona dönüp;
"Ali ile ne derdin var yani sana ne yaptı bu kadar ?"
"Burada soruları ben sorarım"
"Alinin kaybolan bir kardeşinin olduğunu bilsem inan sen derdim çok benziyorsun ona. Tavırların, asiliğin, hatta yüz hatların bile"
–Yüzü gerilmişti. Oturduğu yerden kalkıp gitti.
–Aliden devam;
–Tekrar telefonu elime alıp merti aradım.
"Ağbim buyur ?"
"Feritin telefonu hala miradamı?"
"Dur ağbi yusufa sorayım bir"
"..."
"Evet ağbi yengedeymiş"
–Komiser ismeti aradım.
"İsmet şu atıcağım numaraya bak bakalım konum vs. Alabiliyor muyuz?"
–Numarayı ismete atıp beklemeye başladım. Aradan geçen 20 dakika sonra ismetten telefon geldi.
"Alim sinyal aldık. Şimdi sana konum atıyorum."
"Acele et"
–5 dakika sonra konum elime ulaştı. Hadi güzelim lütfen bu telefonu onlara kaptırmamış ol bu sefer seni bulayım.
–Yusufu arayıp adamları topla gidiyoruz diye emir verdim. Komodinde duran 3 silahı alıp şarjörlerini doldurup aşağı indim. Yusuf koşarak kapımı açtı. Şoför koltuğuna geçip oturdum. Konum Ankara çıkışında bir yolu gösteriyordu.
–Kınumun bulunduğu yere vardık. Arabadan inip yürümeye başladım. Biraz yürüdükten sonra bir depo ile karşılaştım. Tekme atarak kapıyı açtım.
🦋Bölüüüm Sonu
🦋Sizce Ali bu sefer Mirayı bulabilecek mi?
🦋Nasıl buldunuz bölümü ?
🦋Genel görüşleri buraya alalım
🦋Görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
AcciónBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?