2.Bölüm

2.2K 183 1.1K
                                    

-Dün gece bana çarpan adam şuan tam karşımdaydı peki ama bu nasıl olabilir.

-O da bana çok şaşırmış, sanki biraz da sinirlenmiş bir yüz ifadesi ile bakıyordu.

"Mira misafirlerimize hoşgeldin desene kızım"

"Peki anneciğim."

"Hoşgeldiniz efendim."

Yanlarında olan kadın sıkıca sarılarak
" hoşbulduk bebeğim, maşallah çok güzelsin."

"Teşekkür ederim" dedim gülümsüyerek.

-Misafirlerimiz oturunca annem ve ben mutfağa doğru ilerledik.

"Mira ben içeriye geçiyorum sende kahveleri hazırla ve gel."

"Tabiki anneciğim(!)"
***********************************
-Çalışanımız sibele kahve yapmasını söyledim. O sıra da ben de içeride oturan  1.85 boylu, esmer, olabildiğince ciddi ve fazlasıyla yakışıklı olan o adamı izliyordum.

-Sahi adı neydi bu adamın? Sibel dedikoduyu seven biriydi ve eminim ki ismini biliyordur.

"Sibel beni istemeye gelen adamın adı ney? ve bütün bildiklerini anlat.

"Mira hanım, bildiğim kadarıyla ismi Ali, kumarhanesi ve şirketi var,
Genelde şirketin başında duruyormuş."

"Desene pek tekin birisi değil o zaman."

"Bende o şekilde düşünüyorum.

"Bir de amcasına çok değer veriyormuş annesi ve babası öldükten sonra amcası ve yengesi sahip çıkmış.
Ali beyi de bu işlere bulaştıran amcası olmuş."

"Bir dakika şimdi bu gelenler amcası ve yengesi mi?"

"Evet Mira hanım"

"Peki sen bu kadar şeyi nerden biliyorsun?"

"Anneniz ve babanız konuşurken kulak misafiri oldum."

"Neyse, neyse kahveler noldu?"

"5 dakikaya hazır efendim."

************************************

-Kahveleri tepsiye dizdikten sonra içeri götürdüm.

-Herkese dağıttıktan sonra geriye Ali kalmıştı, ona yaklaştıkça geriliyordum. Kahveyi ona uzattım. Göz göze geldik, çok gergin ve sinirli duruyordu.

-Kahveyi verdikten sonra annemin yanındaki koltuğa geçip oturdum. Anlamadığım tek şey neden bana bu kadar öfkeliydi. Sanki onu evlenmeye ben zorladım. Hem beni tanımıyordu bile, neden gelip benimle evlenmek istedi. Tam düşüncelere boğulmuşken Alinin amcasıyüzükleri takmak için ayağa kalktı.

***********************************
-Yüzükler takıldı. 1 saate kadar yakın oturduktan sonra kalktılar. Misafirler gittikten sonra hemen odama çıktım.
Sosyal medyaya girip Aliyi araştırdım. Sosyal medyada pek aktif biri değil sanırım çünki en Son fotoğrafı 5 ay önce yüklenmiş fotoğraflarında dolaşırken içimde birseyler kıpırdanmaya başladı. Allah kahretsin yanlışlıkla alinin bir fotoğrafını beğendim.

-Aradan 5 dakika bi süre geçtikten sonra  dm kutuma aliden  mesaj geldi. Mesajın üstüne tıkladım.

"Beni burdan araştırarak tanıyamazsın boşuna yorma kendini"

"Ne alaka sadece girip bi bakmak istedim o kadar"

"Anladım anladım. Numaramı atıyorum kaydet."

-Numarasını attı bir şey söylemeden kaydettim.
Ali'nin numarasını kaydettikten sonra yorgun ve bitkin düşen vücudumla duşa girip hemen uyudum.

Zorla Atılan İmzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin