Aliden Devam;
-Silecekteki notu okuyunca beynimden aşağı kaynar sular akmıştı resmen. Kimdi bu puşt, benimle ailemle ve sevdiklerimle derdi neydi bunun ? İnsanın bilmediği bir düşmanının olması çok berbat bir durum. Bildiklerini bir şekilde durduruyorsun ama ya bilmediklerin için ne yapmalı insan ?
-Bir hışımla depoya girdim yusuf ve mertte gelmiş meraklı bir gözle bana bakıyorlardı. Elimdeki kağıdı yusufa uzattım.
"Ağbii ne demek bu kim bu ?"
"Müneccim miyim ben yusuf, siz bileceksiniz ben değil !"
-Mert yusuftan kağıdı alıp okudu.
"Abi levent amca yada buse olabilir mi ?"
"Her ikiside değil, bu kadarına cesaretleri olamaz bu başka bir şerefsiz"
"Bir düşünelim kim olabilir diye ? Şey vardı ağbi Serhat Ağa hani 2 ay önce galeri ihalesinde karşımıza çıkan"
"Yapacak olsaydı şimdiye kadar yapardı o değil. Bu bizim tanımadığımız biri, yeni bir düşman"
"Hemen arayıp bulalım ağbi"
"Feritin telefonu nerde ? Ordan bir şeyler buluruz mutlaka"
-Anlamadığım bir şekilde yusuf mahçup olmuş ve başını öne eğmişti. Bir adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattım.
"Kaldır başını !"
"Ağbi"
"Telefon nerede ?"
"A..."
"Tek cevap istiyorum nerede ?"
"Mira yengede"
-Yanlış duymuştum sanırım, mira feritin telefonunu ne yapacaktı ne işi olurdu ?
"Ne demek mira yengede kekeleme tekte anlat iyice sıkma benim canımı !"
"Ağbi zeynep geldi yanıma mira telefonu istiyor ve asla aliye söyleme dedi bende yengenin emri diye verdim"
" Lannnnn sende mi benim arkamdan iş çeviriyosun oğlum ben hanginize güveneyim kime sırtımı dönsem arkadan saplıyor laan"
"Ağbii kurban olayım sık kafama, döv ama arkamdan iş çeviriyosun deme kurbanın olayım ağbi yengenin emri diye verdim"
"Kes sesini yısuf kes ! "
"Ağbi affet kurbanın olayım nolur dönme bana sır..."
-Elimi havaya kaldırıp susması gerektiğini söyledim.
"Mert araştır bul kim bu ?"
"Emrin olur ağbi"
"Eğer benim arkamdan en ufak dahi iş çevirecek olursanız kardeş mardeş dinlemem çiftlikteki timsahın akşam yemeği yaparım sizi !"
"Ağbi yapma ben arkamdan iş çevirmedim mira yen..."
-Bir hışımla yusufa dönerek;
"Siz beni dinleyeceksiniz mirayı değil! Ben size mira ile ilgili ne zaman bilgi verir onay verirsem o zaman onu dinlersiniz bana sorulmadan mira dahi olsa biriyle iş birliği yaprsanız bir daha bu kadar insaflı olmam"
-Depodan çıkıp arabaya bindim. Telefonu alıp mirayı aradım. Açmadı. Bir kere daha aradım açmadı. Sinirle elimi direksiyona vurdum. Çıldırtacaktı bu kız beni kafayı yememe ramak kalmıştı . Bu koyduğumun telefonu niye vardı çalınca açılsın diye değil mi ama bizim ki için öyle değil süs niyetliydi.
-Telefonum çalmaya başladı. Arayan yusuftu açmadım. 6 kere daha aradı yine açmadım. Şuan onunla konuşursam çok fena kalbini kırar canını yakardım ona olan sinirim henüz geçmemişti.
-15 dakika sonra otele vardım. Otel ana baba günüydü. Her tarafta bir adamım telefonla konuşup koşturuyolardı. Hışımla arabadan indim.
"Noluyo lan burda noluyo !"
"Ağbi affet"
"Miraaa mirayamı bir şey oldu konuşun lan !"
"Ağbi yengeyi kaçırdılar"
-Ne demişti o gözüme baka baka yengeyimi kaçırdılar dedi ? Canına mı susamıştı bu ?"
"Ne demek yengeyi kaçırdılar ben size o odanın önünden ayrılmayın sinek dahi uçurmayın demedim mi !"
"Ağbi telefon geldi oteli bastılar adam az çabuk aşağı inin diye bende koşarak indim"
"Puşt benim niye yeni haberim oluyor neden arayıp bilgi verilmiyo eşşek başımıyım ben?"
"Estağ.."
-Konuşmasına izin vermeden belimden silahı çıkarıp vurdum.
Bölümmmm sonuuuu
-Bu bölüm alidendi nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?