6. Bölüm

1.5K 128 712
                                    

-Ellerimden tutup yanağımdan öptü. Kulağıma doğru eğilerek ;

"Ben çok özür dilerim affet beni Ali."

-Ben bu haraketten sonra bu kıza abayı yakmaya başladım. Benim kadın versiyonumdu resmen. Dik başlılığı, lafını esirgemiyo oluşu, kimseyi takmıyo oluşu tıpa tıp bendi. Sanırım tencere yuvarlanmış kapağını bulmuştu. Erken biliyorum ama aşktı bu laf anlamaz yer bilmez zamandan anlamazdı.

"Mira ve beni yalnız bırakmanızı istiyorum."

"Ama oğlum."

"Amca lütfen yalnız konuşmak istiyorum."

"Peki evlat peki deyip herkes odadan çıktı. Mira ellerimi bırakacakken izin vermedim. Sıkıca tutup;

"Bak güzelim hepsi benim aptallığım yüzümden oldu o yüzden kendini suçlu hissetme."

"Güzelim derken?"

"Lan kızım bir araba dolusu laf ettim buna mı takıldın?

"Ali herkesin yanında öyle bir şey demeni anlarım, bu neydi şimdi?"

"Uzatma bi anda ağzımdan öyle çıktı."

"Tamam boşverelim bunu, bir yerin ağrıyormu?"

"İyiyim yok birşey"

-O sırada doktor içeri girdi.

"Cevdet  ne zaman çıkacağım?"

"Serumunuz biter bitmez taburcusunuz Ali bey".

"Mira hanım Ali beyin 3 gün hiç ayağa kalkmaması ve ani hareket yapmaması lazım. Bu sürede size çok iş düşüyor."

"Anladım doktor bey nişanlımla bizzat ben ilgileneceğim."

"Ben ilaçlarınızı yazıp yusuf beye veriyorum."

-Doktor çıkınca içeri mert girdi.

"Abim nasılsın sana bunu yapan şerefsiz kim?"

"Mertim bi sakin ol yok birşey hastaneden çıkıyım halledicez.

"Tamam abim sen nasıl dersen öyle olsun."

"Hadi koçum çıkış işlemlerini hallet biran önce"

"Tamam abim"

***********************************

-Mert işlemleri halletmek için odadan çıktı. Mira hanım ile başbaşa kalmıştık bir şey sorucağı çok belliydi ama sanırım benden çekiniyordu. Hala bu olay yüzünden kendini sorumlu tutuyordu. Aslında şuan hastanede olmamın sebebi bendim. Kız zaten üzgündü birde üzerine ben gitmiştim.

"Sor hadi sor meraklı keçi"

"Ha. Anlamadım Ali?"

"Bir şey soracaksında bir türlü soramıyorsun sor hadi diyorum"

"Nerden anladın ki bunu?"

"Mert çıktığından beri meraklı gözlerle bana bakıyorsun"

"Mert ve Ali kardeşin mi yani hiç benzemiyosunuz ama sürekli her ikiside sana abi diyor?"

"Hayır, ama ikiside kardeşten öteler kendimi bildim bileli hep yan yanayız hiç ayrılmadık."

"Peki neden herkes sana sürekli abi diyo bi Mert ve Yusuf diğil etrafındaki herkes.?"

"Çevrede sayılıp sevilen biriyim. Bi duruşum bir kimliğim var. Saygıdan dolayı abi diyorlar."

"Anladımm."

Zorla Atılan İmzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin