15. Bölüm

421 18 119
                                    

-Gelen babamdı.

"Mira almayacakmısın içeri"?

-Ali buradaydı napıcaktım şimdi ben?

"Kızım sana diyorum"

"Ah tabi gel baba"

-Babam iki adım atıp durakladı

"Bunun burada ne işi var?"

"Asım bey biraz konuşa bilirmiyiz"?

"Konuşacak hiç bir şey yok defol gözüm görmesin seni"

"Bakın rica ediyorum sizden geçin oturun 5 dakika konuşalım, sonra isterseniz yine giderim"

-Babamın gözlerine bakarak;

"Lütfen baba otur bi dinle"

-Babam cevap vermeyerek alinin karşısına geçip oturdu.

"Fazla uzatmadan hemen gir konuya"

"Asım bey olan biteni daha sonradan öğrendim,kuzenim yani buse bana olan ilgisini yıllar önce bana açıkladı buna karşı çıkıp ortaklığı bitirdim. Şimdide evleniceğimi duyunca kendince böyle bi plan uygulamış. İnanın ne amcamın ne de benim bu durumdan haberim yoktu sizinle birlikte öğrendik."

"Ali sana kısa ve öz konuşacam ben borçlarımdan dolayı senle miranın evlenmesine razı oldum, işlerimi düzene koydum gerek kalmadı."

"Asım bey bu çocuk oyuncağı değil, bende sıradan bi ali değilim bizde o yüzük parmağa girdiyse ölümüne çıkmaz hem sevdim ben kızınızı yani düşündüğünüz gibi bir evlilik olmayacak"

"Ali uzatma al yanındakinide gidin"

-Ali lafa gireceği sıra kapı çaldı. Zeyno kapıyı açıp pizzaları aldı. Tam ödeme yapacakken;

"Dur ben hallederim"

"Gerek yok yusuf ben hallediyorum"

-Yusuf zeynoyu geriye alarak ödeme işini halletti.

"Yusuf hallederdim ben"

"Tamam hallettim gerek kalmadı uzatmayalım dedi babamı göstererek"

-Zeyno deliye dönmüştü ama sırf babam burada tatsızlık çıkmasın diye sustu.

-Babam lafa girerek;

"Mira hadi gidiyoruz"

"Baba" dedim lafı mı bölüp

"Mira gidiyoruz dedim sana"

"Yeter baba yeter! Çocuk muammelesi yapma, Allah aşkına ne zaman bana iyi bir baba oldun, babalık cebe para koyup okula göndermekle olmuyo, baba demek evladının her hatasında yanında olup elinden tutmak demek."

-Gözyaşlarım izin verdiği müddetçe konuşmaya çalışıyordum

"İlk düştüğümde dizlerim kanadığında sen yerine zeynonun babası ellerimden tutarak kaldırdı, ilk aşkım hiç bir zaman olmadın. Senin babalığın dört harften ibaret. İstemiyorum dedim zorla verdin şimdi seviyorum istiyorum diyorum vermiyosun. Yeter benim de canım var bende senin gibi etten kemikten bir insanım"

"Ben ilkkez birine bu kadar çok güvendim, Sen sığınacak limanım olmadın ama 1-2 aydır tanıdığım adam bana liman oldu. Şimdi sana sırt çevirme yüz dönme sırası bende kusura bakma ama ben hiç bir yere gelmiyorum istersen sil beni evlat olarak hoş sen beni aliye zorla verdiğinde ben seni baba olatak sildim ya yinede sen bilirsin.

-Babam tek kelime etmeden yanımızdan ayrıldı.

*************************************************

-Elimi yüzümü yıkamak için üst kata çıktım. 22 yıllık hayatımda ilkkez cesaret bulup içimdeki zehri ona kusmuştum.

Zorla Atılan İmzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin