🥳Selaaan Güzeller
🥳Nasılsınız ?
🥳Keyifli Okumalar
–İsmet komiserden gelen mesajı görür görmez arabaya atladım. Son sürat mesajdaki konumun olduğu yere gidiyordum. Ulan itler sizi bir bulayım yemin olsun ibret-i aleme ders olsun diye asacağım. Ananızdan emdiğiniz sütü burnunuzdan getireceğim. Ağbi bizi öldür artık diye yalvaracaksınız! Karımın saçının tek bir teline dahi zarar verdiyseniz sizin vay halinize yapacaklarımı ben bile kestiremiyorum. Söylene söylene atılan konuma geldim.
–Ormanlık bom boş ısıssız bir yerdi burası. Arabadan inip ormanın derinliklerine doğru yürümeye başladım. Telefonu tekrar cebimden çıkarıp konuma baktım. Allah kahretsin derinlere girdikçe telefon çekmemeye başladı. Biraz daha yürüdükten sonra tek katlı ahşap bir ev karşıma çıktı. Belimden silahı çıkarıp çok fazla ses çıkarmamaya çalışarak yürümeye başladım. Yavaşça kapıyı aralayıp içeri girdim.
– 3 odadan oluşan evin ilk kapısını açtım kimse yoktu sonra diğer kapıyı açtım oradada kimseyi göremedim. Son olarak sol oda kalmıştı orasıda mutfaktı sanırım. Yavaş yaval adımlarla ilerleyerek oranında kapısını açarak içeri girdim. Hay amına koyayım ya bıradada kimse yoktu. Dikkatimi tezgahta duran telefon ve not çekti.
–Tezgaha yaklaşarak önce telefonu elime aldım. Bu miranın telefonuydu. Sonra notu alıp okudum.
~Bu kadar çabuk karını bulmayı beklemiyordun değil mi? Seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynayacağım Ali Demiroğlu !
–Ahhhhh kim bu şerefsiz kiiim! Mutfakta ne var ne yoksa sinirden aşağı indirdim. Sen kimsin puşt da benimle oyun oynayacak cürreti kendine buluyorsun kimsin sen kiim ! Olduğum yerde kalıp biraz da olsa sakinleşmeyi bekledim. Tam çıkacakken kapıdan sesler gelmeye başladı. Silahımı tekrar belimden çıkarıp, kapıya tekme atarak çıktım. Yüzüne kapı çarpan adam yere yatmış burnunu tutuyordu üstüne atlayıp havada duran yumruğumu tam yüzüne indirecekken;
"Ağbi dur yapma kurbanın olayım. Yusuf ben yusuf"
"Hay ben senşn gelmişini geçmişini s... Lan ne diye sessizce geliyorsun ses versene"
"Ağbi ne bileyim içerde başka adam olup olmadığını seni korumak için sessizce girdim"
"Seni benden koruyamadın ama"
"Sen iyi olda gerisi boş"
"Yürü arabaya yürü"
–Arabaya binip geldiğimiz yolu geri döndük. Cebimden telefonu çıkarıp komiser ismeti aradım.
"İsmet gittiğim adres bış çıktı kimse yoktu"
"Sinyal ordan geliyormuş çocuklar öyle söyledi"
"Doğru karımın telefonu o evdeydi ama bir şey çıkmadı oradan, şuan başka ne yapabiliriz ?"
"Sinyal alabileceğimiz başka bir şey varmı yenge hanımda arabası olur saati olur yani sinyalini alabileceğimiz her şey olur iyi düşün ali "
"Yok yani şuan hatırladığım bir şey yok"
"Güvenlik kayıtlarına baktın mı ?"
"Lan ben onu tamamen unuttum şimdi hemen ona bakmaya gidiyorum" deyip telefonu kapattım. Son sürat otele geri döndüm. Üst kata güvenlik şefinin yanına çıkıp hemen kamera kayıtlarını açmasını söyledim.
"Kamera kayıtlarını aç"
"Şey efendim"
"Açsana lan !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?