–Yine güzel bir bölümle karşınızdayım canlarım
–Yıldıza dokunup yorum yapmayı unutmayınız
–Keyifli okumalar
–Aliden Devam ;
–Mirayı bodrum kata 2 koruma ile yerleştirdikten sonra hemen odaya çıkıp baş ucumdaki komodinde duran 2 silahı aldım. Ben silahlardan birinin şarjörünü doldururken odanın camları kırılmaya başladı. Kimdi bu puşt cidden büyük bir düşmanım olmalıydı ki düğün gecesi evi basıcak kadar canını yakmış olmalıydım. Koşarak aşağı indim. Ben inene kadar ortalıkta kimse kalmamıştı. Yusuf ve mert kışarak yanıma yaklaştı.
"Abi iyimisin, yenge nasıl?"
"Kim yusuf buna cesaret eden kim?"
"Abi görmedik ama hemen kameralara bakıp araştıracağız."
"Ferit yanımıza yaklaşıp kameralarıda patlatmışlar"
–Elimdeki silahın şarjörü bitene kadar havaya sıktım.
"Laaaan kim bu şerefsiz kim bulun bana bunu !"
"Abi buse olmasınmı, yenge fena haşladı bugün, hatta yengeden güzel bi dayak yedi"
"Ne ne demek mira buseyi dövdü?"
"Valla abi devreye giremedim yengenin gözü dönmüş durumdaydı"
"Neyse hak etmişti o bunu ama buse bu kadarına cesaret edemez o değil bunu yapan"
"Arayın oteli yer ayarlasınlar sizde evi toparlayın bana bunu yapanı yarın sabah önümde diz çökmüş bir şekilde bekliyorum anlaşıldımı!" derken sesim yankılanmıştı.
"Abi sadece bunu yapan şerefsizi getirmek yetmez karısı, çoluğu çoğu kimi varsa getirelim ibreti alem olsun"
"Yusuf sana bi koyarın iki seksen uzanırsın biz ne zamandan beri kadına, çocuğa, hayvana zarar verecek kadar düştük."
–Yusuf başını yere eğerek;
"Ağbi affet ben sinirden ne dediğimi bilmiyorum"
–Mert koşarak yanıma yaklaşıp;
"Abi oteldeki yeriniz hazır"
"Mirayı alıp geliyorum gözünüzü dört açın arabayı hazırda beklet mert"
–Miranın yanına doğru yürümeye başladım. Yere oturmuş dizlerini karnına kadar çekmiş ve gözünü kapatmıştı. Tir tir titriyordu nasıl da korkmuş. Ellerini tutunca irkilip ağlamaya başladı. Onu kendime çekip sıkıca sarıldım.
"Özür dilerim sana ilk günden neler yaşattım affet beni sevgilim özür dilerim"
–Başını yerden kaldırıp elleriyle yüzümü okşamaya başladı.
"Ali , ali iyimisin sen bir şeyin yok değil mi ?"
"Şşş iyiyim ben korkma, hadi güzelim kalk otele gidelim"
–Mira bana cevap verecek bir durumda değildi, henüz olayın şokunu atlatamamıştı. Onu kucaklayıp arabaya bindirdim. Biz arka koltuğa yerleşince mert arabayı harekete geçirdi.
"Abi kim dersin bunu yapan?"
"Ömer iti yada amcam"
"Levent amca seni oğlu gibi bilir ağbi o yapmamıştır"
"Kulağına küpe yap ağbi dersi olsun sana kim olursa olsun ister amca ister baba eğer işlerine yaramıyor ve dediklerini yapmıyorsan sen onlar için bir hiç olursun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?