18.Bölüm

202 11 134
                                    

❤️Selaam güzel okuyucularım nasılsınız?

❤️Özleştik sanırım? Güzel yorumlarınızı ben şahsen çok özledim

❤️İyi Okumlar Güzellerim

–Aliden Devam;

–Gelen buseydi. Miraya dönüp baktığımda ise anlamsız ifadelerle bana bakıyordu. Oturduğum yerden bir hışımla kalkarak busenin yanına gittim. Herkesin duyabileceği bir ses tonu ile "Senin ne işin var burada?"

"Aaa sevgili biricik kuzenim evleniyor ve bana haber verilmiyor kendimce şakalı bir süpriz yaptım" deyip kahkaha attı.

"Elimden bir kaza çıkmadan defol git yoksa seni şurada boğarak öldürürüm!"

–Buse beni dinlemeden miranın yanına doğru yürüdü.

"Merhaba sevgili kuzenimin eşi"

"Neye itirazın var sana gelmemesine mi ?"

"Ah tatlım ali bizden bahsetmedi mi sana?"

"Sen serap görüyosun sanırım ne sizi nasıl geniş bir hayal dünyan varsa alinin seni istemediğini bir türlü kabullenemiyorsun"

"Aliii durma orda gelip karına anlatsana yaşadıklarımızı"

–Busenin yanına gidip kolunu sıktım.

"Bana bak buse seni öldürmeden defol"

"Bana bak şıllık elimde kalmadan çık git benden , kocamdan ve evliliğimden uzak dur ha yok uzak durmam dersen inan olucaklardan ben sorumlu değilim"

"Sen beni tehdit mi ediyorsun?"

"Evet açık açık tehdit ediyorum"

–Busenin kolundan tutup ferite doğru ittim çok haddini aşmıştı amca kızı demeyip kafasına sıkmamak için kendimi zor tutuyordum. Ferit buseyi alarak uzaklaştı yanımızdan.

–İmzaları atalım bitsin artık deyip imzayı attım. Miraya baktığımda ise durmuş beni izliyordu. Ellerinden tutup "birtanem imzayı atalım söz veriyorum halledicem bu olayı ve anlatıcam sana her şeyi zaten asla düşündüğün gibi bir şey yok."

–Mira elimi bırakarak masada duran kalemi alıp imzayı attı. Nikah memuru miraya evlilik cüzdanını verip bizi tebrik edip yanımızdan ayrıldı. Mira evlilik cüzdanını masada bırakıp eve doğru yürümeye başladı. Arkasımdan koşarak eve girdim.

"Mira beni dinlemeyecek misin ?"

–Sırtı dönüktü kolundan tutup kendime çevirdim.

"Özür dilerim özür dilerim mahvettim en güzel günümüzü"

–Beni kendinden uzaklaştırıp mutfağa doğru yürüdü olduğum yerde kalıp ne yaptığını anlamaya çalıştım. Buzdolabını açıp içerisinden soğuk su şişesini çıkarıp bardağa koyduktan sonra su şişesini masanın üzerine bırakıp suyundan bir yudum aldı. Bana doğru yaklaşıp; " şimdi sırasındeğil dışarıda azda olsa konuklarımız var akşam detaylıca konuşulacak.

–Ellerimden tutup dışarı çıkmaya başladık. Bu hali beni çok korkutmaya başladı. Bağırıp çağırsa evi yerle bir etse eşyaları kırıp yıksa inanın bu durumdan çok daha iyi.

–Bahçeye çıkınca zeyno koşarak dans şarkısı çaldırdı ortamdaki havayı değiştirmek istediği çok belliydi telaşlı telaşlı emirler yağdırıyordu.

–Toygar ışıklıdan sen yanımdayken şarkısı çalıyordu.

Elime doğdu gül yüzün ah
Kana kana içtim dünümü
Yüzüme güldü ilk sözün ah
Yana yana seçtim günümü
Sen Yanımdayken o tozlu yollar aşka gider
Ah sen sonumuzu yazsan inan
Dayanamam ölürüm ben
Ayrılık bize günah
Sonunda yansam bırakmam ah
Elime doğdu gül yüzün ah
Kana kana içtim dünümü
Yüzüme güldü ilk sözün ah
Yana yana seçtim günümü gel
Aradı durdu gözlerim ah
Bekledi günler geceler
Yalnızım uyuyamadım
Düğüm düğüm oldu heceler
Sen Yanımdayken o tozlu yollar aşka gider
Ah sen sonumuzu yazsan inan dayanamam ölürüm ben.

Zorla Atılan İmzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin