Selamm benim güzel okurlarım nasılsınız ?
Uzun zamandır bölüm atmıyoruum özleştik sizlerleee
Yorum ve vote atmayı unutmayınııızzz
Keyifli okumalar canlarımmm
— Ali ellerimden tutarak içeri götürdü. Zeynep beni görür görmez ağlamaya başladı onu öyle görünce benimde istemsizce gözlerim doldu.
"Zeynom yapma böyle bak zaten zor tutuyorum kendimi"
"Birtanem elimde değil çok güzel olmuşsun"
"Kızlar durun kına gecesine çevirdiniz iyice mekanı"
—Alinin söylediği söz ile yusuf ve irem hanım kahkahayı patlattılar.
—İrem hanım yanıma yaklaşarak mira hanım masallardaki prensesler gibi olmuşsunuz çok yakışmış inanın bu kadar gelinlik sattım ama bu7 kadar yakışan çok az kişi gördüm
"Çok teşekkür ederim"
"Hatunum olsun mu bu ben çok beğendim tabi son söz yine senin"
"Evet ali bayıldım buna ben"
"Tamam irem sen bize bunu eve yollarsın ama yarın elimize ulaşmış olsun"
"Tabiki ali bey yarın elinize ulaşmış olur.
—Gelinlik ve damatlık işini halledip arabaya bindik.
"Koçum şimdi sıra sen ve zeynoda sizin kıyafet işinide halledelim"
"Abim hallettim ben kıyafet işini"
"Ne ara hallettin aslanım ?"
"Merti arayıp evleneceğini haber verdim, banada kendinle bir şeyler ayarla dedim halletti oda sağolsun"
"Eniştecim benimde evde giyilmemiş bir ton kıyafetim var evden hallederim teşekkür ederim"
"Olmaz öyle zeyno sen bize çok destek oldun bi abiye işinimi halledemiycez ayıpsın"
"Gerçekten gerek yok eniştecim çok teşekkür ederim"
"O zaman direk benim eve geçelim, nikah orada olucak zaten"
"Olmaz enişte benim eve gidip kıyafet seçmem lazım"
"Tamam zeyno yusuf seni götürüp geri getirsin"
" Olur eniştecim"
**********************************************************************************************
—Yusuf ben ve aliyi, alilerin evinin önünde bırakıp zeynonun kıyafeti için zeynoya geçtiler.
—3 katlı kocaman tabiri caiz ise saray diyebileceğim evin kapısının önündeydik. Lüks içerisinde yaşamış bir insanım ama bu ev bana bile fazla havalı gelmişti. Abartısız bir şekilde kapının önünde 50 ye yakın siyah iri yarı takım elbiseli tuhaf bakışlı hatta korkunç adamlar duruyo. O korkunç adamlardan biri yanımıza yaklaşıp dev büyük kapıyı açtı
"Hoşgeldiniz ali bey"
"Hoşbulduk tufan evin tadilatı tamam mı ?"
"Evet efendim söylediğiniz her şey tamam"
—Ali elimden tutarak beni içeriye soktu. Bahçe evden daha büyüktü, bi mimar eli değdiği çok belliydi bahçe tasarımı çok hoş ve farklı duruyor. İçeri girdiğimizde büyük bir koridor karşıladı bizi, büyük koridoru geçip asansörün bulunduğu yere geldik asansöre binip 2. kata çıktık. Kendimi evde değilde otelde gibi hissediyorum. Asansörden inip salon olduğunu düşündüğüm odaya geçtik. Çok yorulmuştum direk kendimi koltuğa bıraktım.
"Sevgilim ne içersin?"
"Bir kahvenizi alırım"
—Sağdan ikinci kapıya doğru yöneldi sanırım mutfak oradaydı. Arkasından gidip yarın kocam olucak muhteşem insanı izlemye başladım. Beni fark edip kucaklayıp mutfak masasına oturttu. Alnıma ufak bir öpücük kondurup kahve yapmaya başladı.
"Buyurunuz müstakbel karıcım"
"Teşekkürler müstakbel kocam"
"Senin kocam diyen ağzını yerim deyip dudaklarıma doğru yaklaştı"
"Pişttttt gençliik yarına evlisiniz azcık daha dayanın deyip zeyno kahkahayı bastı"
"İrkilip kızım korktum ya ne ara geldiniz ?"
"Şimdi geldik merak etme deyip güldü"
"Salona geçelim hadi o zaman koçum sende zeynoyla kendine bi kahve yap gel"
"Abi bana sorarsan yarın erken uyanıcaz uyusak mı ?"
"Yusuf haklı ali uyuyalım biran önce"
"Tamam prensesim nasıl istersen"
***********************************************************************************************
—Sabah zeynepin sesi ile uyandım.
"Mira kalk kalk kuaför geldi ay sanırsın gelin ben oluyorum bu ne rahatlık ya hadiii"
"Ay zeyno bağırma dur bi tamam kalkıyorum "
— Oyalanmadan dolabı açıp gelinliğimi üzerime geçirdim. Kuaför içeri aldık geçip makyaj aynasının karşısında oturdum.
"Mira hanım nasıl bir model istersiniz ?"
" Saçlarım açık olsun istiyorum uçlarına hafif bir dalga erebilirsiniz. Makyajıma gelicek olursak gözlerim ön planda olsun istiyorum."
"Tabi o halde hemen başlayalım"
—Aradan geçen 1 saat sonra artık düğünüm için hazırdım. Kapı tıklatıldı ve hemen ardından açılarak ali içeri girdi. Siyah takım içerisine beyaz gömlek giyip 3 düğmesini ise açmıştı yanına yaklaşarak açık olan 3 düğmesini ilikledim yusufa seslenip siyah bir kravat isteyip kravatınıda bağladım naptığımı sorarcasına gözlerime bakıyordu.
"Birtanem dmatasın sen bugün mafya babası olan ali değil"
"Bak sen öylemiyim karıcım diyip ellerini belime dolayıp dudağıma bir buse kondurdu"
—Dudaklarımdan uzaklaşıp kolunu uzattı,koluna girip bahçeye doğru geçmeye başladık.
—Bahçe ihtişamlı bir şekilde süslenmişti ama ne ara ?
"Beğendinmi prensesim ?"
"Bayıldım birtanem ama ne ara hazırladın ?"
"Sen uyurken zeynoyla hallettik"
—Zeynoya bakıp ufak bir öpücük yolladım. Çok değil ama yinede konuk misafirlerimiz vardı.
—Nikah memuru gelince nşakh masasına geçip oturduk.
"Evet sayın ali demiroğlu. Asım kızı mirayla evlenmeyi kabul ediyormusun ?"
—Ali gözlerime bakarak bir ömür yanında olucağıma söz vererek eveeetttttt dedi.
"Siz sayın mira şekercizade hakan oğlu ali ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz"
"Eveeett"
"Bu evliliğe kimsenin itirazı yoksa bende şahitler eşliğinde sizleri karı koca ilan ediyorum."
—Tam ali ile imzaları atıcakken biri duruuun bu evliliğe benim itirazım var diye bağırdı.
*Evett sevgili okurlarım bie bölümün daha sonuna geldik nasıl buldunuz bölümü ?
*Peki sizce bu evliliğe itirazı olan kişi kim ?
*Ali ve mira evlenebileceklermi dersiniz ?
*Sizleri seviyore kendinize cici bakınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?