-Aliden devam;
Kumarhaneden çıkıp arabaya bindim. Miralara gitmem gerekiyordu. Asım beyle bu meseleyi konuşmalıydım.
Aklımdaki sorularla miralar'ın evine varmıştım.-Kapıyı mira açınca çok şaşırıp afalladım. Fazla güzel olmuştu, deliye döndüm ama bunu ona belli etmemeliydim.
-O tulum neydi öyle kumaşımı yetmemiş varla yok arası hele bi biz evlenelim göstericem ben ona bunları.
-Sohbet muhabbet ilerledikten sonra Asım beyle konuşmam gereken mevzuya gelmem gerekiyordu.
"Asım bey sizinle özel bir şey konuşabilirmiyiz?"
************************************
"Olur evlat, çalışma odama geçelim.
Çalışma odasına gitmesk için merdivenlere doğru ilerledik.""Otur bakalım Ali seni dinliyorum."
"Asım bey sözü çok uzatmak istemiyorum. Mirayla konuşurken onu neden benimle evlendirmek istediğinizi söylemediğinizi öğrendim."
"Ali umarım Miraya gerçeği anlatmamışsındır."
"Hayır, sizinle konuşmadan olup biteni anlatmadım ama bu anlatmıyacağım anlamına gelmiyor, evliliğimde yalan istemiyorum."
"Bak evlat mira benim tek çocuğum onun üzülmesi demek bütün dünyayı yakıp yıkmam demek."
"Farkındamısınız bilmiyorum ama mira benimle zil takarak yada bile istiye evlenmiyo her gün bana nefretini kusuyo ve eminimki her gece ağlıyarak uyuyor."
"Ali, her şeyi biliyorum ama buna mecburum milyonlarca borcum var. Amcan sevdiğim bi dostum diye borç istedim karşılığında kızımı istedi, amcanın bu isteğini kabul etmeye mecburdum."
"Amcan yardım etmezse elimde avcumda ne var ne yok haciz alıp götürücek. Mira hiç yokluk çekmedi ve emin ol bu durum onu daha çok üzücek."
"Anlıyorum sizi, ama bu şekilde olmaz yardım isteyecek başka hiç kimseniz yokmu?"
"Herkes sırt döndü kimse yüzüme bile bakmıyor amcan hariç, ama dersenki ben size yardım ederim evlenmemek için o ayrı bi konu."
"Emin olun her şeyi yapardım ortada amcamın isteği olmasaydı ama söz konusu amcamsa bendende bir şey beklemeyin."
"Anladım evlatt."
"Bu durumu miraya anlatmanız gerekiyor kızınızı az da olsa tanıdıysam bu mevzuyu öğrenmeden rahat durmaz ve en önemlisi sizden duymalı yoksa çok daha fazla incinir."
-O sırada kapının aralandığını ve birinin hıçkırık seslerini duydum. Kafamı kapıya doğru çevirdiğimde Mira oradaydı.
***********************************
Miradan devam;-Acaba Ali babamla ne konuşucaktı?
Onlar yukarı çıkınca hemen arkalarından bende yukarı çıkmak içın ayaklandım."Kızım sen nereye?"
"Odamdan telefonumu almam gerek annecim diyerek yukarı çıktım."
-Ah keşke çıkmaz olaydım da bu konuşulanları duymasaydım.
***********************************
-Resmen babam para karşılığında beni satmıştı. Hıçkırıklarımı durduramıyordum. Babam ve Alide hıçkırıklarımı duymuş bana bakıyorlardı."Kızım senin ne işin var burda!"
"Sakın yaklaşma nefret ediyorum senden, nasıl ya nasıl bir baba para karşılığında kızını hiç tanımadığı bir adama satar. Yazık çok yazık diyerek odama koştum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?