🦋Selam güzel okurlarım
🦋Bol yorum ve bol voteli okumalar diliyorum
🦋Keyifli Okumalar
Miradan Devam:
–Kıpırdıyamıyorum. Sanki ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Hatta bana ceza olsun diye ışıklar kapatılmıştı. Bir dakika ağzımı da hareket ettiremiyorum bir bez parçasıyla bağlanmıştı sanki.–Ne sankisi mira besbelli seni kaçırıp bağlamışlar. Doğruya en son otelin önünde biri geldi seni bayılttı. Kimdi şimdi beni bu kaçıranlar ? Ne yapacaklar Bana ? Ayaklarımı çözerim diye sandalyeyi hareket ettirmeye çalıştım ama nafile milim bile oynamadı.
–Ayak sesleri ve konuşma sesleri duymaya başladım.
"Boşu boşuna kendini yorma ben istemediğim sürece hiç bir yere gidemezsin MİRA DEMİROĞLU"
–Ses Yankılanmıştı. İster istemez irkildim.
"Açın şunun gözlerini,ağzını"
–Gözlerimi açktıklarında 10 saniye her yeri buğulu gördüm. Ağzımı açtıklarında dudaklarımı aralayıp;
"Sende kimsin ne istiyorsun benden ?"
"Sana zarar vermeyeceğim korkma"
–Bir sandalye çekip tam karşıma geçip oturdu.
"Peki neden beni kaçırdın?"
"Çok sevgili kocanı delirtmek için"
"Kimsin ve ne istiyorsun aliden?"
"Çok konuşuyorsun"
"Sorularıma cevap istiyorum"
"Sen kimsinde ben senin sorularına cevap vereceğim!"
"Mira. Mira Demiroğlu!" Diye bağırdım. Tıpkı onun sesi gibi benimde sesim yankılanmıştı.
–Bir hışımla ayağa kalkıp oturduğu sandalyeye tekme attıp yanıma yaklaştı. İşaret parmağını kaldırıp;
"Sakııın birdaha bana sesini yükseltme yemin ederim ses tellerini sökerim"
"Cani, pislik"
"O kocan olacak alacak ali kadar pislik değilim"
"Sen benim kocamı ne kadar tanıyosunda böyle bir yorumda bulunuyorsun ?"
"Asıl sen kocanı tanıdığına emin misin?"
"Evet eminim"
"Ha ha ha ha. Aptal seni , aşk denen o pislik şey senin gözünü boyamış"
"Düzgün konuş benimle"
–Sandalyeyi düzeltin diye bağırdı. İri yarı bir adam koşarak tekme atıp yere düşürdüğü sandalyeyi yerden kaldırıp düzeltti. Tekrar karşıma geçip konuşmaya başladı.
"Bak Mira kocan gelene kadar misafirim olacaksın,uslu durursan sana zarar vermeyeceğim hatta ellerini ve ayaklarını da çözeceğim. Kurallarımı saymaya başlıyorum eğer tamam dersen ellerin ve ayakların çözülecek"
"Kural falan ali gibi konuşuyorsun"
–Ayağa kalkıp bağırmaya başladı.
"ALİ DENEN ADAM KİMDE BEN ONA BENZEYİP ONUN GİBİ KONUŞACAĞIM!!!"
–İyi de ne dedim ben şimdi bu bu kadar sinirlendi.
"Be. Ben ne dedim ki şimdi ?"
"Bana bak mira o alinin adını bile duymaya tahammülüm yokken senin geçip karşıma onun gibi konuşuyorsun demen benim sinirlerimi zıpatlıyor"
"Ali, sana ne yaptı da sen bu kadar sinirleniyorsun?"
—Aliden Devam;
–Yusuf zeynoyu arabaya bindirmiş ayıltmaya çalışıyordu. Zeyno yavaş yavaş gözlerini aralayıp ağlamaya başladı.
"Zeyno şuan ağlamanın sırası değil. Kimdi o adamlar mirayı nasıl götürdüler, mira niye odadan dışarı çıktı?"
"Abi yapma bi sakin ol hem bi dur kız kendisine gelsin baksana nasıl korkmuş"
"Yusuf sen kes sesini karım yok benim ortada farkındamısın?"
"Abi haklısın ama önce bi kız kendine gelsin anlatır"
–Arabadan inip sigara yaktım. Cebimden telefonu çıkarıp İsmet Başkomiseri aradım.
"Alo"
"Alim nasılsın?"
"İyi değilim ismet karım mirayı kaçırdılar. Şimdi sana onun numarasını atayım bi bak bakalım çıkar mı bir şey?"
"Çok geçmiş olsun. Ben hemen ilgileniyorum. Ekipten arkdaş göndereyim ister misin?"
"Sakın ismet sakın devreye polis vs. Karıştırma bizzat bulunca ben vericem cezalarını"
"Sen nasıl istersen. Ben şimdi araştırır ararım seni"
–Telefonu kapatım zeynonun yanına gittim tekrar
"Zeyno iyi misin?"
"Ben iyiyim, mira, mira nasıl?"
"Bilmiyorum zeyno bilmiyorum. Sen şimdi bana tek tek anlat bütün olanları"
"Şimdi şöyle mira sana darılmıştı yani sen böyle bi durumda onu tek bırakıp hotelden çıkıp gitmişsin korkmuş oda ben de onu hotelden çıkarıp bize götürücektim, önce kapıdaki adamlar izin vermedi ama daha sonra oradan ayrıldılar bizde gizliden çıktık kapının önüne vardığımızda 3 tane iri yarı adam mirayı siyah bir arabaya bindirip götürdüler, sonra korkudan bayılmışım bildiklerim bunlar"
"Kızım sana kim mirayı oradan çıkar dedi kim!"
"BAĞIRMA BANA! YUSUFLA MERTİ DÜŞÜNDÜĞÜN KADAR KARINI DA DÜŞÜNSEYDİN AYIRMASAYDIN YANINDAN"
"Ben karımı herkesten çok düşünürüm onun iyiliği için hotelde kalması gerekiyordu bu bir. İkincisi zeyno sakın birdaha o sesin yükselmesin"
"Abi tamm sakin ol istemeden yükseldi sesi"
–İsmetten mesaj gelmişti miranın bulunduğu yerin konumunu atmıştı. Bekle beni güzelim geliyorum, kurtarıcam seni...
🦋Bölüm Sonu
🦋Nasıl buldunuz bölümü buraya alalım genel görüşleri
🦋Sizce mirayı kaçıran adam kim ?
🦋Neden aliden bu kadar nefret ediyor bu adam ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?