"Amca ne dediğinin farkındamısın? Ne evlenmesi ne diyosun Allah aşkına!"
"Ne zamandan beri amcanın sözünü çiğner oldun evlat"
"Amca başka birşey olsa boynum kıldan ince ama konu çok farklı"
"Evlat sevdiğin birimi var? Hem ben bu dünyadan göçüp gitmeden senin mürvetini görmek istiyorum."
"O nasıl söz amca Allah korusun, hem sevdiğim yada sevgilim yok. Ne zaman bataklıktan çıktımda sevgilim olsun. Ben bu kızıda bu bataklığa sokamam."
"Kızın babası sevdiğimiz bir aile dostumuz. Adam borç yatağında yüzüyo gelip benden yardım istedi bende karşılığında senin için kızlarını istedim."
"Amca evlenmek isteyen mi oldu da gidip kız istedin?"
"Uzatma ali yarın için hazırlan kızı istemeye gidiyoruz."
-Söylene söylene amcamın yanından ayrıldım. Bir sürü işimin gücümün arasında birde kız isteme çıktı. Koskoca ali demiroğlunun düştüğü şu duruma bak. Cebimden telefonu çıkarıp yusufu aradım.
"Alo yusuf nerdesin?"
"Şirketteyim abi"
"Kumarhaneye geçiyorum merti de al gel. "
"Tamam abi."
***********************************
Miradan devam...
"Anne kendine gel ne hazırlığı ne evlenmesi?""Kızım baban yarına hazır olun mirayı istemeye geliyolar dedi. Biliyosun babanın sözü üzerine söz söylemeyiz."
"Kendimi öldürürüm yine de evlenmem tanımadığım biriyle"
"Saçmalama mira, çocuk gibisin sil şu göz yaşlarını ben çıkıyorum sende yarın için hazırlık yap."
-Bıktım artık çocuk gibi azarlanmaktan sürekli üzerime kapı kitlenmesinden bu evde söz hakkım olmamasından bıktım.
-Her şeye tamam da bu sefer istedikleri olmuycak en iyisi kaçıp gitmekti. Bahçeli bir evde oturuyoruz odamın camı çok yüksek değil camdan atlasamda ölmezdim .
-Çantamı ve telefonumu alıp camdan atladım. Büyük demir kapıya varınca korumalardan mert yanıma gelerek;
"Mira hanım nereye gidiyorsunuz? Asım bey evden çıkmamanız gerektiğini söyledi."
"Mert çekil önümden babam aradı onun yanına gidiyorum."
"O halde bende sizinle geleyim"
"İstemez sen burda kal annem evde yalnız."
"Peki efendim deyip kapıyı açtı sonunda."
************************************
-Eveet mira hanım evden kaçtın ama nereye gidiceksin acaba?
-Saatte bayagı geç nereye gidicem diye düşünürken ani bir frenle biri önümde durdu.
-Resmen şoka girmiştim elim ayağım buz kesmiş ve titriyordum.
"Önüne baksana kızım, babanın yoluymuş gibi yürüyosun."
-Donup kalmıştım cevap bile veremedim. Benden cevap alamayınca
"İyimisin?"Diye sordu.
"Çok pardon dalgındım arabanın geldiğini fark edemedim"
"Sorun değil evine bırakıyım hiç iyi görünmüyorsun"
"Teşekkür ederim ama ben giderim"
"Eminmisin?"
"Evet iyi akşamlar" diyip adamın yanından ayrıldım.
************************************
-Kendi kendime söylenirken telefonum çaldı.
-Çantamdan telefonumu çıkarıp baktım ki kim olucak babam. Kusura bakma ama açamam babacığım diyip aramayı reddettim.
-Defalarca aramasına rağmen telefonu açmadım. 10 dakika daha yürüdükten sonra yanıma yaklaşan siyah arabadan babam indi.
-Zorla beni arabaya bindirip eve götürdü. Odama girdiğimde arkamdan geldi
"Kızım sen beni öldürmek mi istiyosun?"
"Ben sadece o adamla evlenmek istemiyorum"
"Mira istesende istemesende evleniceksin"
"Neden peki?"
"Çünkü ben öyle istiyorum"
"Benim isteğimin hiç mi önemi yok?"
"İyi geceler" kızım diyip odamdan çıktı
-Nefret ediyorum herkesten ve herşeyden neden beni anlamak istemiyo neden bu konuda ısrarla diretiyo hala anlamış değilim ama sorsanız biricik bitanecik kızıyım.
-O kadar çok ağlamıştım ki göz kapaklarım ağırlaştı ve kendilerini uykuya teslim ettiler.
-Sabah sevgili(!) annemin sesiyle uyandım.
"Mira kalk hadi bugün büyük gün ."
"Siz niye beni anlamak istemiyosunuz ben evlenmek istemiyorum"
"Hadi mızmızlanma. Önce sana kıyafet seçicez daha sonra saç ve makyaj işlerin halledilicek."
-Annem zorla yataktan kaldırıp duşa soktu. Daha sonra pudra pembesi incili mini bir elbise altına gümüş bir topuklu ayakkabı giydirdi. Saçlarıma da hafif bir kabarıklık verdi.
"Süper oldun tatlım"
"Sence bu durum umrumda mı? O sırada babam içeri girdi."
"Harika görünüyosun prensesim"
"İnanın bu durum zerre kadar umrumda değil"
"Hadi oyalanmayın birazdan misafirlerimiz gelir."
-Annem ve babam beni zorlayarak aşağı indirdiler.
************************************
-Yarım saat sonra kapı çaldı. Beklenen(!) Misafirlerimiz gelmişti.
İçeriye girdiklerinde elinde gül buketi ve çikolata ile duran oğlan dikkatimi çekti sanırım damat buydu ne yalan söyleyeyim fazlasıyla yakışıklı.-Bir dakika aklım benimle oyun mu oynuyor yoksa bu gerçekmi ? Bu nasıl olabilir?
Biliyorum çok kısa oldu ama bu ilk bölüm o yuzden kısa tuttum.
Acaba ne oldu mira neden bu kadar şaşırdı. Gerçi az çok tahmininiz vardır. Sevgili okurlarım canlarım bu benim ilk hikayem eksiklerim mutlaka var bana yardımcı olacağınıza adım kadar eminim begenip yorum yapmayı lutfen unutmayin şimdiden hepinize ayrı ayrı cook tesekkur ederim😇♥♥💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?