🫂Selaaaam güzel okuyucular
🫂İyi okumalar
🫂Yıldıza dokunmayı unutmayalım lütfem
"Laaaaaan kim bu şerefsiz kiiim ?
"A.Ali nolur sakin ol."
-Ne sesem boştu bütün kelimelerim kifayetsiz kalıyordu şuan aliye. Deliye dönmüş gibiydi.
-Telefonunu cebinden çıkarıp birini aradı.
"Alo koçum nerdesin ?"
-Koçum dediğine göre mert veya yusuftu konuştuğu kişi. Tabi karşı tarafı duyamıyordum çünkü hopörlere almadan konuşuyordu
".........."
"Toplanın hemen depoya" deyip telefonu kapattı.
-Tekrar telefonda tuşlama yapıp birini daha aradı.
"10 kişi al gel oteli koruyacaksınız. 4'ünüz 301 nolu odanın kapısından bir dakika dahi ayrılmayacak sinek dahi uçurmayacaksınız"
-Bana dönüp;
"Sende otele giriyosun camdan dahi bakmıyosun oyalanma çabuk dön otele" deyip arabaya binip gitti.
-Ardından bakakaldım. Ne yani çekip gitmişmiydi? Beni burada tek başına bırakıp öylece çekip gitmişmiydi? Hemde bir açıklama dahi yapmadan. Bizim hayatımız hep böylemi geçicekti korkuyla ? Ali her sinirlendiğinde her öfkelendiğinde arabaya binip gidicek beni tek mi bırakacaktı? Ben aliye evet diyerek yanlış mı yapmıştım ? Durdum düşündüm biraz.
-Saçmalama mira kes su iç sesini, ali seni ve çevresindekileri korumak için gitti kardeş dediği adamdan kazık yedi. Şimdi ise en sevdikleri tehlikede ne yapsaydı her şeyi görmezden gelip seni alıp balayına mı gitseydi ?
-Ne dersem diyim yinede aliye kızıyordum kendimi bir türlü sakinleştiremiyordum. Anlamadığım bir şekilde çok kızgındım aliye.
-Aklımdaki soruları bir kenara itip otele girdim. Asansöre binip 3. Kata bastım. Odaya girince çantadan telefonu çıkarıp zeynoyu aradım.
"Alo"
"Kuzucum"
"Zeyno hallettin mi ?"
"Hallettim halletmesinede iyi misin sen ? Yusuf bana bir taksi çevirip acil gitmesi gerektiğini aliden emir geldiğini söyledi bi sorun mu var"
"Sorun hiç bitmiyor ki "
"Mira noluyor anlat çabuk"
"Yanıma gelir misin işin yoksa eğer"
"Geliyorum hemen deyip kapattı telefonu"
-Resepsiyonunarayıp bir adet az şekerli türk kahvesi istedim. Aradan 5 dakika geçti ve kapının önünden gelen sesleri dinledim. Kalın sesli bir erkek bir kadına bağırıyordu.
"Hanımefendi ali beyin kesin talimatı var dışarıdan yabancı içeri asla girmeyecek ve asla dışarıdan yiyecek-içecek girmeyecek"
"Anlatamıyorum ben heralde hanımefendi bir kahve istedi"
-Kapıyı açıp;
"Evet ben istedim. Çekilinde kadın işini yapsın".
"Yenge ağbinin kesin talimatı var kesinlikle alamayız özür dilerim".
"Dalgamı geçiyorsun benimle ? Başım ağrıdı ve kahve içmeye ihtiyacım var başlatma ağbinin emrinden"
"Affet yenge alamam, ağbi deliye dönmüş durumda sinir küpü gazabına uğrayamam. Ama istediğin kahveyi söyle sen ben çocukları göndereyim bi koşu alıp gelsinler sana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Atılan İmza
ActionBizim şer gördüklerimizde belkide bir hayır vardır nerden bilebiliriz? Bir tarafta türkiyenin en güçlü mafya babası , bir tarafta prensesler gibi büyütülen bir kız zorla atılan imza üzerine bakalım hayatlarında ne gibi değişiklikler olucak?