İyi akşamlar nasılsınız bakalım?
Hayat nasıl gidiyor?
Instagram: elifdrl_ ulaşmak isterseniz haberiniz olsun;)
Desteklerinizi bekliyorum oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.:)
Yorumlarda görüşmek dileğiyle ♥
Bölüm,
birgeceboysan okuruma ithaf edilmiştir;)
İlk yoruma ithaf var benden söylemesi 📣Medya: Çakır
★Keyifli Okumalar Dilerim Canlarım★
“Ben o adamı tanıyorum,” dediğimde bedeni bir taş gibi gerildi.
Sert bir tavırla, “Anlamadım?” dedi.
“Katilin bana yaşattığı halüsinasyonlardan birinde o da vardı, sözde senin yakın arkadaşlarından biriydi, hatta bir seferinde beni korumak için evime gelmişti, yani hayalimde. Korktum çünkü hayal gördüğümü sanıp gerçek hayatta sana yardım ettiysem, o adamla hayal gördüğümü sandığım sıra gerçekten karşılaşmış olabilirim. Tüm bu teorim doğruysa o adamın katille doğrudan bir bağlantısı var demektir. Ve lanet olsun ki katil ne kadar hapis edilmiş olursa olsun bir eli üzerimde demektir!” dedim hissettiğim tüm korkuyla birlikte.
Söylediklerimden sonra Çakır bir süre nefes bile alamadı, yüzünde afallamış bir ifadeyle, “Siktir...” diye fısıldadı.★
Çakır, söylediklerimi hazmettiğinde dakikalar geçmişti, şuan ise sinirle evde volta atmaya başladı, bir süre konuşmadık açıkçası konuşacak hal ikimizde de yoktu. Yanıma oturup ellerimi güven vermek istercesine sıkıca tuttu, “Sen merak etme ben ne olduğunu öğreneceğim Aras iti de bir daha karşına çıkamayacak, o meseleyi halledeceğimden şüphen olmasın.”
“Hangi birinin hakkından geleceksin, kim bilir benim bilmediğim kimler peşimde? Allah aşkına söyle, böyle korkuyla hayat mı geçer, bu adamın benimle derdi ne anlamadım gitti. Benim anlamadığım bir şey var. Katilin ortağı Oktay, benim hediye olduğumu söyledi fakat büyük resim çok başka gibime geliyor peşimdeki kişi katil! Üstelik hapis edilmiş olması da onu durdurmuyor.”
Sıkıntıyla bir nefes verip başımı göğsüne yasladı, “İletişim kurabileceği bir yerde değil bir tanem, muhtemelen bu olayı önceden planlamış olabilir, belki de o piçi oyuna dahil etti yani bir çeşit akıl oyununa maruz kaldın olamaz mı? Belki de Aras itinin olayla hiç bir ilgisi yoktur, aklını bulandırmak için seni nelere inandırdı bu da o oyunlardan biri olabilir, Bence gayet mümkün...”“Çakır...” dedim sıkıntıyla.
“Efendim bir tanem?” “Doğru kişiyi yakaladığınıza emin misiniz?” Anında bedeni gerildi, “Tabi doğru kişiyi yakaladık güzelim, sorgusunda bulundum, medyaya verilmeyen bilgileri biliyordu her şeyi ayrıntılarıyla anlattı. Üstelik, daha önce bahsettiğim profile uyuyor, psikopat kişilikli ve tahmin ettiğim gibi varlıklı ve saygın bir ailenin üyesi. İnsanları parayla yanında tutacak ve tehditleriyle hizaya sokacak kadar şerefsiz biri. Sen merak etme olayı araştıracağım o Aras piçinin bir alakası var mı yok mu öğreneceğim,” dedikten sonra derin bir nefes çekti içine, “Fakat güzelim, seni savunmasız bir halde bırakamam, evlilik hazırlıklarını bir an önce halledelim, yanımda ve güvende olduğunu bilmek istiyorum.”
Sıkıntıyla ofladım, “Babam pek hoş karşılamayacak haberin olsun!” Saçlarımın üzerinden öpüp derince bir soluk aldı, “Sen merak etme ben onunla konuşur ikna ederim.” “Öyle olsun bakalım.”Hafifçe doğrulup gözlerime baktı, yüzündeki ifadeyi pek anlayamasam da konuşmasını bekledim, endişeli sesiyle, “İyi misin canım benim?” “İyiyim merak etme, kendime geldim sayılır.” “Güzel öyleyse mobilya kataloglarını getiriyorum, seçmeye şimdiden başlayalım. Ev bakmaya yarın gideriz, olmaz mı?”
“İlahi sevgilim, evi seçmeden mobilya mı bakacağız boşu boşuna zaman kaybı olur, mobilya perde gibi işler eve göre seçilir.” “Pekala o zaman düğünümüzü nerede yapacağımızı belirleyelim,” dedi tek kaşı havada onaya bekleyen bir tavırla. “Tamam bak o olur işte.”
Benden onay alan sevgilim, ayaklanıp salondan çıktı ve döndüğünde elinde birden fazla katalog vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİLLİ GELİNCİK
Chick-Lit(Çilli Gelincik adı ve konusu bakımından ilk kitaptır.) Sen Deli, Ben Deli Sonumuz çok tehlikeli "Çilli..." * Ceylin, kimliğini yenilemek için başvuru yaptığında hayatını da yenileyeceğini hesaba katamadı, öyle şeyler oldu ki kendini, bir delinin, s...