❧ 4. BÖLÜM❧

20.9K 1.6K 552
                                    


Merhabalar, iyi geceler. Nasılsınız?

Ben sizi deli gibi özledim ama bir türlü bölümü tamamlayıp atamadım, önce vizeler sonra kuzenlerimin düğün dernekleri derken bir türlü bölümü atmak nasip olmadı, hepinizden çok özür dilerim.

Temennim bir daha bu kadar ara vermemek olacak.

Sizi seviyorum.

Oy ve yorumlarınızla destek olduğunuz için teşekkür ederim.

Bu bölüm tüm okurlarıma ithaf edilmiştir.

Medya: Ceylin

***Keyifli Okumalar Dilerim Canlarım***

Hastaneye yaptığım iş başvurusunun üzerinden geçen 14 günün sonunda nihayet olumlu bir sonuç aldım.

Ne yalan söyleyeyim çoktan umudumu kaybetmiştim, zaten geçen günler boyunca Çakır'ı görmeme izin vermediler tek umudum bu işken, iki hafta boyunca yanıt gelmeyince ister istemez umutsuzluğa kapıldım. En nihayetinde gelen çağrı yeni bir umut oldu.

Bugün ise büyük gün, Çakır'ın tedavi gördüğü hastanede işe başlayacağım, içimde engel olamadığım bir heyecanla sabahın kör vakti uyanıp hazırlandım ve evime ters olan hastanenin yolunu tuttum.

Başvuru yaptığım sıra belirttiğim için hiç bir sorun olmadan psikiyatri kliniğinde çalışacağım. Psikiyatri kliniğinde nasıl iletişim kuracağımı bilmediğim hastalarda olacak, işte tam da bu nedenle biraz gerginim netice de her işin kendince bir zorluğu var.

Tamam özellikle Çakır için burada çalışmak istedim kabul... Yoksa işimi zora sokmak gibi bir niyetim yok ama Selda hanım bana başka çare bırakmadı. Kadın haftalardır önüme engel koyuyor, sadece bana da değil Çakır'ın ailesinin de görüş izni yok. Anlamıyorum kesinlikle hiç bir şey anlamıyorum, nasıl oluyor da bir ağabey, kardeşini haftalarca görmeden durabiliyor?

Allah korusun ağabeyime bir şey olsa hastaneden ayrılmam, bırak haftalarca görmemeyi, on dakika başından ayırlamam.

Ah neyse bunu daha sonra ayrıntılı olarak düşünürüm, şuan ki temel amacım Çakır'a ulaşmak...

Hastanenin önüne geldiğimde resmen sevinç çığlıkları atacak durumdaydım.

Şimdi de Selda hanım Çakır'ı görmeme engel olsun da göreyim.

'Çakır kriz geçirmeye devam ediyor çok kötü halde,' diyerek haftalardır görmeme engel oluyordu bakalım şimdi nasıl engel olacak?

Kadının resmen ceza verir gibi bir hali var!

Tamam bu adam birilerini dövdüğü için hakim tarafından klinikte tedavi görmesi uygun bulunmuş fakat akıllı adamı ısrarla delirtir gibi bir halleri var. En azından Selda hanım için bu durum böyle.

Anlamıyorum ki Çakır'la ne derdi var?

Uzun soluklu düşüncelerimin sonunda psikiyatri servisinde bulunan hemşire odasına girmiştim bile.

Aşağı yukarı benim yaşlarımda olan hemşirelerden biri tebessümle yanıma gelip, "Günaydın?" dedi.

Gözlerindeki meraklı bakıştan neden burada olduğumu merak ettiğini sonucunu çıkardım.

"Günaydın, bu servisteki yeni hemşireyim, işe bugün başladım," dedim kibar bir tavırla.

"Ah gerçekten mi? Çok sevindim, hayırlı olsun bu arada ben Ceren," der demez elini uzattı.

ÇİLLİ GELİNCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin