14-Koca Oğlan

418 72 9
                                    

Rex gözüne giren ışıkla gözlerini yavaşça araladı. İlk birkaç saniye nerede olduğunu sorgularken tarif edilmez acı yüreğine kor gibi tekrar düştü...

Kiale'nin mezarındaydı değil mi?

Ruhsuz ve donuk gözleriyle etrafa bakmayı kesip gözlerini kapadı.

Elinde bir kağıt belirirken birkaç dakika sadece baktı.

Kiale'nin onun için bıraktığını söylediği kağıttı bu. Kıvrılmış kağıdı yavaşça açarken okumaya başladı. Okumayı bile ona öğreten Kiale'ydi değil mi? Acı bir tebessüm peydah oldu yüzünde.

Rex, fazla bir zamanım kalmadığından izlemen gereken yolu sana buradan belirteceğim. O yüzden asla aksatmadan-

Fakat devam etmesini engelleyen şey ilk okuduğu cümleyi tamamen idrak etmesiydi...

Kiale zaten öleceğinin farkında mıydı?

Bende daha neler gizledin Kiale?

Bunun bir faydası olmayacağını bilerek okumaya geri döndü.

O yüzden aksatmadan uygulamayı unutma. Bir ay boyunca durmadan kendi seviyendeki büyülü hayvanlarla savaşmaya çalış mümkünse öldür, öldüremeyeceğini hissedersen arkana bakmadan kaç. Hayvanlarla savaşman için sabah 5'te uyanacak, yarım saat yüzdükten sonra kahvaltını yapacaksın. Ardından akşam 8'e kadar durmadan savaşacaksın. Bunun nedeni hem reflekslerini güçlendirmek hemde kristal toplayarak seviyeni hızlıca arttırmak. Aksam 8'den sonra yemeğini ye ve meditasyona geç. Meditasyon yaparken bir gün kristalleri kullanacaksın ertesi gün kristalleri kullanmadan Ruh Denizi'nde zihnini eğiteceksin. Ertesi gün tekrar kristal, ondan sonraki gün Ruh Denizi şeklinde bunu bir ay boyunca uygula. Bir ay sonra yüzüğün içinde sana bıraktığım tahta bir kutu var. Zamanını doldurmadan tahta kutuyu açma. Herhangi biriyle karşılaşırsan benden asla bahsetme. Bunun yerine sana bakan fakir bir çiftçinin olduğunu ve o ölünce kendini geliştirmeye çalıştığını söyle. Yüzüklerini de gizlemeyi sakın unutma. Gerisini senin hayal gücüne bırakıyorum.

Ayrıca... Güçlü ol Zed.

Sanki ne halde olacağını önceden biliyormuşçasına notun altına eklediği dört kelime derin bir özlem duygusunu beraberinde getirmişti. Yapacaklarını anladıktan sonra mezara bakıp yüzmek için şelaleye ilerledi.

Kendisini suya bırakırken yarım saat boyunca sudan hıncını çıkara çıkara yüzmeye başladı.

Dakikalar ilerlerken yarım saat tamamen dolmuştu. Yüzmeye son zamanlarda oldukça alıştığı için yorulmanın y'sini hissetmedi.

Yüzüğünden geçen gün avladığı 1.seviye Kızılkürk Tavşanını çkartarak Kiale'nin soylediği gibi pişirmeye geçti. Baharatları etin üzerine atarken midesi guruldamaya başladı. Dün hiç yemek yememişti ve bugün de yemeğe çok hevesli olmasa da midesi onunla aynı fikirde değildi...

Ateşin üzerindeki dal parçasından pişen eti alırken hızla yemeye başladı.

"Kiale'nin yemekleriyle aynı tatta olmasa da o kadar kötü değil sanırım."

Çaresizlik tekrar üzerine çöreklenirken yemeğinin bir kısmını yüzüğün atarak baltasını aramaya başladı. Kendisinden beş adım uzaktaki baltasını gördüğü gibi eline alarak ormanın içine girdi.

Kuale'nin öğrettiği gibi aurasını tamamen gizleyerek ağaçlardan birine tırmandı.

'Rex ormanda her zaman 1.seviye büyülü hayvanlar bulunmuyor. Bu yüzden auranı gizleyerek ağaçların üzerinden ilerle. Avının seviyesinden emin olduktan sonra etrafı gözle ve başka bir aura hissetmediğinde harekete geç.'

Katliamın ElçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin