10-Ruh Kapıları II

437 81 6
                                    

Rex duyduklarını sindirdikten sonra Gray konuşmaya devam etti.

"Seninle daha önce bağ kuramadığımız için gelişimini sadece buradan takip edebiliyorduk. Bundan sonra vücudundaki değişimi ve duygularını doğrudan izleyebiliriz. Buraya geldiğin için aramızdaki sınır tamamen kalktı yani sende bize ihtiyacın olursa zihninden Ruh Denizini hayal ederek tekrar buraya istediğin gibi gelebilirsin. Burası sadece bize ulaşmanı sağlamaz. Burası zihnini ve ruhunu eğittiğin yerdir. Güçler sadece savaşçı, büyücü ve ya suikastçı olarak ayrılmaz. Ruh Denizine ulaşabilen bir çok uzman zihinsel ve ruhsal gücü kullanabilme imkanına sahip olur. Yine de zihinsel ve ruhsal güce sahip çok az uzman olma sebebi tamamen üç şarta bağlı değildir. Sen üç şartı yerine getirebilsen de buraya gelebilme sebebin ek olarak zihinsel ve ruhsal gücü eğitebilecek potansiyelde olmandı. Eğer yeterli potansiyelin olmasaydı sen de diğerleri gibi buraya gelemezdin. Anlattıklarım seni hemen sevindirmesin potansiyelin olması bunun kolay olacağı anlamına gelmiyor."

Flu ve Gray konuşmayı bıraktığında küçük çocuğun aklındaki çoğu soru giderilmiş anlamadığı nokta kalmamıştı. Yine de aklına takılan bir soru vardı.

"Burada eğitim yapabiliyorsak bedenime dönmeden muazzam bir güce sahip olabilirim. Bu adaletsiz olmaz mıydı ya da benden önce bu eğitimi yapanlara yetişmem imkansız hale gelmez mi?"

Flu bu sefer konuşmayı devralarak önce hafiften güldü. Bu soruyu beklemese de işin kilit kısmı bu soruda yatıyordu.

"Öncelikle burada kalmanın belli bir süresi var bu yüzden burada sürekli eğitim yapman imkansızdır. Senden daha önce bu gücü elde etmiş olanlarla arandaki farkı belirleyen faktörlerden birisi potansiyeldir. Ne kadar çok çalışsanda potansiyel olmadan bu sadece kürekle denize su atmak kadar nafile olur. İkinci faktörse tekniklerden gelir. Ölmüş sayısız uzmanın arkada bıraktığı onlarca teknik bulunsa da kendi tekniğini oluşturma imkanına da sahipsin. Her ne kadar teknik oluşturmak daha cazip gelse de teknik öğrenmekten onlarca kat daha zorludur. Bu yüzden teknik oluşturmayı düşünmeden önce altında yatan mantığı diğer teknikleri inceleyerek anlayabilmen gerekir. Bu yüzden çoğu zihinsel ve ruhsal gelişimci uzmanların bıraktığı tekniklerden ilerlemeyi seçse de teknik yaratanlar da var. Kullandığın teknik üzerindeki hakimiyetin tekniğin gücünü doğrudan etkiler. Yani senden yüz sene önce zihnini eğiten birinin teknik üzerindeki hakikiyeti ve kavraması senden düşükse yenme ihtimalin oluşur. Bir diğer seçenekte zihinsel eğitim yoluna bağlı."

Gray ona susmasını işaret ederken gözlerini kapatarak bekledi. Kafasının etrafı sarı bir ışıkla çevrilirken ışık gözle takip edilemeyecek bir hızla Rex'in zihnine girdi...

Rex gözlerini istemsizce kapatırken karanlık ortam yerine bir arenaya bıraktı. Coşkulu seyirciler ağzından tükürüklerini saçarak tezahüratlarına devam ediyordu.

"Hadi Foreg! Yen şu vitaminsizi!"

"Şu barnarlara zerafetin ne olduğunu göster Lilian!"

"$@$$@$@@#!"

Sayısız hakaret etrafta uğuldarken Rex herkesin ilgisini toplayan arenaya bakınca yerinde çivilendi...

Bu... güç bu muydu?

Onlar ve kendisi güç bakımından aynı cümle içinde bile geçemezdi. Bu tamamen onlara hakaret olurdu...

Lilian isimli kız zarif vücudunu sergilemekten çekinmezken kıvırcık mavi saçları beline dökülürken dolgun dudakları yapacağı hamleyi düşünerek keyifle kıvrıldı.

"Gizli Korku!"

Lilian'ın ağzından dökülen kelimeler Foreg'i destekleyenleri çılgına çevirdi.

Katliamın ElçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin