Rex daha önce hiç ev görmediği için bunun gayet normal olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden rahat bir şekilde cevaplarken tereddüt etmedi.
"Evet."
Siyah saçlara sahip erkek ona bakarken konuşmaya başladı.
"Ormandan hiç çıktın mı?"
Rex yine tek kelimelik cevaplarına devam etti.
"Hayır."
Onun cevaplarıyla içleri daha da kararırken acıma duygusu hepsinin gözlerinden netçe görülebiliyordu. Az önce düşman gibi davrandıkları bu çocuğun böyle berbat bir halde olması içlerini burkmuştu. Rex bunların farkındaydı bu yüzddn uzatmadan sorularını sormaya geçti.
"Pandora Krallığı ve Aşılmaz Krallığın mevcut durumunu ve işleyişlerini kısaca öğrenmek istiyorum bu ilk sorum."
Siyah saçlının ifadesi değişirken ifadesi garip bir hâl aldı.
"Ormandan çıkmadığını söylemiştin?"
Rex ona küçümseyerek bakarken cevaplarken beklemedi.
"Çıkmadım. Az önce birini kaybettiğimi size söylemiştim. O benim ustamdı ve ölmeden önce bana kıta hakkında fazla bilgi verdi. Yine de mevcut durumu tekrar öğrenmekten zarar gelmez. Burayı yakın zamanda terk edince nereye gitmem gerektiğine senin cevaplarına ve bilgilerime göre karar vereceğim."
Siyah saçlının suçlayıcı ifadesi kaybolurken Rex rahatsızca kıpırdandı. Artık cevabını verse fena olmazdı.
"Bulunduğumuz krallık Pandora Krallığı olarak geçer. İçerisinde en ünlü yerler Altın Çekiç Loncası, Elmas Müzayede Evi, Altın Ejder Bankası, Medusa Paralı Asker Loncası ve Kükreyen Ejder Akademesi olmak üzere beş farklı oluşumdur. Altın Çekiç Loncası en büyük demirci locasıdır ve bütün krallıklarda bulunur. Kökeninin daha üst kıtalarda olduğu bilinse de elimizde bunun hakkında herhangi bir bilgi bulunmuyor. Elmas Müzayede Evi ise açık arttırmalarıyla ünlüdür. Açık arttırmaya girmek için belli bir miktar ödeyip katilabilirsin. Satma konusuna gelirsek sattığın nesnenin nereden geldiğini sorgulamama politikaları nedeniyle çok rağbet görür. Onun en büyük rakibiyse Aşkın Krallıkta bulunan Oniks Müzayede Evi. Aynı politikayı izleseler de Elmas Müzayede Evi'ni aşan bir zenginlikleri var. Altın Ejder Bankası her kıtada olan bir kuruluş ve bütün bankaları satın alarak tekelleştirdiler. Medusa Paralı Asker Loncaları ise oldukça gizemli bir varoluştur. Üyelerinin her biri dehaları aşmış kişilerden oluşur. Görev veren kişiler dahil kimse onların gerçek kimliklerini bilmez. Bu yönleriyle bir suikatçıdan bile daha korkunç kabul edilirler. Loncaya katılmak için başvuran binlerce insan olsa da yalnızca bir avuç kişi kabul edilir. Diğer paralı asker loncalarının aksine oldukça az üyeleri bulunur yine de onları kışkırtacak bir hareketi kral bile doğrudan yapmaya çekinir. Bunun nedenini en son anlatacağım. Kükreyen Ejder Akademisi ise Pandora Krallığının en yüksek statüye sahip akademisidir. Özellikle giriş sınavlarının acımasızlığıyla bilinir. Diğer akademilerin aksine giriş sınavında bile ölenlerin sayısı geçenlerin sayısının onlarca kat fazlasıdır. Elenenler ise bir daha akademiye asla başvuru yapamazlar."
Rex soluksuz dinlerken bu beş oluşumun gücünü sadece hayal edebildi. Kiale ona kabaca önemli olduklarından bahsetse bile onlar hakkındaki detaylardan bahsetmemişti. Duyduklarıyla yutkunurken aklında sayısız ihtimal oluştu. Başka krallığa gitmeden önce belki de biraz daha güçlenmeliydi?
"Medusa Paralı Asker Loncası'nı kral bile doğrudan kışkırtamaz derken ne demek istedin? Sonuçta krallık her şeyden üstün değil mi?"
Siyah saçlı adam siyah gözlerini küçük çocuğa iyice dikerken başını olumsuz anlamda salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katliamın Elçisi
FantasyGeçmişin gölgesi üzerine düştüğünde Rex zor bir karar almak zorunda kalacaktı... Katliam onun gözüne hiç bu kadar güzel gelmemişti. "Çivisi çıkmış dünyaya katlimın elçiliğini yapacağım!" Küçük bir çocuğun ağzından çıkan sözler ne kadar ileri gidebil...