— O altă fată de bani gata. Nu pot să cred că joacă la două capete, pe deoparte pozează în femeia puternică și independentă care luptă pentru drepturile femeilor și a persoanelor cu probleme, iar pe o altă parte, nu-și dorește un copil alături de soțul ei și preferă să evite o sarcină prin tot felul de mijloace. Care e adevărata Ira Kline? continua să citească Angelina în timp ce mie îmi tremurau degetele pe suprafața din lemn masiv al mesei din sufragerie. Încercam să mă mint că pot mânca, însă stomacul meu refuza orice firimitură. Comentariile răutăcioase de pe rețelele de socializare îmi rupeau inima încetul cu încetul, iar zecile de articole care suspectau cea mai mare despărțire din lumea bună a orașului îmi creau anxietate. Gata, nu mai vreau să citesc! Angelina încerca să se sustragă de la ce o rugasem să facă, însă eu tot insistam să mai citească. Speram undeva în sinea mea că măcar o singură persoană să mă vadă într-un mod diferit, însă începeam să îmi pierd speranța.Avusesem grijă să citesc de la prima oră declarațiile amare ale propriului meu soț, dezvăluite în cadrul unui interviu aranjat de el că i-am ascuns faptul că am luat anticoncepționale, că nu am comunicat cu el despre faptul că nu îmi doresc un copil și că nu îl iubesc. Toate aceste declarații mi-au creat o imagine absolut scandaloasă și m-au făcut să par că sunt o femeie rea și care pozează în ceva diferit față de ce este cu adevărat.
— Mai citește-mi unul, am rugat-o în timp ce roteam furculița în pastele delicioase făcute de bucătarul. Cina fusese incredibilă, însă stomacul meu nu tolera nimic din ce se afla pe masă. Mathyas se ținuse de cuvânt și publicase veștile de dimineață, având grijă să îmi zguduie la propriu universul. Îmi luasem liber de la muncă și o împovărasem pe Mira din nou cu atribuțiile neîndeplinite de mine. Pe lângă asta, Mira trebuia să participe la întâlnirea cu asociatul tatei, Constantine. Știam că nu îi făcea plăcere, însă eu nu eram în apele mele și nu m-aș fi putut concentra la propunerile lui.
— Ira, îți faci rău! Nenorocitul de Mathyas ți-a stricat imaginea și tu ce faci, stai aici și te chinui singură? Angelina își pusese telefonul deoparte în încercarea de a-mi atrage atenția asupra ei. Nu știu cum participi la nenorocita lui de petrecere în seara asta, Ira! Ce fel de femeie ești tu de poți îndura atâtea?
— Asta era arma lui cea mai puternică, Angelina! Nu cred că mai are ce să-mi facă de acum, exclamasem dusă pe gânduri în timp ce priveam cum tata își făcea intrarea prin living și cum se îndrepta spre noi. Ah, eram sigură că o să mă certe din cauza că nu am mâncat mai nimic din farfurie.
— Bună seară, fetelor! Ce faceți? tata încerca să mențină atmosfera pe cât de optimistă se putea, căci Angelinei nu-i făcea bine să se streseze din tot felul de nimicuri. Îmi lăsasem ochii să îl cuprindă pe tata cu vederea, își sărutase soția pe frunte și mai apoi venise spre mine și își presase buzele fierbinți pe fruntea mea. Ira, astea sunt pastele tale preferate. Vreau să le văd mâncate, s-a înțeles? mă certase într-un mod drăguț în timp ce luase loc pe scaunul din capul mesei. Alfred își făcuse apariția câteva minute mai târziu lângă masa noastră, servindu-l pe tata fără ezitare.
— Cum a fost la birou? l-am întrebat optimistă, îndesându-mi furculița în pastele pline de sos aromat. Stomacul meu tresăltase într-o spasmă dureroasă și spre surprinderea mea, am reușit să înghit pastele. Speram doar să nu le vomit, aveam de participat la o petrecere unde nu îmi doream să fiu în momentul de față.
— A fost bine, am discutat cu Lawson despre propunerile voastre și mi-au plăcut. Le-am inclus în proiect și căutăm să întocmim caietul de sarcini pentru cei care vor participa la licitație, treaba merge mai bine decât ne așteptam! îmi comunicase fericit în timp ce se bucura de mâncarea absolut minunată a bucătarului său personal.
CITEȘTI
Mr. Gentleman
RomanceIra avea optsprezece ani, cânta la pian, participa la evenimente de caritate și spera că într-o zi avea să calce pe urmele mamei, mai exact, avea să croiască rochii pentru cele mai frumoase femei din oraș. O cerere în căsătorie de la o persoană neaș...