Capitolul 2

1.2K 117 53
                                    


O pungă foșnită la urechile mele îmi dăduse trezirea de dimineața și nu știu ce mă ținuse să nu îmi ridic vocea la persoana care ținea neapărat să îmi ruineze dimineața. Lucrurile acestea se întâmplau în fiecare dimineață și tindeam să cred că erau ceva absolut obișnuit în casa familiei Isaacson. Cu mare greutate mi-am deschis ochii cât să îmi pot da seama de ce se întâmplă în jurul meu, corpul mi se simțea slăbit și mai greoi ca niciodată, iar secvențele de noaptea trecută mă făceau să vreau să vomit iar.

O domnișoară îmbrăcată în hainele tipice femeilor care lucrau pentru mama lui Mathyas ținea niște haine peste care trecea o bucată mare de plastic semn că erau proaspăt aduse de la curățătorie. De dincolo de la ușa de la baie l-am zărit pe scumpul meu soț ieșind de la duș semidezbrăcat. Mă durea capul numai gândindu-mă la seara trecută. Simțeam nevoia să mă țin departe de el cel puțin câteva nopți, repulsia pe care o simțeam pentru el devenea deja greu de ținut în frâu și era mai bine să nu-i arât în mod direct că nu-l pot suporta.

M-am întors liniștită la a încerca să adorm, având grijă să trag plapuma mai bine peste mine, având în vedere că eram cel mai probabil dezbrăcată. Pentru a nu știu câta oară simțeam deranjul în legătură cu prezența angajaților în camera noastră. Nu aveam niciun fel de intimitate în casa lor, nu că ar fi fost cazul în relația mea cu Mathyas. Contactul dintre noi era bazat strict pe interesele lui Mathyas de a face afaceri cu terenurile moștenite de mine, iar eu nu eram prostă să nu văd asta.

— Te-ai trezit, Ira? l-am auzit spunându-mi pe nume pentru prima dată în câteva luni de zile și m-am rezumat la a murmura un da cât să înțeleagă că nu am o dispoziție prea bună. Vorbești cu mama și mai târziu te prezinți la programarea fixată de ea, mă informase pe același ton rigid și lipsit de empatie.

— Am fixat o întâlnire cu tata înainte de toate, l-am informat, făcându-l să se oprească din a-și încheia nasturii de la manșete. Bineînțeles că îi stricam planurile, știa prea bine că nu mă putea determina să anulez întâlnirea fixată cu tata. Ar fi intrat în conflict cu tata și bineînțeles că nu-și dorea să își strice imaginea în fața lui.

— Sper că nu o să dureze mai mult de câteva ore, simțisem că mă avertiza în privința aceasta și nu-mi plăcea energia transmisă de el. Planurile nu mergeau așa cum își dorea el și trebuia să accepte asta.

— Nu depinde de mine, am murmurat privind tavanul. Voiam să scap o dată de el ca să pot dormi liniștită, nu era suficient că îi făcusem pe plac aseară? Ce mai voia acum de la mine?

— Ar cam trebui, îmi aruncase o privire urâtă în timp ce își aranjase ultimele detalii ale cămășii. Plec, adăugase sec după care ieșise în viteză din dormitor, lăsând în urma lui doar zgomotul de la ușa trântită.

Mai trebuia să-mi găsesc puterea de a mă da jos din pat și de a-mi face un duș și mai apoi să pot ieși din casa asta. Nu voiam să îi dau ocazia mamei lui Mathyas să îmi spargă bula de confort și să creadă că o am la suflet când de fapt lucurile în cazul meu stăteau exact invers.

După un duș grăbit și un machiaj care îmi luase aproape o oră avusesem parte de vizita fetelor care se presupunea că trebuiau să mă ajute să mă îmbrac. Nici nu știu de ce aveam nevoie de ele, dar astăzi eram prea obosită ca să mai pot să le refuz vehement.

Am îmbrăcat rapid o pereche de pantaloni de stofă negri și un blazer de aceași culoare după care m-am grăbit să ies din casă, evitând să dau cu ochii de Celine. Nu mă înțelegeam prea bine cu ea și era mai mult decât evident pentru amândouă că nu ne suportam prea mult una pe alta.

— Bună dimineața! m-am adresat politicoasă șoferului meu și după ce am mai schimbat câteva cuvinte cu el, am pornit spre clădirea în care tata avea birourile. Angelina mă sunase și ea de dimineața, spunându-mi că îi e dor de mine și că vrea să ne vedem, așa că ne-am dat întâlnire în biroul tatei.

Mr. GentlemanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum