1.Λιπαρά μαλλιά
Οι περισσότεροι άνθρωποι διαθέτουν λιπαρά μαλλιά.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή... Γιατί έχεις λιπαρά μαλλιά?
Η λιπαρότητα είναι μια φυσική διαδικασία που οφείλεται στην δημιουργία του σμήγματος, δηλαδή των φυσικών ελαίων που αποφράσσουν τις ρίζες. Έχει ως σκοπό την προστασία της τρίχας από το σπάσιμο, κάνοντας την εύκαμπτη, αλλά και τη διατήρηση του τριχωτού της κεφαλής σε καλή κατάσταση. Χάρη σε αυτή τα μαλλιά φαίνονται μαλακά, λαμπερά και υγιή. Όταν όμως η παραγωγή του σμήγματος είναι αυξημένη δημιουργείται μεγάλη λιπαρότητα και κάνει τα μαλλιά λαδωμένα και απεριποίητα.Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που μπορούν να προκαλέσουν λιπαρότητα στα μαλλιά. Ας δούμε λοιπόν τα πιο συχνά αίτια.
Τύπος μαλλιών: Αν έχετε λεπτά μαλλιά, η επιφάνεια της τρίχας είναι μικρότερη, με αποτέλεσμα το σμήγμα να μην απορροφάται γρήγορα και να ταξιδεύει προς τις άκρες προκαλώντας μεγάλη λιπαρότητα στα μαλλιά. Το ίδιο ισχύει και για τα ίσια. Πάντα η ευθεία είναι ο πιο σύντομος δρόμος. Αυτό σημαίνει πως τα έλαια ταξιδεύουν γρηγορότερα. Αντίθετα, τα πολύ σγουρά μαλλιά τείνουν να παγιδεύουν το σμήγμα στις ρίζες, κάνοντας τις να φαίνονται λαδωμένες. Επομένως, οι ανάλαφρες μπούκλες και τα σπαστά μαλλιά είναι καλύτερη επιλογή.
Κληρονομικότητα: Τα γονίδια μεταφέρονται από τους γονείς στα παιδιά. Επομένως, αν έστω ένας από αυτούς έχει λιπαρά μαλλιά, τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε κι εσείς.
Ορμονικές διαταραχές: Κατά την περίοδο, την ωορρηξία, την εγκυμοσύνη, την εφηβεία (πχ λόγω ακμής) και την εμμηνόπαυση ο οργανισμός έχει πολλές ορμονικές διαταραχές. Το ίδιο συμβαίνει και κατά τις περιόδους με μεγάλο στρες, όπως και με την λήψη αντισυλληπτικών χαπιών ή κάποιων άλλων φαρμακευτικών σκευασμάτων. Αυτές οι ορμονικές διακυμάνσεις ενδέχεται να οδηγήσουν στην αύξηση της λιπαρότητας.
Δερματικές παθήσεις: Το έκζεμα, η ψωρίαση, αλλά και η σμηγματορροϊκή δερματίτιδα είναι παθήσεις του δέρματος που μπορεί να οδηγήσουν όχι μόνο σε λιπαρά μαλλιά, αλλά και σε πιτυρίδα.
Εξωτερικοί παράγοντες: Μερικά ακόμη αίτια για την λιπαρότητα στα μαλλιά είναι ο καιρός, η ατμοσφαιρική μόλυνση και η υπερβολική χρήση προϊόντων styling. Πιο συγκεκριμένα, οι υψηλές θερμοκρασίες κάνουν το σώμα, αλλά και το κεφάλι να ιδρώνει και η υγρασία ενεργοποιεί τους σμηγματογόνους αδένες.
STAI LEGGENDO
Girl's time
CasualeΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...