Αναμφίβολα ζούμε σε μία κοινωνία που το "φαινεσθαι " έχει μεγάλη σημασία. Κατά συνέπεια η εξωτερική εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο στο πώς αντιμετωπίζεται ένας άνθρωπος.
Οι κυρίαρχες αντιλήψεις για την ομορφιά και το πώς ένας άνθρωπος γίνεται αποδεκτός ή απορρίπτεται εξαιτίας αυτής, επηρεάζει κάθε άνθρωπο και ακόμα περισσότερο τις γυναίκες. Οι κυρίαρχες αντιλήψεις για την ομορφιά που αφορούν τις γυναίκες είναι ότι οι ψηλότερες είναι πιο ποθητές ή ότι οι ξανθιές είναι πιο ερωτεύσιμες.Ρίχνοντας μία ματιά σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας μέχρι σήμερα, βλέπουμε ότι δεν υπήρχαν οι ίδιες αντιλήψεις για την ομορφιά, ούτε για το ποιος άνθρωπος εξωτερικά θεωρείται όμορφος. Σε αντίθεση με την εποχή μας που πρότυπα ομορφιάς θεωρούνται οι αδυνατοι, στην εποχή πχ, της Αναγέννησης, ινδάλματα και μοντέλα θεωρούνταν οι άνθρωποι με παραπανίσια κιλά.
Στην εποχή μας η εξωτερική εμφάνιση έχει άμεση συσχέτιση με τα social media και τα πρότυπα ομορφιάς που προβάλλουν. Οι περισσότερες από εμάς είμαστε προσκολλημένες σε μια οθόνη και προσπαθούμε να αντιγράψουμε εικόνες διασήμων. Γιατί θεωρούμε πως αυτή είναι ιδανική Εξωτερική εμφάνιση.
Επίσης όλα τα πρότυπα ομορφιάς είναι γυναίκες αδύνατες με τις τέλειες αναλογίες που πολλές φορές αυτές οι γυναίκες θέλουν να γίνουν όμορφες αλλά με τραγικά αποτελέσματα όπως τη νευρική ανορεξία που είναι ένα θέμα που αφορά πολλές έφηβες το οποίο μπορεί να οδηγήσει και στον θάνατο. Κάθε γυναίκα οφείλει να αγαπά και να περιποιείται τον εαυτό της και είναι απαραίτητο να δείχνουμε το ποσό αγαπάει ο καθένας τον εαυτό του.
Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις όπου η βαρύτητα που δίνουμε στην εμφάνιση καταλήγει στην υποτίμηση της προσωπικότητας μιας γυναίκας. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ στην ομορφιά που απορρέει από την αποδοχή του εαυτού μας, μία αποδοχή ηοποία θα αυξήσει την αυτοπεποίθησή μας και θα διοχετευθεί και στους ανθρώπουςγύρω μας. Αυτό που πρέπει επίσης να αναφερθεί είναι και η ομορφιά που απορρέει από τα ψυχικά χαρίσματα και ακτινοβολεί και στο πρόσωπο κάποιου. Δε χρειάζεταιη εμμονική προσκόλληση σε πρότυπα ομορφιάς, ούτε και η φανατική προσπάθεια μίαςγυναίκας να γίνει ίδια με τις επώνυμες που εμφανίζονται στην τηλεόραση για νανοιώσει όμορφη και αποδεκτή.
Η εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση είναι, αναμφίβολα, ένα σημαντικό στοιχείο και η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει κάποιος όταν συναντά πρώτη φορά κάποιον, αλλά δεν επαρκεί για την ποιοτική και ομαλή εξέλιξη καμίας σχέσης.
ESTÁS LEYENDO
Girl's time
De TodoΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...