ΤΙΠΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ

56 4 1
                                    

1.Εκνευρίζεσαι με την άμμο που κολλάει παντού και όταν πρέπει να φύγεις από την παραλία δεν μπορείς να φορέσεις ούτε τα παπούτσια σου. Πάρε μαζί σου πούδρα μωρών  και βάλε λίγη στο δέρμα σου. Θα διώξει την άμμο και κάθε λιπαρότητα.

2.Με το ξύρισμα ποτέ δεν νιώθεις σίγουρη, οπότε κάνεις ένα γρήγορο πέρασμα λίγο πριν φύγεις για την παραλία. Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις εκείνη την στιγμή αλλά αφήνεις το δέρμα σου ευαίσθητο και για αυτό έχει κοκκινίλες μετά από 5 λεπτά στην παραλία. Χρησιμοποίησε κάποιο λάδι στο ξύρισμα! Εγώ προτείνω baby oil

3.Το αντηλιακό είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μια μέρα στην παραλία. Μάθε κάθε πότε πρέπει να το ανανεώνεις, ποιες ώρες είναι πιο επικίνδυνες και πόση ποσότητα αντηλιακού χρειάζεσαι.

 Μάθε κάθε πότε πρέπει να το ανανεώνεις, ποιες ώρες είναι πιο επικίνδυνες και πόση ποσότητα αντηλιακού χρειάζεσαι

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

4.Θες μια παγοκύστη που θα κρατήσει κρύα τα νερά και το αντηλιακό σου. Από το προηγούμενο βράδυ βάλε ένα βρεγμένο σφουγγάρι στην κατάψυξη μέσα σε μία σακούλα τροφίμων και είσαι έτοιμη.

5.Τα μαλλιά σου όπως και το δέρμα  σου θέλουν την δική τους προστασία. Προετοίμασε τα πριν φύγεις από το σπίτι. Σε ένα «ψεκαστήρα» βάλε καθαρό νερό και λίγο από το αντηλιακό μαλλιών και ανακάτεψε καλά. Ψέκασε όλα σου τα μαλλιά και είσαι έτοιμη. Πάρ'το μαζί σου στην παραλία και ανανέωσε μετά από κάθε βουτιά.

6.Σε ένα άλλο «ψεκαστήρα» βάλε το πράσινο τσάι που είχες βάλει στο ψυγείο για να ψεκάζεις και να δροσίζεις το πρόσωπο σου μέσα στην μέρα, θα σε ενυδατώνει χωρίς να επηρεάζει το αντηλιακό σου.

7.Και τώρα που λέμε για «ψεκαστήρες» όταν σου τελειώσει το πράσινο τσάι πήγαινε στο νερό γέμισε το με θαλασσινό νερό που θα πάρεις μαζί σου και θα έχεις για να φτιάξεις τα μαλλιά σου  πιο φυσικά την επόμενη μέρα.

8.Είναι προφανές αλλά δεν το κάνουμε ποτέ. Όταν είσαι στην παραλία ή στην πισίνα, άσε τα σανδάλια σου/ τις παντόφλες σου  με τον πάτο να βλέπει ουρανό. Έτσι την ώρα που θα θες να τα φορέσεις δεν θα καψεις  τα πόδια σου.

9.Γέμισε τις παγοθήκες με αλόε βέρα για να είναι έτοιμες όταν γυρίσεις. Είναι το καλύτερο . Ακόμα και αν δεν έχεις καεί θα δροσίσει και θα ενυδατώσει το δέρμα σου.

10.Το μηλόξιδο  είναι η πιο φυσική λύση για άμεση ανακούφιση από το κάψιμο του ήλιου.

11.Φτιάξε το δικό σου τατουάζ μεωμοναδικό σχέδιο χρησιμοποιώντας αντηλιακό σου .

Φτιάξε το δικό σου τατουάζ μεωμοναδικό σχέδιο χρησιμοποιώντας αντηλιακό σου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!!!

Girl's timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora