Καλή πρώτη θετική εντύπωση

51 4 1
                                    

Όλοι έχουμε ακούσει για την αξία του να κάνεις μία θετική εντύπωση όταν συναντάς κάποιον για πρώτη φορά.

Και παίρνει μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να σχηματίσει κάποιος μία εντύπωση για εσένα. Αυτή η γνώμη συνήθως βασίζεται στο παρουσιαστικό σου, στους τρόπους σου, στη γλώσσα του σώματός σου, στον τρόπο που μιλάς και στην εμφάνισή σου, αλλά είναι και κάποια άλλα πράγματα, πέρα από αυτά.

Όταν συναντάς νέα άτομα και μπαίνεις σε νέες σχέσεις, τι προσέχεις αρχικά;

Προσέχεις τα ρούχα που φοράνε και αν ταιριάζουν με την περίσταση;Αν επικοινωνείτε μέσω ίντερνετ, προσέχεις το πρώτο email ή μήνυμα που σου στέλνουν;Προσέχεις το πόση ώρα κάνουν να απαντήσουν στο μήνυμα ή στο email ή στο τηλεφώνημά σου;Προσέχεις πώς επικοινωνούν και πώς φέρονται την πρώτη φορά που συναντιέστε;

Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά πράγματα που προσέχεις ασυναίσθητα, τα οποία συνδυάζονται και σχηματίζουν την γνώμη που έχεις για αυτούς.

10 τρόποι για να κάνεις καλή πρώτη εντύπωση

Θα σου δώσω τώρα 10 τρόπους που μπορείς να δημιουργήσεις καλή πρώτη εντύπωση. Σκέψου, όμως, κι εσύ δικούς σου τρόπους και φυσικά θα χαρώ να τους μοιραστείς στα σχόλια.

1. Το πρώτο email ή μήνυμα που θα στείλεις

Το πρώτο μήνυμα ή email που θα λάβει κάποιος από εσένα δίνει μία πρώτη εντύπωση.

Πώς είναι γραμμένο;Είναι σε φιλικό τόνο;Είναι πολύ μεγάλο;Είναι πολύ μικρό;Είναι ξεκάθαρο το μήνυμα;Είναι συγκεκριμένο;Έχεις ελέγξει την ορθογραφία;

2. Η πρώτη φορά που χαιρετάς κάποιον

Χαμογελάς;Κοιτάς στα μάτια;Είσαι φιλικός;Επαναλαμβάνεις το όνομά του;Ο χαιρετισμός σου είναι θερμός;

3. Η πρώτη φορά που κάποιος σε βλέπει

Ο τρόπος που δείχνεις αφήνει μία έντονη εντύπωση στο μυαλό κάποιου.

Τι ρούχα φορούσες;Πόσο make up είχες;Πώς ήταν τα παπούτσια σου;Τα μαλλιά σου είναι σε καλή κατάσταση;Τα νύχια σου;

Για άντρες και γυναίκες, όλα μετράνε.

4. Η πρώτη φορά που κάποιος βλέπει το αυτοκίνητό σου

Αν και το ίδιο το αυτοκίνητο είναι κάτι που θα το προσέξει κάποιος, ωστόσο περισσότερη προσοχή θα δώσει κάποιος στο πόσο καθαρό είναι το αυτοκίνητό σου – μέσα έξω.

Μία σημαντική σημείωση εδώ

Να σημειώσω εδώ ότι δεν εξετάζουμε αν είναι σωστό το ότι κάποιος μπορεί να σε κρίνει από τα νύχια σου ή από το αν είναι καθαρό το αυτοκίνητό σου. Δεν εξετάζουμε αν είναι σωστό, αλλά τι πραγματικά ισχύει.

Και καλώς ή κακώς οι άνθρωποι σχηματίζουν πρώτες εντυπώσεις ΚΑΙ με βάση όλα αυτά. Είτε το θέλουμε είτε όχι, οι άνθρωποι κρίνουν (κρίνουμε) και με βάση αυτά.

Υπάρχει μία έκφραση που λέει, όπως κάνεις το ένα πράγμα, κάνεις τα πάντα. Αν έχεις τακτοποιημένο και φροντισμένο ένα μέρος της ζωής σου, συχνά έχεις και άλλα.

Εννοείται ότι υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά σίγουρα είναι μία πολύ καλή ένδειξη.

5. Η πρώτη φορά που κάνεις μία ουσιαστική συζήτηση με κάποιον

Μιλάτε μόνο για εσένα;Ακούς με ενδιαφέρον;Μιλάς ακατάπαυστα;Κάνεις ερωτήσεις δείχνοντας ειλικρινές ενδιαφέρον στο άλλο άτομο;

6. Η πρώτη φορά που βρίσκεσαι αντιμέτωπος με μία πρόκληση. Πώς αντιδράς; Ποια διαδικασία ακολουθείς για να χειριστείς το ζήτημα που προέκυψε; Πώς φέρεσαι σε όσους εμπλέκονται;

7. Η πρώτη φορά που αλληλεπιδράς με έναν σερβιτόρο ή μία σερβιτόρα. Ο τρόπος σου λέει πολλά για το πώς φέρεσαι γενικά στους ανθρώπους.

8. Η πρώτη φορά που συμμετέχεις σε μία ομαδική συζήτηση. Έχει σημασία το πώς ακούς μέχρι και που έχεις με κάθε μέλος της ομάδας.

9. Η πρώτη φορά που έχεις μία τηλεφωνική συζήτηση με κάποιον. Πώς απαντάς στο τηλέφωνο; Πώς είναι η ενέργειά σου; Ακούς χωρίς να διακόπτεις;

 10. Η πρώτη φορά που κάποιος ακούει τον τηλεφωνητή σου. Δεν μπορώ να σου πω πόσες φορές κάποιος που άκουσε το μήνυμα που έχω στον τηλεφωνητή μου, μου σχολίασε θετικά την εντύπωση που του έκανε. Έχει να κάνει με τον τρόπο που επιλέγεις συνειδητά, να κάνεις branding του εαυτού σου, κάθε φορά που κάποιος σε καλεί και βγαίνει ο τηλεφωνητής. Ακόμα και αν ο κόσμος δεν αφήνει μήνυμα, θα ακούσει τον χαιρετισμό που έχεις ηχογραφήσει.

Όλα έχουν σημασία

Όλες αυτές οι μικρές πρώτες εντυπώσεις, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο από τις σχέσεις σου μέχρι την καριέρα σου.

Για να βελτιώσεις την πρώτη εντύπωση που αφήνεις στους άλλους, θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από τις .

Εστιάσου μεν στην πρώτη εντύπωση που δίνεις στους άλλους ΑΛΛΑ φρόντισε και οι τρόποι σου στη συνέχεια να είναι ίδιοι. Να υπάρχει συνέπεια στο ποιος είσαι στην αρχή και στη συνέχεια. Αυτό καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το προσωπικό σου brand.

Να θυμάσαι ότι όλα μετράνε.

Girl's timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora