ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ 3

29 1 0
                                    

Ασκήσεις για τα μάτια, σχεδιασμένες να βελτιώνουν την όραση στην υπερμετρωπία

Η υπερμετρωπία είναι μια όραση που εκδηλώνεται με ασαφή όραση αντικειμένων που βρίσκονται κοντά. Δηλαδή παρατηρούμε μια κατάσταση που είναι αντίθετη με τη μυωπία. Αν διαβάσει ένα βιβλίο, ένας μακροχρόνιος άνθρωπος θα το κρατήσει σε ένα τεντωμένο χέρι, διαφορετικά τα γράμματα θα συγχωνευθούν.

Ka και στην περίπτωση της μυωπίας, η διόρθωση της κατάστασης πραγματοποιείται με τη βοήθεια γυαλιών, αλλά οι φακοί κάμπτονται προς τα έξω. Αλλά ένα τέτοιο μέτρο έχει ελάχιστη επίδραση, εάν τα μάτια δεν τρένο. Επιπλέον, οι ασκήσεις ματιών για τη βελτίωση της όρασης με την υπερμετρωπία διαφέρουν ελάχιστα από εκείνες της μυωπίας. Αλλά υπάρχουν ειδικές ασκήσεις που αναπτύχθηκαν από διαφορετικούς συγγραφείς για την επίλυση αυτού του προβλήματος.

Ας δούμε πόσο αλλιώς είναι δυνατόν να διεξαχθεί προπόνηση μάτι με την προνοητικότητα:

Γράφουμε στο κομμάτι χαρτί 3 γράμματα - P, B και O. Το μέγεθος των γραμμάτων σε ύψος πρέπει να είναι επτάμισι εκατοστά. Κρεμάνοντας ένα κομμάτι χαρτί στον τοίχο, απομακρύνουμε από αυτό σε μια απόσταση από την καθαρή ορατότητα των γραμμάτων. Ας επικεντρωθούμε στο πρώτο γράμμα και στη συνέχεια κοιτάξτε το κενό διάστημα του φύλλου προς τα δεξιά και προς τα αριστερά. Η ματιά μας μόνο γλιστρά πάνω από το γράμμα, χωρίς να σταματήσει. Επαναλάβετε την άσκηση για τις 3 επιστολές.

Τώρα κινούμαστε σε τέτοια απόσταση ώστε τα γράμματα να διακρίνονται, αλλά όχι αρκετά ξεκάθαρα. Κλείνουμε τα μάτια μας και διανοητικά ζωγραφίζουμε μπροστά μας μια σαφή εικόνα του γράμματος "P" και προσπαθούμε να δούμε τα λευκά πεδία και στις δύο πλευρές του.

Ανοίξτε τα μάτια μας και κοιτάξτε την επιστολή, προσπαθώντας να φέρετε τη σαφήνεια της εικόνας πιο κοντά σε αυτή που φανταζόμασταν πριν το μάτι του μυαλού μας. Η άσκηση επαναλαμβάνεται για όλα τα γράμματα στο φύλλο.

Κατά τη μετάφραση μιας ματιά από ένα γράμμα σε ένα λευκό πεδίο, θα πρέπει να φαίνεται σαν να γλιστρά μακριά από την κίνηση του βλέμματος.

Προσπαθήστε να διαβάσετε το βιβλίο, υπογραμμίζοντας το βλέμμα όχι στα γράμματα και τις γραμμές, αλλά στον κενό χώρο μεταξύ του τελευταίου.Για την άσκηση θα χρειαστείτε μια πλήρη και τσέπη έκδοση του πίνακα για να δοκιμάσετε το όραμά σας (συγγραφέας DA Sivtsev). Το πρώτο βρίσκεται σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού και απομακρύνεται από αυτό κατά 5 μέτρα. Κρατάμε την τσέπη παραλλαγή του τραπεζιού μπροστά μας, δείχνοντας το φως σε αυτό.

Girl's timeWhere stories live. Discover now