Η κυτταρίτιδα οφείλεται σε ανώμαλη συγκέντρωση λίπους και νερού μεταξύ του δέρματος και του υποδόριου ιστού. Στα σημεία της κυτταρίτιδας, ο συνδετικός ιστός χάνει την ελαστικότητά του (κολλαγόνο) και το δέρμα παρουσιάζει μια ανώμαλη όψη με λακκάκια και εξογκώματα που μοιάζει με το λεγόμενο «φλοιό πορτοκαλιού». Η κυτταρίτιδα είναι μια ενδογενής αλλαγή στη συνοχή του δέρματος που εμφανίζεται ως επί το πλείστον στις γυναίκες από την εφηβεία και μετά αλλά και στους άντρες. Τα σημεία του σώματος όπου εμφανίζεται κυρίως κυτταρίτιδα είναι οι μηροί, οι γλουτοί, η κοιλιά, τα μπράτσα και οι γάμπες. Δεν ενέχει κινδύνους για την υγεία, αποτελεί όμως ένα αισθητικό πρόβλημα που επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογία του 90% του γυναικείου πληθυσμού παγκοσμίως.
Βασικοι παράγοντες :
Τα γονίδια
Η κακή διατροφή
Ορισμένες ιδιότυπες δίαιτες
Ο αργός μεταβολισμός
Ορμονικές αλλαγές
Εγκυμοσύνη
Αύξηση της ηλικίας- γήρανση
Αφυδάτωση
Παχυσαρκία ή υπερβολικό βάρος
Η εμφάνιση της κυτταρίτιδας στις γυναίκες είναι συχνό φαινόμενο και οφείλεται στον τρόπο που είναι κατανεμημένο το λίπος στο σώμα τους. Τα σημεία που πλήττει περισσότερο η κυταρρίτιδα είναι οι γοφοί, οι μηροί και τα οπίσθια, όπου οι γυναίκες συγκεντρώνουν περισσότερο λίπος σε σχέση με τους άντρες.
Στάδια κυτταρίτιδας:
Στάδιο 1: Το δέρμα είναι λείο. Όταν όμως πιεστεί με τα χέρια σχηματίζονται λακουβίτσες.
Στάδιο 2: Όταν η γυναίκα ξαπλώνει το δέρμα είναι λείο, αλλά όταν στέκεται όρθια η κυτταρίτιδα είναι ορατή.
Στάδιο 3: Είτε σε όρθια είτε σε ξαπλωμένη θέση, η κυτταρίτιδα είναι ορατή.
Αντιμετώπηση:
Η κυτταρίτιδα μπορεί να προληφθεί, ή ακόμη και να βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό, αν είναι σε αρχικό στάδιο, με φυσικούς τρόπους. Η ισορροπημένη μεσογειακή διατροφή, η κατανάλωση άφθονου νερού και η αποφυγή του καπνίσματος και του αλκοόλ είναι μερικοί βασικοί τρόποι περιορισμού του προβλήματος, μαζί με την μείωση της ποσότητας ζάχαρης, των αναψυκτικών και των κορεσμένων λιπαρών που καταναλώνεις.
VOUS LISEZ
Girl's time
AléatoireΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...