Οι πρώτες ματιές, η αρχική γνωριμία, το πρώτο ραντεβού μαζί του, είναι στιγμές κατά τη διάρκεια των οποίων φαινομενικά χαμογελάς, αλλά το μυαλό σου γυρίζει με χίλιες στροφές το δευτερόλεπτο. «Του αρέσω;», «Γιατί δε μιλάει πολύ;», είναι ίσως οι πιο «αθώες» από τις ερωτήσεις που περνούν από το κεφάλι σου εκείνες τις στιγμές (τις πιο «πονηρές» κράτησέ τες για τον εαυτό σου). Να ξέρεις γενικά ότι τα αγόρια νομίζουν ότι είναι εξπέρ στο να κρύβουν τα συναισθήματά τους, έλα όμως που αυτό δεν είναι αλήθεια.
Για να φύγουν, όμως, από το κεφάλι σου τα ερωτηματικά, δε χρειάζεται ούτε να «ψαρεύεις» τους κολλητούς του στο facebook, ούτε να γίνεις η σκιά του εαυτού του παρακολουθώντας τον. Υπάρχουν μερικοί τρόποι, που θα σε βοηθήσουν να «μεταφράσεις» τις κινήσεις του και να ερμηνεύσεις τα σημάδια που σου στέλνει.
#1 Θέλει να σου μιλήσει για τα πράγματα που του αρέσουν. Αν ένα αγόρι θέλει να σου δείξει όλα όσα αγαπάει, σημαίνει ότι θέλει να ξεδιπλώσει όλη την προσωπικότητά του. Να μοιραστεί πράγματα του εαυτού του μαζί σου και να δει αν έχετε τα ίδια γούστα
#2 Δεν ασχολείται με το κινητό του όταν είστε μαζί. Αν το αγόρι σου ασχολείται αποκλειστικά με εσένα όσο είστε μαζί, τότε είναι πολύ καλό σημάδι για τη σχέση σας.
#3 Θέλει να σε αγγίζει διαρκώς. Σε πιάνει από τη μέση, ακουμπάει στον ώμο σου, κρατιέστε χέρι χέρι κοκ. Θέλεις κι άλλα για να καταλάβεις ότι σε θέλει;
#4 Θέλει να γνωρίσεις τους φίλους του. Αν ένα αγόρι συζητάει για σένα με τους φίλους του και θέλει να γνωριστείτε, τότε να είσαι χαρούμενη.
#5 Λέει δυνατά τη φράση «μου λείπεις». Δεν υπάρχει πιο φανερή δήλωση ότι του αρέσεις και πολύ μάλιστα.
#6Θέλει να κάνετε μαζί πράγματα που σου αρέσουν. Σε άλλη περίπτωση μπορεί να μην τον ένοιαζε καθόλου να έρθει μαζί σου για shopping therapy, αλλά αν έρθει μάλλον... έχει δαγκώσει τη λαμαρίνα.
#7 Δε σταματά να σου στέλνει μηνύματα. Στις αρχές μιας σχέσης και οι δύο πλευρές είναι μαγκωμένες μήπως ο άλλος νομίζει ότι τον καταπιέζεις. Αν δεις όμως το αγόρι σου να σου στέλνει απανωτά μηνύματα και να το απολαμβάνεις, τότε τα πράγματα οδεύουν καλώς.
#8 Δεν γκρινιάζει ποτέ που περνάτε πολύ χρόνο μαζί. Όταν αρέσεις σε κάποιον, θέλει να περνά όσο περισσότερο χρόνο γίνεται μαζί σου. Οπότε, όταν σου ζητά ξανά και ξανά να βγείτε, μην έχεις καμία αμφιβολία.
ESTÁS LEYENDO
Girl's time
De TodoΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...