Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το Aesthetic υπάρχει εδώ και χρόνια. Παλιότερα, ήταν οι emos, τα κορίτσια με τα άλογα, οι prepsters, οι jocks — σκεφτείτε αυτή τη σκηνή στο Mean Girls όπου ο Damian δείχνει την Cady όπου κάθονται οι διάφορες ομάδες στην καφετέρια.Χάρη στη δημοτικότητα του Instagram και, πιο πρόσφατα, του TikTok, εμφανίστηκε νέα αισθητική. Υπάρχουν, φυσικά, μερικά παλαιότερα που έχουν μετενσαρκωθεί για το 2021.
E-Girl
Εμπνευσμένο από το anime, το e-girl έχει συνήθως βαμμένα μαλλιά - ιδιαίτερα τα μπροστινά τμήματα των μαλλιών . Χρησιμοποιεί μακιγιάζ για να τονίσει τα μάτια και τα μάγουλά της, συχνά σχεδιάζει ψεύτικες φακίδες και χρησιμοποιεί ρουζ για να δώσει στα μάγουλά της μια επιπλέον ροδαλή απόχρωση. Κλιπ στα μαλλιών, κολιέ τσόκερ και ασημένια κοσμήματα είναι μερικά βασικά στοιχεία .
VSCO Girl
Πήρε το όνομά του από τη δημοφιλή εφαρμογή επεξεργασίας φωτογραφιών αυτός ο τύπος στυλ περιλαμβάνει λευκά αθλητικά παπούτσια ή Birkenstocks, ψηλόμεσο τζιν ή σορτς,oversized T-shirts, και scrunchies. Οσον αφορά τα μαλλια το πιο χαρακτηριστικό ειναι τα Messy buns.
Soft Girl
Αυτό είναι παρόμοιο με το κορίτσι VSCO αλλά με περισσότερο δράμα. Τα ρούχα συχνά περιλαμβάνουν παστέλ χρώματα και δείχνουν εξαιρετικά ρομαντικά — σκεφτείτε τις πλισέ φούστες, τα φλοράλ, τα γιλέκα πουλόβερ και τις ζακέτες. Ωστόσο, μερικοί έβαλαν ένα πιο έντονο γύρισμα με χοντρές μπότες, τσάντες και γυαλιά ηλίου. Αλλά η συνολική αύρα είναι «μαλακή».
Grunge
Εμπνευσμένη από συγκροτήματα των δεκαετιών του '80 και του '90, αυτή η αισθητική περιλαμβάνει πολλά δικτυωτά, καρό, μικτά prints, μποτάκια και κολιέ τσόκερ με στρώσεις. Βοηθάει επίσης αν έχετε μερικές κιθάρες να στρώνουν γύρω.
Cottagecore
Αυτά τα ρούχα δεν καθοδηγούνται από τις τάσεις ούτε αποτελούνται από κομμάτια φορτίου. Διατηρούνται απλά με τα βασικά της γκαρνταρόμπας. Ουσιαστικά, όσο πιο απλό είναι το ντύσιμό σου, τόσο το καλύτερο.
Art Hoe
Αυτό το στυλ ξεκίνησε στο Tumblr με την κοινότητα Black and LBGTQ+ που εκφράστηκε μέσα από την τέχνη και τα κολάζ. Ενώ ο όρος «hoe» μπορεί να είναι αμφιλεγόμενος, ο συν-δημιουργός της αισθητικής, Mars, εξήγησε ότι το όνομά του χρησιμοποιείται «για να ενδυναμώσει και να αναδείξει τους έγχρωμους συμμετέχοντες σε αυτό το κίνημα... είναι συνήθως ένας υποτιμητικός τρόπος αναφοράς στις γυναίκες –ειδικά οι μαύρες– ως ασύστολες, μέσα στο ανδρικό βλέμμα. Η χρήση του όρου με αυθαίρετο τρόπο μειώνει την επιβλαβή προέλευσή του υπό το φως κάτι καλύτερου». Το κίτρινο είναι ένα πολύ εμφανές χρώμα εδώ, καθώς και τα vintage outfits που διοχετεύουν τη φύση.
Baddie
Δημοφιλές μεταξύ από Kardashian/Jenner, αυτό το look περιλαμβάνει στενά φορέματα, πλήρες μακιγιάζ και επώνυμα κομμάτια.
Dark Academia
Δίνοντάς μας όλα τα προπαρασκευαστικά σχολικά vibes, αυτό το look περιλαμβάνει τουίντ blazers, πουλόβερ γιλέκα και καρό. Η «σκοτεινή» όψη του σημαίνει ότι τα χρώματα του ντυσίματος είναι κυρίως το καφέ και το μαύρο.
Light Academia
Βασικά το ίδιο με το σκοτεινό ακαδημαϊκό περιβάλλον αλλά με πιο ανοιχτά χρώματα! Λευκά, κρεμ και μπεζ είναι οι αποχρώσεις που πρέπει να φορέσετε για να αποκτήσετε αυτό το κλίμα.
VOUS LISEZ
Girl's time
AléatoireΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...