Friend Zone Alert! Τα 4 σημάδια ότι σε βλέπει σαν... φίλη

154 8 0
                                    

Ο έρωτας είναι τυφλός, λένε. Δε βλέπεις μπροστά σου όταν ερωτεύεσαι και, σαν να μη φτάνει αυτό, πας κι ερωτεύεσαι εκείνον που τελικά δε σε θέλει και τόσο. Αλλά, εσύ έχεις φάει το κόλλημα σου, βρε παιδί μου. Πώς να το κάνουμε; Δεν αλλάζει αυτό. Ακόμη χειρότερα... Αυτό το κόλλημα είναι με εκείνον που σε έχει βάλει και σε friend zone. Μια μάστιγα αυτό το θέμα!Οι φίλες σου σού λένε να ξεκολλήσεις. Μέχρι και οι πλανήτες είναι ανάδρομοι αλλά εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις ούτε από τα σημάδια που σου δίνει εκείνος ότι είναι μονόδρομος αυτός ο έρωτας κι εσύ είσαι ερωτευμένη... μόνη σου. Λοιπόν , πρέπει να μάθεις να <<διαβάζεις» τα σημάδια και να ξεκινήσεις σιγά σιγά να καταλαβαίνεις την συμπεριφορά του. Όταν κάποιος σε θέλει, σε θέλει, δεν σε αφήνει να αναρωτιέσαι και να τον κυνηγάς για ένα μήνυμά του. Οπότε, ας δούμε ποια είναι τα σημάδια, ώστε, μετά, να ρίξεις τα δίχτυα σου σε άλλον έρωτα που θα σου κλέψει και θα του κλέψεις  την καρδιά.

1. Δεν είναι το πρώτο μήνυμα στο κινητό σου: Πώς να το κάνουμε; Όταν θέλεις κάποιον, του το δείχνεις με κάθε τρόπο κι ο πιο εύκολος είναι ένα μήνυμα. Εσύ, αν μπορούσες να κάνεις προέκταση του χεριού σου το κινητό σου, θα το έκανες. Ξυπνάς με πρώτη σκέψη να του στείλεις μια γλυκιά καλημέρα, αλλά εκείνος σου δείχνει ότι δε θέλει ούτε να σου απαντήσει ούτε και να σου στείλει πρώτος.

2. Η γλώσσα του σώματος δε λέει ποτέ ψέματα: Τον έχεις στην παρέα σου και, όταν βγαίνετε όλοι μαζί, είναι όλα τόσο τέλεια. Εσύ δε σταματάς να τον κοιτάς και να χαζεύεις το χαμόγελό του και τον τρόπο που γελάει και τον τρόπο που τα κάνει όλα τελοσπάντων.Εκείνος, όμως, δε σου ρίχνει ΟΥΤΕ ένα βλέφαρο. Τα βλέμματά σας δεν βρίσκονται ποτέ και πουθενά. Αυτό εσένα δεν σου φαίνεται ύποπτο; Ή μήπως πιστεύεις πως είναι ντροπαλός και κρύβεται; Αλλά όχι, δεν είναι ντροπαλός! Απλά δεν ασχολείται μαζί σου.

3. Θέλεις να βγείτε οι δύο σας, αλλά πάντα έχει κάτι να κάνει: Αρχικά, ας ξεκινήσουμε με το ότι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν προτείνεις εσύ σε ένα αγόρι να βγείτε ραντεβού. Αυτός είναι ο δικός του ρόλος. Θα του δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι κι ότι θες να περάσεις χρόνο μαζί του και, μετά, εκείνος πρέπει να σου κάνει την πρόταση και να σε βγάλει έξω. Ας το προσπεράσουμε αυτό, όμως, και πες ότι του πρότεινες να βγείτε για έναν καφέ. Να πείτε τα κουτσομπολιά του σχολείου ή να σε βοηθήσει με καμία εργασία στην Άλγεβρα. Έχει πάντα κάτι να κάνει την ώρα που θέλεις εσύ να βγείτε; Ή ακόμη χειρότερα σου λέει αυτά τα «ναι, θα δούμε, θα το κανονίσουμε» και εξαφανίζεται; Εμ, τι άλλο περιμένεις κι εσύ να δεις; Δε θέλει να βγείτε και σε αποφεύγει. Μην το πιέζεις άλλο το θέμα.

4. Σου μιλάει για την κοπέλα που θέλει: Δεν είσαι εσύ αυτή… Ξεκινάει και σου λέει «μου αρέσει ένα κορίτσι, είναι μελαχρινή, πολύ γλυκιά, είναι στην ίδια τάξη…» κι εσύ έχεις φτιάξει εικόνα στο μυαλό σου, να σε κρατά από το χέρι και πεταλουδίτσες πάνω απ’ τα κεφάλια σας. Είσαι σίγουρη πως λέει για σένα. Εντάξει και εμείς την έχουμε πατήσει. Μη σου πούμε ψέματα. Όμως, κατά πάσα πιθανότητα, άλλο είναι αυτό που συμβαίνει. Ούτε για σένα λέει, ούτε προσπαθεί να σε κάνει να ζηλέψεις. Τις φιλικές σου συμβουλές θέλει γιατί σε βλέπει σαν φίλη κι αυτό δεν θα το αλλάξεις εύκολα. Παρ’ το απόφαση και πήγαινε παρακάτω!

Girl's timeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora