Με τόσα διαφορετικά μέρη σε όλο τον κόσμο, μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξει κάποιος τους κορυφαίους προορισμούς που θέλει να επισκεφτεί.
Μερικές φορές, είναι τα διάσημα αξιοθέατα, το νόστιμο φαγητό ή τα εκπληκτικά ξενοδοχεία που οδηγούν τους ταξιδιώτες σε ένα συγκεκριμένο μέρος, ενώ άλλες είναι η ανάγκη τους να «τσεκάρουν» άλλη μια ήπειρο ή χώρα που βρίσκεται στη λίστα τους.
«Οποιο και αν είναι το κίνητρο σας, έχουμε συγκεντρώσει 21 απίστευτα ταξίδια γεμάτα με εμπειρίες ζωής και μοναδικά αξιοθέατα που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού στον κόσμο», τονίζει το Travel + Leisure.
Ακολουθεί ολόκληρη η λίστα.
Παρίσι
Η λάμψη του Πύργου του Αιφελ, τα διάσημα έργα τέχνης σε παγκοσμίου φήμης και τα θεσπέσια γαλλικά αρτοσκευάσματα είναι μόνο τρεις από τους αναρίθμητους λόγους για να επισκεφτεί κάποιος την . Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι ονειρεμένοι προορισμοί στη , όπως το Μον-Σαιν-Μισέλ, το Σαμονί και η Κυανή Ακτή.
Road trip στα αμερικανικά εθνικά πάρκα
Το κλασικό αμερικανικό είναι ένα από τα μεγαλύτερα όνειρα πολλών ταξιδιωτών – και αυτό είναι απόλυτα λογικό. Τα απίστευτα εθνικά πάρκα της χώρας, όπως αυτό του Γκραντ Κάνυον, του Γελοουστόουν και του Γιοσεμίτι, εξερευνώνται καλύτερα μέσα από το αυτοκίνητο, με στάσεις σε γραφικές μικρές πόλεις και διάσημα αξιοθέατα.
Μάτσου Πίτσου
Η θέα των ιστορικών ερειπίων της αυτοκρατορίας των Ινκας ανάμεσα στις επιβλητικές Ανδεις στο Μάτσου Πίτσου είναι αδιαμφισβήτητα μια ταξιδιωτική εμπειρία που αξίζει τον κόπο. Για μερικούς ταξιδιώτες μάλιστα, αυτό το ταξίδι συχνά πραγματοποιείται με ή ακόμη και με τα πόδια και αποτελεί σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας.
Αφρικανικό σαφάρι
Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρουν τα σαφάρι «εκθέτουν» τους ταξιδιώτες στην ομορφιά, τη ζεστασιά και την ποικιλομορφία της αφρικανικής υπαίθρου, στην οποία υπάρχουν φυσικά τοπία που κόβουν την ανάσα, άγρια και αναπαραστάσεις του πολιτισμού της περιοχής.
Η Νότια Αφρική, η Τανζανία, η Ρουάντα και η Κένυα είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για σαφάρι στην αφρικανική ήπειρο. Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα καταυλισμών και καταφυγίων σαφάρι, από πολυτελή καταλύματα πέντε αστέρων έως ρουστίκ σκηνές που «βυθίζουν» τους επισκέπτες στη μαγεία της άγριας φύσης.
VOUS LISEZ
Girl's time
AléatoireΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...