“Η φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα” – Αριστοτέλης
Η Φιλία και οι Φίλοι αποτελούν ένα πολύτιμο κομμάτι της ζωής μας. Είναι εκείνοι που θέλουμε κοντά μας τόσο στις όμορφες στιγμές και στις χαρές μας, όσο και σε πιο δύσκολες καταστάσεις. Είναι εκεί, δίπλα μας, όχι απλά κοντά μας για να μας δώσουν συμβουλές, προοπτική και νόημα στη ζωή.Για να μας δώσουν δύναμη και θάρρος.
Για να χαρούν με την χαρά μας και να μοιραστούμε τον ενθουσιασμό μας..
Βέβαια υπάρχουν φορές που μια φιλία δοκιμάζεται. Μπορεί να περάσει από μια κρίση, μέσα από δύσκολες στιγμές της ζωής και στη συνέχεια να δυναμώνει, όταν αντιμετωπίζεις και ξεπερνάς τις αντιξοότητες και να είσαι καλά. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Είναι δύσκολες οι φιλίες ή απλά χρειάζονται κι αυτές κάτι από εμάς για να ενισχυθούν;
Παρακάτω θα βρεις #6 απλούς κανόνες και τρόπους για να ενισχύσεις την σχέση που έχεις με τους φίλους σου:
1. Να είσαι συνειδητά και ουσιαστικά μέσα στην φιλία σου
Μερικές φορές η καθημερινότητα, μπορεί να είναι γεμάτη με χίλιες δυο ασχολίες.. δουλειά, οικογένεια, υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα να ξεχνάμε ότι έχουμε φίλους. Να θυμάσαι ότι οι φίλοι στη ζωή μας δεν θα παραμείνουν εκεί για πάντα. Το ότι έχεις μια φιλία τώρα, δεν σημαίνει ότι θα την έχεις και αύριο. Τίποτα δεν είναι δεδομένο.
Η φιλία είναι επιλογή, όχι υποχρέωση. Αν δεν την εκτιμήσεις τελικά θα την χάσεις. Χρειάζεται να αφιερώνεις χρόνο με τους φίλους σου.. Είναι το πρώτο βήμα για μια ισχυρή και δυνατή φιλία που θα αντέξει στον χρόνο.
2. Δες πώς μπορείς να βοηθήσεις έναν φίλο που έχει πρόβλημα.
Δεν υπάρχει πιο “κατάλληλος χρόνος” για να είσαι καλός φίλος, από το να είσαι παρών σε κάποια δύσκολη στιγμή, περίοδο ή κατάσταση. Ακόμα κι αν δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα ή την δυσκολία την οποία αντιμετωπίζει ο φίλος σου, αρκεί να είσαι εκεί και να τον στηρίξεις. Να βρει σε εσένα έναν ώμο να ακουμπήσει. Να είσαι εκεί και να τον ακούσεις. Τις περισσότερες φορές, οι φίλοι που βιώνουν δυσκολίες δεν ζητάνε βοήθεια από φόβο μην γίνουν βάρος στους άλλους με τα προβλήματα τους.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Girl's time
DiversosΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...