Τα 13 συνηθέστερα προβλήματα μεταξύ φίλων
Κολλητοί που μας γουστάρουν, μας ζηλεύουν, αδιαφορούν, μας ντροπιάζουν, που δεν ξέρουν τι θέλουν:
1.
Οι κολλητοί που τα φτιάχνουν με κάποιον και μας ξεχνούν εντελώςφιλία
Εδω και 1 χρονο (και λιγο παραπανω) η καλύτερη μου φιλη (κολλητη,πιο πανω απο αδερφη) εχει σχεση με ενα πολυ καλο παιδι..Εγω φυσικά και χαρηκα διοτι θελω να ειναι χαρουμενη.Γι αυτο και τον πρωτο καιρο θεωρησα φυσιολογικό να με παραμελει για να βλεπει περισσότερο το αγορι της.
Ομως αυτο το πολυ εγινε περισσότερο και ολο και πιο πολυ.Βγαινει μονο με αυτον κ τους φιλους του.Εγω ειχα πολλες υποχρεωσεις δουλεια,διαβασμα το ιδιο και αυτη διοτι ξαναδινει πανελληνιες και γι αυτο της ξεκαθαρισα οτι θα βγαινουμε οποτε μπορει αυτη για να μην ενοχλω.Τωρα εχουμε καταληξει να βρισκομαστε μια στο τοσο και ααααν και φυσικα ενω εχει καταλαβει τι γίνεται κανει σαν να μη συμβαινει τιποτα...εδω κ 1 χρονο είμαι μόνη, κανω περιστασιακά παρεα με γνωστους τους οποιους δεν μπορω να εμπιστευτω οσο εκεινη και δεν περναω οσο ωραια περνουσαμε μαζι..εχω θυμωσει και πικραθει πολυ μαζι της γιατι εγω οταν βρεθηκα σε παρομοια κατασταση δεν την εκανα περα...
Απ τη μια σκέφτομαι μηπως ουσιαστικα ζηλευω τη σχεση της επειδη τους τελευταίους μηνες ειμαι μονη?Απ την αλλη δεν εχω τετοια προθεση αλλα νιωθω πολυ πληγωμενη γιατι τα τελευταια 6 χρονια ηταν το σημαντικοτερο ατομο στη ζωη μου μετα τη μαμα μου. Δεν εχω καμια διαθεση να το σηζητησω μαζι της.Δεν θελω να την βλεπω γιατι δεν νιωθω ανετα πλεον διπλα της αλλα δεν θα αντεχα στην ιδεα να ειμαστε σαν ξενες....
2.
Οι φίλοι που μας κοροϊδεύουν και δε χαίρονται με τη χαρά μαςο κολλητος μου
Σημερα με ειρωνευτηκε για τη δουλεια που με καλεσανε να παω για συνεντευξη. Κι εγω χαρουμενος του στειλα μηνυμα να του το πω επειδη καποιος επιελους απαντησε στην αιτηση μου.3.
Ερωτικά μπερδέματα με κολλητό.φιλαράκια...; ή οχι;
κάνω κολλητή παρέα με ένα παιδί εδώ και 5μιση χρόνια περίπου
Ολα ήταν νορμαλ και ήρεμα μέχρι πριν από 3μιση χρόνια που την ημέρα των γεννεθλίων μου μου είπε πως είναι ερωτευμένος μαζί μου
Εγώ το πήρα ήρεμα, του θύμησα (το ήξερε βέβαια) ότι ήμουν ερωτευμένη με ένα άλλο παιδί και το θέμα τελείωσε εκεί.
με τον καιρό ξεκίνησε να κάνει και αυτός παρέα με το παλικάρι που ήμουν και φαινόταν να τον συμπαθεί πολύ. Δεν πέρασε πολύ καιρός και αυτός βρήκε την Κατερίνα και ξεκίνησαν μια φαινομενικά ωραία σχέση και εγώ ήμουν σίγουρη πως δεν ένιωθε κάτι παραπάνω από φιλική αγάπη για μένα (δεν ήθελα να νιώθει κάτι παραπάνω...όσο ασχημο και αν ακούγεται)Με τον καιρό όμως απομακρύνθηκε. Εφτασε φαση που είχε χαθεί εντελώς. Αφου του είπα οτι δεν καταλαβαινα γιατι απομακρύνεται τώρα που θεωρούσα πως όλα ήταν καλά , μου είπε πως η Κατερίνα έμαθε πως παλιότερα ήταν ερωτευμένος με μένα και του ζήτησε να ξεκόψει για τα καλά.Πληγωθηκα πάρα πολύ με την στάση του. Οχι γιατί ζήλεψε η Κατερίνα, ίσα ίσα την καταλαβαίνω.Αλλά πληγώθηκα που αυτός έβαλε πάνω απο τη φιλία μας μια σχέση...Κάτι που εγώ δεν έκανα ποτέ...Δεν μίλησα όμως.Το βούλωσα και εξαφανίστηκα
Πριν 2 μήνες εγώ και το αγόρι μου χωρίσαμε. Με καθόλου ωραίο τρόπο όταν έμαθα πως είχα γίνει ταρανδος.
Κάποιος το είπε στον κολλητό μου ο οποίος έσπευσε να με παρηγορήσει.Χαρηκα τοσο πολύ που ήταν δίπλα μου, μέχρι που κατάλαβα πως στην άλλη είχε πει πως θα πήγαινε να δει τον αδερφό του και την γυναικα του ώστε να μην της πει ότι ήρθε να δει εμένα...
και τώρα..Μόλις έφυγε απο το σπίτι μου και σκέφτομαι...
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΗΜΟΥΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟΤΕ...ειδικά όταν είναι ο μόνος άνθρωπος που με καταλαβαίνει με μια μόνο ματιά ...χωρίς καν να μιλήσω...
και αυτή λοιπόν είναι η εξομολόγηση μου...που φοβάμαι να πω σε οποιονδήποτε άλλο πέρα από το μυαλό μου...
ESTÁS LEYENDO
Girl's time
De TodoΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...