spa day at home

59 3 2
                                    

Είναι καλό να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να του αφιερώνουμε χρόνο. Τι θα λέγατε για μια spa day at home; Kαμία δεν λέει όχι, για αυτό ας ξεκινήσουμε.

1. Σχεδιάστε ένα ζεστό μπάνιο. Γεμίστε τη μπανιέρα σας με νερό . Ενώ η μπανιέρα γεμίζει, χαμηλώστε τα φώτα και ανάψτε μερικά κεριά. Πέρα από αυτό, βάλτε στον εαυτό σας ένα ποτήρι κρασί, χυμό, τσάι ή λίγο ανθρακούχο νερό.Βάλτε χαλαρή μουσική. Αναζητήστε "spa playlists" or "spa music" και θα βρείτε την κατάλληλη μουσικη υπόκρουση.Βρείτε μια ωραία ρόμπα ή ένα μπουρνούζι που σας εμπνέει για να φορέσετε αργότερα.

2. Προσθέστε άλατα μπάνιου, αιθέρια έλαια και άλλα συστατικά στο μπάνιο σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε το μπάνιο σας και να σας δώσει τα οφέλη της αρωματοθεραπείας επίσης. Δεν χρειάζεται να περιοριστείτε στα άλατα μπάνιου. Μη διστάσετε να προσθέσετε bubble bath, bath oils, bath beads, bath bombs και οτιδήποτε άλλο που σας βοηθά να χαλαρώσετε.

Αν θέλετε, θα μπορούσατε να προσθέσετε γάλα και βρώμη στο μπάνιο σας, καθώς αυτά έχουν ενυδατική δράση και είναι ιδανικά για ξηρό δέρμα.

Ή δοκιμάστε να προσθέσετε αμυγδαλέλαιο, λάδι jojoba ή ακόμη και μια κουταλιά λάδι καρύδας. Θα βγείτε από το μπάνιο με απαλό δέρμα.

3.Δοκιμάστε μια μάσκα σώματος. Σε ένα σπα μπορεί να σας δοθεί μια επιλογή μεταξύ μάσκας φυκιών και μάσκας λάσπης. Το πρώτο δεν είναι εύκολο να γίνει στο σπίτι, αλλά μπορείτε εύκολα να κάνετε τον εαυτό σας μια μάσκα "λάσπη" χρησιμοποιώντας cosmetic clay. Απλώστε το στο δέρμα σας για λίγα λεπτά και μετά ξεπλείνετε. Αφήνει το δέρμα σας αναζωογονημένο και απαλό.

Πως να φτιάζετε το cosmetic clay:

Ανακατέψτε ½ φλιτζάνι καλλυντικό πηλό και 2 κουταλιές της σούπας (29,6 ml) νερό για να κάνετε μια παχιά πάστα.Απλώστε την πάστα στα χέρια, τα πόδια και τον κορμό σας.Αφήστε τηη να στεγνώσει ενώ τρέχει το μπάνιο σας.Ξεπλύνετε το στο μπάνιο.

4.Κάντε μασάζ στην πλάτη, τα πόδια, τα χέρια ή το λαιμό. Αφιερώστε χρόνο για να ζυμώσετε τους μυς σας με τα δάχτυλά σας για να χαλαρώσετε στο ζεστό νερό.

5.Κάντε απολέπιση το δέρμα σας. Χρησιμοποιήστε body scrub για να κάνετε απολέπιση στα χέρια, τα όδια και τον κορμό σας. Το δέρμα σας θα γίνει απαλό, λείο και υγιές όταν βγείτε από την μπανιέρα.Χρησιμοποιήστε απαλές κυκλικές κινήσεις για να απομακρύνετε το νεκρό δέρμα.Εάν θέλετε, κάντε αποτρίχωση ή ξυρίστε τα πόδια σας και άλλα μέρη του σώματος μετά την απολέπιση.

Girl's timeWhere stories live. Discover now