ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ , ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ , ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΥΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΜΕΤΡΩΠΙΑΣ .ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΣΤΟ ΣΙΤΕ : el.iliveok.com ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
Καθολικές ασκήσεις για τα μάτια για τη βελτίωση της οπτικής οξύτητας
Αυτό το συγκρότημα αποτελείται από αρκετές απλές ασκήσεις που θα αποδειχθούν χρήσιμες για τους ανθρώπους των οποίων οι δραστηριότητες συνδέονται με μια σταθερή πίεση των ματιών. Μπορεί όμως να ωφελήσει και εκείνους που, για διάφορους λόγους, άρχισαν να αναπτύσσουν κοντόφθαλμη συμπεριφορά, για παράδειγμα παιδιά σχολικής ηλικίας για θεραπευτικούς και προληπτικούς σκοπούς.
Και δεν είναι απαραίτητο να εκτελέσετε ολόκληρο το σύνολο των ασκήσεων. Μπορείτε να επιλέξετε αυτά που σας αρέσουν και να τα εκτελέσετε σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Με άλλα λόγια, η χρέωση για τα μάτια πρέπει να γίνεται στην καθημερινή τους ρουτίνα και να γίνεται τακτική άσκηση.
Έτσι, οι συνιστώμενες ασκήσεις:
"Μασάζ". Κλείνουμε τα μάτια μας και σκεφτόμαστε το ευχάριστο, εν τω μεταξύ μασάζ το άνω και το κάτω βλέφαρο με τα μαξιλάρια των δακτύλων. Κάνετε αυτό σωστά, κινούνται με το μασάζ του άνω βλεφάρου στην εξωτερική γωνία του ματιού. Μασάζ στο κάτω βλεφάρων, κινούμαστε προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς την εσωτερική γωνία.
Είναι μια εξαιρετική χαλάρωση για τα μάτια, χρήσιμη για την τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος.
"Πατήστε". Κλείνοντας τα μάτια μας, βάζουμε τα δείγματα, τα μέσα και τα δαχτυλίδια δαχτυλιδιών μαζί για πάντα. Για μερικά δευτερόλεπτα, μην ασκείτε υπερβολική πίεση στο βλεφάρων και αφήστε τα χέρια σας να πάνε. Συνιστάται να κάνετε 5-6 τέτοια πίεση.
Η άσκηση αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και την ανταλλαγή υγρών δακρύων.
Blindfolds. Θυμηθείτε, ως παιδί που παίζει το παιχνίδι με το ίδιο όνομα, θα έπρεπε να κλείσετε τα μάτια σας πολύ σφιχτά, ώστε κανείς να μην υποπτεύεται να σκαρφαλώνει. Το ίδιο πράγμα θα κάνουμε τώρα, πιο άνετα κάθεται σε μια καρέκλα, έτσι ώστε κατά τη διάρκεια της άσκησης, μην χάσετε την ισορροπία. Κλείστε τα μάτια σας κυριολεκτικά για 4-5 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, ανοίξτε τα για το ίδιο χρονικό διάστημα αφήνοντας τα βλέφαρα να ξεκουραστούν.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girl's time
RastgeleΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...