Χριστουγεννιάτικες ταινίες και σειρές του Netflix

85 9 0
                                    

Ταινίες

Ηolidate

Η Emma Roberts και ο Luce Bracey πρωταγωνιστούν στην πιο fun και πρωτότυπη χριστουγεννιάτικη ταινία. Οι δυο τους αποφασίζουν να κάνουν μία συμφωνία πως ο ένας θα είναι το ραντεβού του άλλου για κάθε οικογενειακό τραπέζι ή κοινωνική υποχρέωση για έναν χρόνο. Ωστόσο, κάποια στιγμή σταματά να είναι προσποιητό όλο αυτό.

Μεσάνυχτα στο Μαγκνόλια

Δύο παιδικοί φίλοι κάνουν ραδιοφωνική εκπομπή σε έναν σταθμό του Σικάγου. Η Μάγκι και ο Τζακ αποφασίζουν να υποδυθούν το ζευγάρι στο βράδυ της Πρωτοχρονιάς, ελπίζοντας να κάνουν την εκπομπή τους ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία.

H Χριστουγεννιάτικη Χώρα των Θαυμάτων

Όταν η Χάιντι πρέπει να γυρίσει για λίγες μέρες στη μικρή πόλη που μεγάλωσε ώστε να προσέξει τα ανίψια της, δεν φανταζόταν πως μπορεί να ήταν μία απόφαση που θα της άλλαζε τη ζωή. 

Χριστουγεννιάτικη κληρονομιά

Προκειμένου να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση η socialite Έλεν, πρέπει να γυρίσει στη μικρή, επαρχιακή πόλη που μεγάλωσε ο πατέρας της και να προσαρμοστεί σε έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής.

Χριστούγεννα εξ ουρανού

Μία υποδειγματική βοηθός πολιτικού ερωτεύεται έναν στρατιωτικό πιλότο. Η Έρικα έχει αποστολή να κλείσει τη βάση του Άντριου που βρίσκεται σε έναν τροπικό προορισμό, όμως περνώντας περισσότερες ώρες μαζί η αποστολή της θα δυσκολεύει όλο και περισσότερο.

Jingle and Jangle

Αρκετά χρόνια αφότου ο έμπιστος μαθητευόμενός του τον πρόδωσε, ένας άλλοτε χαρωπός παιχνιδοποιός βρίσκει ξανά την ελπίδα στο πρόσωπο της εγγονής του που μπαίνει στη ζωή του

ΣειρέςDASH & LILY

Λένε ότι τα αντίθετα έλκονται και οι δύο πρωταγωνιστές της νέας, πρωτότυπης παραγωγής του Netflix, το επιβεβαιώνουν. Ο κυνικός Ντας, που μισεί τις γιορτές και η χαρωπή Λίλι, που λατρεύει τα Χριστούγεννα ανταλλάσσουν μηνύματα και προκλήσεις μέσα από ένα κόκκινο σημειωματάριο, με φόντο το εορταστικό, πολύχρωμο σκηνικό της Νέας Υόρκης. 

Holiday Home Makeover with Mr. Christmas

Ο διακοσμητής Μπέντζαμιν Μπράντλεϊ -ο "Γκουρού των Χριστουγέννων"- και τα έμπιστα "ξωτικά" του βοηθούν οικογένειες να μεταμορφώσουν τα σπίτια τους για τα Χριστούγεννα.

Sugar Rush Christmas

Ο χρόνος κυλάει γρήγορα ΚΑΙ οι ζαχαροπλάστες της εκπομπής πρέπει να δημιουργήσουν γιορτινά γλυκά με μοναδική εμφάνιση αλλά και ξεχωριστή γεύση.

Girl's timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora