Το μακιγιάζ αποτελεί ένα όπλο που μπορεί να αναδείξει τα όμορφα φυσικά χαρακτηριστικά σου και να κρύψει μικρές ατέλειες όπως τα σπυράκια της εφηβείας. Αν λοιπόν ήρθε η ώρα να αρχίσεις να βάφεσαι, τα παρακάτω απλά μυστικά μακιγιάζ θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το τέλειο αποτέλεσμα χωρίς υπερβολές. Πρόκειται για tips που λύνουν την απορία που έχουν όλα τα κορίτσια της ηλικίας σου, δηλαδή «Πως να βαφτώ σωστά»!
Εξάλλου, το φρέσκο και νεανικό προσωπάκι σου δεν έχει ανάγκη από πολλά καλλυντικά προϊόντα για να αναδείξει την φυσική του ομορφιά. Ένα φυσικό μακιγιάζ είναι το ιδανικό! Αντίθετα, κάνοντας ένα βαρύ και σκούρο μακιγιάζ αυτομάτως κάνεις την εικόνα σου να δείχνει μεγαλύτερη. Παράλληλα, ταλαιπωρείς την ευαίσθητη επιδερμίδα σου, οδηγώντας πολλές φορές σε έξαρση σπυριών ή αργότερα στη ζωή σου σε πρόωρη γήρανση του δέρματος.
Το μακιγιάζ για κορίτσια στην εφηβεία δεν είναι μια δύσκολη διαδικασία. Αν γνωρίζεις κάποια βασικά βήματα μακιγιάζ για αρχάριες μπορείς να πετύχεις το τέλειο αποτέλεσμα, κερδίζοντας τα κοπλιμέντα των αγοριών και όχι μόνο.
Επίσης, ο πειραματισμός και η εξάσκηση θα σε βοηθήσουν να δεις τι σου ταιριάζει καλύτερα και να αποκτήσεις την δική σου μοναδική ταυτότητα. Αν χρειάζεσαι μια παραπάνω βοήθεια, μπορείς να ρωτήσεις κάποια make up artist στα καταστήματα με είδη μακιγιάζ. Αυτή είναι η πλέον κατάλληλη για να σε κατατοπίσει απόλυτα τόσο στην σωστή επιλογή καλλυντικών, όσο και στον τρόπο εφαρμογής τους.
Ας προχωρήσουμε λοιπόν στα μυστικά που θα απογειώσουν το βάψιμο σου τόσο στο σχολείο, όσο και στο πάρτυ.
Tips μακιγιάζ για κορίτσια στην εφηβεία
Καταρχήν θα πρέπει να αναφέρουμε πως η ηλικία που τα κορίτσια ξεκινούν συνήθως να βάφονται είναι 12-13 ετών. Βέβαια, δεν έχεις ανάγκη να βάφεσαι καθημερινά, αφού το δέρμα σου είναι νεανικό και όμορφο από μόνο του. Προτίμησε να κάνεις μακιγιάζ μόνο σε ιδιαίτερες περιστάσεις, όπως για ένα πάρτυ ή έναν γάμο / βάπτιση.
Σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία θα πρέπει να φροντίζεις σωστά το πρόσωπο σου και να μην το επιβαρύνεις. Γι' αυτό πριν ξεκινήσεις το εφηβικό μακιγιάζ σου θα πρέπει να κάνεις έναν καλό καθαρισμό προσώπου.
Επέλεξε λοιπόν ένα κατάλληλο για το δέρμα σου ήπιο καθαριστικό και βάλε το στην καθημερινή σου ρουτίνα ομορφιάς. Αν έχεις πρόβλημα με ακμή, τότε υπάρχουν ειδικά καθαριστικά προϊόντα. Αν το πρόβλημα με τα σπυράκια είναι πολύ έντονο, πιθανότατα χρειάζεσαι την γνώμη κάποιου δερματολόγου για να διαλέξεις το ιδανικό.
KAMU SEDANG MEMBACA
Girl's time
AcakΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...