Πρόβλημα 3

180 7 1
                                    

Η Ιωάννα και ο Αλέξανδρος είναι 13 ετών... Κια οι δύο τρέφουν αισθήματα ο ένας για τον άλλον, αλλά δεν το έχουν παραδεχτεί σε κανέναν ούτε οι ίδιο είναι πεπεισμένοι πως αυτό ισχύει... Η Ιωάννα έχει φίλη την Μαρία που και αυτή γουστάρει τον Αλέξανδρο... Ο Αλέξανδρος γνωρίζει τα συναισθήματά της Μαρίας και έτσι αφού είναι η πρώτη κοπέλα που τρέφει αισθήματα για αυτόν,ζητάει βοήθεια από την Ιωάννα και τον κολλητό του για να τα φτιάξει με την Μαρία... Έτσι η Ιωάννα και ο κολλητός του Αλέξανδρου κανονίζουν να βγουν έξω οι τέσσερις τους (Ιωάννα Μαρία Αλέξανδρος και κολλητός του) αφού έχουν κάνει κάποιες βόλτες ξαφνικά τους ενημερώνει η Ιωάννα ότι πρέπει να φύγει και ζητάει από τον κολλητό του Αλέξανδρου να την συνοδεύσει έτσι ώστε να τους αφήσουν μόνους αφού όλο αυτό είναι στημένο... Την επομένη μέρα ο Αλέξανδρος με την Μαρία είναι μαζί... Ο Αλέξανδρος όμως ήξερε πως τον γούσταραν 2 κορίτσια μόνο που το ένα το ήξερε(την Μαρία) ενώ το άλλο όχι (την Ιωάννα...). Έτσι η Ιωάννα αποφασίζει να του πει τα συναισθήματά της... Η επόμενη εβδομάδα κύλησε υπέροχα μεταξύ του ζευγαριού.. Όλα άλλαξαν όμως όταν ο Αλέξανδρος αποκαλύπτει στην Μαρία τον πραγματικό λόγο που ήταν μαζί της καθώς επίσης και τον έρωτα του για την φίλη της της Ιωάννα... Εν το μεταξύ η Ιωάννα έχει απομάκρυνθει και από τους δύο διότι της έφτανε που πέρναγαν καλά και ηταν ευτυχισμένοι... Οταν όμως μαθαίνει από την φίλη της πως χώρισε και τον λόγο που χώρισε δεν μπορούσε ούτε να χαρεί που θα μπορούσε να είναι μαζί με τον έρωτα της ούτε να στεναχωρειθει με την φίλη της...
Έτσι μετά από καιρό είναι μαζί με τον Αλέξανδρο χωρίς όμως να είναι μαζί(δεν μιλούσαν καν δεν συμπεριφερονταν σαν ζευγάρι καν). Η Ιωάννα όμως ψάχνει τρόπους να αλλάξει αυτό...

Τι συμβουλή έχετε να δώσετε???

************************************
Λοιπόν το να ντρέπεσαι σε μια σχέση δεν βοηθάει και τόσο όλοι την σχέση δεν ξερω τον χαρακτήρα σου αλλά μάλλον είσαι σαν και εμένα που στην αρχή είσαι πολύ μα πάρα πολύ κλειστή και αναδιπλωνεις τον χαρακτήρα σου σε συγκεκριμένα άτομα που τα γνωρίζεις χρόνια και εγώ έχω μόνο 3 άτομα που μπορώ να τους εμπιστευτώ ΤΑ ΠΆΝΤΑ που στην αρχή τους ντρεπόμουν τελείως όμως τρ λέω ανετα την κάθε μου σκέψη γτ ξέρω πως θα μου φερθούν με ωραία τρόπο χωρίς προσβολές... Η συμβουλή μου είναι να προσπαθήσεις να μιλάς με τον Αλέξανδρο και να έχετε μια όμορφη σχέση γιατί με την ντροπές ξαναλέω δεν γίνετε τίποτα...

Girl's timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora