ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ 2

37 4 0
                                    

Σχετικά με την κοντόφθαλμη ομιλία σε περίπτωση που ένα άτομο, για να εξετάσει το προκαταρκτικό μέτρο, το φέρνει κοντά στα μάτια, το οποίο είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό όταν διαβάζετε ένα βιβλίο. Ο λόγος για αυτή τη συμπεριφορά είναι το γεγονός ότι σε απόσταση μεγαλύτερη των 40 cm ο κοντόφθαλμος άνθρωπος δύσκολα μπορεί να διακρίνει μικρά κομμάτια, η εικόνα των αντικειμένων καθίσταται ασαφής.

Η αιτία της μυωπίας μπορεί να είναι δυσανάλογα μεγάλο μέγεθος του βολβού του ματιού, να αλλάξει το σχήμα του κερατοειδούς, τραυματικές βλάβες του οφθαλμού, σκληρωτικό αλλαγές στο φακό, μυϊκό σπασμό οφθαλμού, σύμφωνα με την οποία παρουσιάζονται βλάβες στο όργανο της όρασης του οπτικού συστήματος. Η παραμόρφωση της εικόνας των μακρινών αντικειμένων μπορεί να οφείλεται σε ακανόνιστο σχήμα και το μέγεθος του βολβού του ματιού ή πρόωρη διάθλαση του φωτός στο οπτικό σύστημα του οφθαλμού.

Πολύ συχνά, μια τέτοια παθολογία, όπως η μυωπία, αρχίζει να αναπτύσσεται στην παιδική ηλικία ή την εφηβεία, επηρεάζοντας δυσμενώς την πρόοδο του παιδιού. Δεν προκαλεί λιγότερα προβλήματα στους ενήλικες.

Η διόρθωση αυτής της κατάστασης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια ειδικών ποτηριών με κοίλους φακούς, αλλά αυτό δεν βοηθάει στην εξάλειψη του προβλήματος εντελώς. Αλλά αν η θεραπεία ενισχυθεί με ειδικές ασκήσεις που βελτιώνουν την παροχή αίματος στους οφθαλμικούς ιστούς, βοηθούν τους να χαλαρώσουν με υπερέκταση και να εκπαιδεύσουν τους κινητικούς μυς, το αποτέλεσμα θα είναι πιο ενθαρρυντικό.

Ας πάμε λοιπόν κατευθείαν στις ασκήσεις:

Ξεκινάμε με μασάζ ματιών, απαλά χωρίς έντονη πίεση που μαζεύει τα βλέφαρα με τα δάχτυλα δείκτη και των δύο χεριών. Το μασάζ εκτελείται για 1-1,5 λεπτά και βοηθά τα μάτια να χαλαρώσουν πριν από την προπόνηση.Τώρα προσπαθήστε να εκτελέσετε μια απλή άσκηση, κινώντας ενεργά τα μάτια σας πρώτα 10 φορές πάνω και κάτω, τότε τόσο πολύ από τη μια πλευρά στην άλλη.Χωρίς να κλείνετε τα μάτια σας και περιστρέφοντας μόνο τα μάτια, ας προσπαθήσουμε να σχεδιάσουμε έναν κύκλο. Σε αυτή την περίπτωση, συνιστάται να εναλλάσσετε τις κινήσεις των ματιών μέσα και αριστερόστροφα.Θα είναι επίσης χρήσιμο να ασκείστε τον Τυφλό άνθρωπο από το καθολικό συγκρότημα, όταν πρέπει να κλείσετε τα μάτια σας σφιχτά και να ανοίξετε τα μάτια σας πλατιά.Τώρα φτάνουμε ενάμισι μέτρα από τον τοίχο στο κέντρο του. Μάτια αρχίζουν να κινούνται διαγώνια, διανοητικά διενεργήθηκε στις ορθογώνιο τοίχο, σαν να συνδέει τις αντίθετες γωνίες (πάνω δεξιά και κάτω αριστερά, πάνω αριστερά και κάτω δεξιά) μια ευθεία γραμμή.Μην ξεχνάτε την έντονη αναλαμπή, ενώ δεν χρειάζεται να κλείνετε τα μάτια σας σφιχτά.Ας προσπαθήσουμε να εξετάσουμε τη μύτη σας, μειώνοντας τα μάτια σας σε αυτό. Κάνετε τουλάχιστον 5 φορές.Μια εξαιρετική εκπαίδευση κοντά και μακρινή όραση συνίσταται στην εναλλαγή της προβολής από απόσταση ενός μέτρου προηγουμένως κολλημένη σε ένα γυάλινο παράθυρο ενός μικρού χαρτιού κύκλου φωτεινού χρώματος και αντικειμένων που βρίσκονται πίσω από το γυαλί. Δηλαδή. η θέα συνεχώς πρέπει να επικεντρωθεί στο σήμα στο παράθυρο, στη συνέχεια σε μακρινά αντικείμενα.

Girl's timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora