Σε αυτό το κεφάλαιο θα μελετήσουμε το σώμα μας.
Παρατηρώντας τους γύρω σας θα δείτε ότι υπάρχουν πολλά και διάφορα ανθρώπινα σώματα αφού καθένας μας διαφέρει από τον άλλον.
Υπάρχουν πέντε βασικά - δημοφιλή γυναικεία σωματότυπα. Κλεψύδρα, μήλο, αχλάδι ορθογώνιο, ανάποδο τρίγωνο.
Εσύ σε ποιο σωματότυπο ανήκεις?
Για να το βρεις αυτό θα πρέπει να ξέρεις ότι πρέπει να χωρίσεις τον κορμό σου σε δύο μέρη το και το κάτω.
1. Κλεψύδρα
Σωματότυπο κλεψύδρα έχουν οι γυναίκες που έχουνε λεπτή μέση και οι ώμοι με τους γοφούς έχουν το ίδιο μήκος δηλαδή έχουν μία πιο ισορροπημένη σιλουέτα.(βλ. Sofia Vergara)
2.Μήλο
Σωματότυπο μήλο έχουν οι γυναίκες πού είναι πιο γεμάτες στο ανω μέρος του κορμιού τους και συνήθως έχουν πλούσιο μπούστο αλλά λεπτά χέρια και πόδια.( βλ. Angelina Jolie)
3. Αχλάδι
Σωματότυπο αχλάδι έχουν οι γυναίκες που είναι πιο γεμάτες στο κάτω μέρος του κορμιού τους δηλαδή έχουν μεγάλη περιφέρεια αλλά στενή μέση ώμους. (βλ. Christina Aguilera)
4. Ορθογώνιο
Σωματότυπο ορθογώνιο έχουν οι γυναίκες που το κορμί τους είναι μονοκόμματο με μικρό έως μεσαίο μέγεθος μπούστο και φαρδιά μέση αλλά λίγο μικρότερη από τους ώμους . Ο σωματότυπος ορθογώνιο θεωρείται και αθλητικός.(βλ. Nicole Kidman)
5. Ανάποδο τρίγωνο
Σωματότυπο ανάποδο τρίγωνο έχει μία γυναίκα η οποία έχει φαρδιά πλάτη και μία πιο στενή μέση και γοφούς. Δηλαδή μία γυναίκα που στενεύει προς το κάτω. (βλ. Naomi Campbell)
Πώς ξέρω σε ποιο σωματότυπο ανήκω?
Τις περισσότερες περιπτώσεις με ένα απλό κοίταγμα στον καθρέφτη μπορείς να αντιληφθείς ποιο σωματότυπο έχεις αλλά καλό θα ήταν να κάνεις το τεστ της μεζούρας.
Πρώτα από όλα θα πρέπει να υπολογίζεις στους ώμους, το στέρνο, τη μέση και τους γοφούς σου.
Για να μετρήσεις τον ώμο σου θα πρέπει να περάσεις τη μεζούρα από πίσω. Η μεζούρα θα πρέπει να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο ψηλά. Πρέπει να μετρήσεις τους ώμους σου παραμετρικά ξεκινώντας από τον ένα μέχρι τον ώμο.
Για να μετρήσεις το στέρνο σου θα πρέπει να τοποθετήσεις τη μεζούρα στο στέρνο και γύρω από την πλάτη χωρίς όμως να πιέζεις στο στήθος σου.
Για να μετρήσεις την μέση σου τοποθέτησε την μεζούρα ακριβώς πάνω από τον αφαλό και γύρισε την περιμετρικά μέχρι να φτάσεις στο ίδιο ακριβώς σημείο.
Για να μετρήσεις τους γοφούς σου τοποθέτησε την μεζούρα γύρω από το μεγαλύτερο σημείο των γλουτων σου. Ξεκινώντας από τον ένα γοφο και καταλήγοντας στο ίδιο σημείο.
Αποτελέσματα...
Αν οι γοφοί και η ώμοι σου έχουν κοντινό μέγεθος και η μέση σου είναι στενότερη όπως σου είπα και πριν έχεις σωματότυπο κλεψύδρα
Πχ. Αν οι μετρήσεις σου είναι :
Ώμοι : 80εκ.
Μέση : 60εκ.
Γοφοί : 80 εκ.
Τότε το σωματότυπο σου είναι κλεψύδρα
Αν το μπούστο και οι ώμοι είναι μεγαλύτερα από την μέση και τους γοφούς τότε όπως είπα και πιο πάνω έχεις σωματότυπο μήλο.
Πχ.Αν οι μετρήσεις σου είναι :
Ώμοι : 100εκ.
Μπούστο: 105εκ.
Μέση : 90 εκ.
Γοφοί : 95εκ.
Τότε το σωματότυπο σου είναι μήλο
Αν οι ώμοι σου, το μπούστο και η μέση είναι μικρότερα από τους γοφούς τότε όπως είπα και πιο πάνω έχεις σωματότυπο αχλάδι.
Πχ.Αν οι μετρήσεις σου είναι :
Ώμοι : 90εκ.
Μπούστο: 94εκ.
Μέση : 86 εκ.
Γοφοί : 110εκ.
Τότε το σωματότυπο σου είναι αχλάδι.
Αν οι ώμοι, οι γοφοί και το μπούστο σου έχουν ανάλογες μετρήσεις και η μέση σου λίγο μικρότερη μάντεψε... έχεις σωματότυπο ορθογώνιο.
Πχ.Αν οι μετρήσεις σου είναι :
Ώμοι : 95εκ.
Μπούστο: 100εκ.
Μέση : 80 εκ.
Γοφοί : 99εκ.
Τότε το σωματότυπο σου είναι ορθογώνιο
Τέλος, οι ώμοι σου είναι φαρδυτεροι από όλα και το στήθος μεγάλο αλλα η μέση και οι γοφοί στενοί τότε.... Σωματότυπο ανάποδο τρίγωνο
Πχ.Αν οι μετρήσεις σου είναι :
Ώμοι : 90εκ.
Μπούστο: 80εκ.
Μέση : 70 εκ.
Γοφοί : 70εκ.
Τότε το σωματότυπο σου είναι ανάποδο τρίγωνο.
YOU ARE READING
Girl's time
RandomΥπάρχουν πολλά βιβλία στο wattpad με tips κια συμβουλές για κορίτσια αλλά αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι διαφορετικό θα περιέχει μέσα διάφορες καταστάσεις και προβλήματα (με λύσεις) που πολλές έφηβες έχουν βρεθεί. Επίσης όλες μπορείτε να μου στείλετε...