Είδη επιδερμίδας προσώπου και συμβουλές

155 8 0
                                    

Το σώμα μας αλλάζει κατά τη διάρκεια της εφηβείας. Και συχνά η επιδερμίδα μας αλλάζει, όπως και η διάθεσή μας. Η φροντίδα της επιδερμίδας και του σώματος σου είναι ιδιαίτερα σημαντική αυτή την περίοδο. Με αυτές τις συμβουλές, θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις εύκολα τα μαύρα στίγματα, τα σπυράκια και την κακοσμία του σώματος.

Παρουσιάζει το πρόσωπό σου γυαλάδα; Έχεις σπυράκια και μαύρα στίγματα στη ζώνη Τ; Είναι η επιδερμίδα στα μάγουλα σου τεντωμένη και ερεθισμένη; Για να μπορείς να φροντίζεις σωστά την επιδερμίδα σου, είναι σημαντικό να γνωρίζεις τον τύπο της. Μόνο τότε μπορείς να επιλέξεις τα σωστά προϊόντα περιποίησης και να αντιμετωπίσεις τα τυχόν προβλήματα.

ΜΙΚΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

Περιοχές κανονικής και λιπαρής επιδερμίδας στο πρόσωπο. Η επιδερμίδα είναι ερεθισμένη και λιπαρή, με μεγάλους πόρους, κυρίως στην περιοχή Τ, δηλαδή ανάμεσα στο μέτωπο, τα φρύδια, τη μύτη και το πηγούνι. Η επιδερμίδα γύρω από την περιοχή Τ είναι απαλή με μικρούς πόρους. Η επιδερμίδα στα μάγουλα είναι ξηρή και ορισμένες φορές σφιχτή. Μία που καλύπτει ελαφρά τις ατέλειες, ενώ ταυτόχρονα προστατεύει την επιδερμίδα σου από τον ήλιο με δείκτη προστασίας 50+, είναι ιδανική. Συμβουλή : καθώς η επιδερμίδα τείνει να είναι αφυδατωμένη, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια κρέμα ημέρας με έντονη ενυδάτωση. Αντιμετώπισε τα σπυράκια στην περιοχή Τ μία φορά την εβδομάδα με τις ταινίες

ΛΙΠΑΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

Το πρόσωπό σου φαίνεται χλωμό, γυαλίζει και έχει μεγάλους πόρους. Τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα εκτείνονται στο μέτωπο, τη μύτη, τα μάγουλα, το πάνω μέρος του στήθους και την πλάτη. Αυτά τα σημάδια εμφανίζονται διότι παράγεται υπερβολικό σμήγμα. Αυτά τα δερματικά προβλήματα προκαλούνται από τις ορμονικές αλλαγές κατά την εφηβεία.
Συμβουλή : μην σπας τα σπυράκια - αυτό θα τα ερεθίσει και θα προκαλέσει άσχημα σημάδια. Χρησιμοποίησε προϊόντα που είναι ειδικά σχεδιασμένα για λιπαρή επιδερμίδα, με σύνθεση που εμποδίζουν το σχηματισμό μαύρων στιγμάτων και με αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Να είσαι σίγουρη ότι οι κρέμες αυτές δεν θα φράξουν τους πόρους της επιδερμίδας. Επιπλέον, καλύπτουν τις μικρές ατέλειες και δίνουν στην επιδερμίδα μια πιο ματ εμφάνιση.

ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

Απαλή επιδερμίδα με λεπτούς πόρους που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στην επίδραση του περιβάλλοντος και στο άγχος. Η ευαισθησία μπορεί να ποικίλει, από κοκκινίλες και αίσθηση τραβήγματος μέχρι και αλλεργικές αντιδράσεις.Η επιδερμίδα ξεφλουδίζει συχνά. Έτσι, οι ατέλειες όπως τα σπυράκια είναι πιο σπάνιες.Συμβουλή : η επιδερμίδα χρειάζεται υποστήριξη με αρκετή ενυδάτωση κάθε στιγμή. Σε αυτό τον τύπο επιδερμίδας, τα φυσικά επίπεδα λιπαρότητας και υγρασίας είναι πολύ χαμηλά, διότι η απόδοση των σμηγματογόνων αδένων είναι χαμηλή. Χρησιμοποίησε προϊόντα για ευαίσθητη επιδερμίδα χωρίς πρόσθετα, όπως αρώματα.

Girl's timeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن